חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דשא סינטטי – לא רק במגרשי ספורט

 

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות תופעה מעניינת, יותר ויותר מגרשי ספורט, בפרט מגרשים שמיועדים לשימוש כלל הציבור, כוללים דשא סינטטי במקום דשא רגיל. זה החל בסוף שנות התשעים וצבר תאוצה בעשור הראשון של שנות האלפיים.

 

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לראות תופעה מעניינת, יותר ויותר מגרשי ספורט, בפרט מגרשים שמיועדים לשימוש כלל הציבור, כוללים דשא סינטטי במקום דשא רגיל. זה החל בסוף שנות התשעים וצבר תאוצה בעשור הראשון של שנות האלפיים.

הרעיון של דשא סינטטי הוא פשוט, במקום לגדל דשא רגיל, כזה אשר דורש מים, שמש ותחזוקה, מציבים משטח דשא סינטטי אשר יש לו אותן תכונות כמו דשא רגיל, רק שהוא לא צריך את כל הטיפול הזה, הוא לא זקוק למים או לשמש, פשוט אפשר להציב אותו במקום מסוים, לתחם אותו וזהו.

עם השנים, ככל שהשימוש במשטחי דשא סינטטי הצליח במגרשי ספורט מקצועיים וכן בפארקים ציבוריים, החלו למכור משטחי דשא סינטטי גם לשימוש פרטי, כלומר להתקנה בחצר, גינה ואפילו באזורים מרוצפים כמו מרפסות, גגות ועוד. אנשים רבים בוחרים להשתמש בסוג דשא זה, הן מסיבות כלכליות והן מסיבות של נוחות.

מבחינה כלכלית, אם מסתכלים על זה לאורך זמן, הרי שמדובר בהשקעה משתלמת, במקום להשקיע כסף בטיפול וטיפוח דשא רגיל, מדובר על עלויות שוטפות לאורך תקופה ארוכה, הרי אפשר לרכוש משטחי דשא סינטטי, מדובר על עלות חד פעמית.

מבחינת נוחות, הרי שהתקנת דשא סינטטי, כאמור, חוסך את הצורך בטיפול ובתחזוקה של הדשא. צריך לזכור טיפול ותחזוקה של דשא רגיל, דורש לא פעם גם העסקת גנן או לפחות, רכישת ציוד גינה שיאפשר לקצוץ ולגזום את הדשא על מנת שיהיה בגובה סביר. במקרה של דשא סינטטי אין צורך בכך.

יתרונות נוספים של התקנת דשא סינטטי בבית

היתרון הגדול הוא, כאמור, שאפשר לשים אותו היכן שרוצים. מאחר ומדובר בסוג משטח למעשה, אין צורך במים או באדמה, הרי שאפשר להתקין את הדשא גם באזורים מרוצפים. לכן, אם מדובר על דירת גג ורוצים שתהיה בה אזור שמזכיר גינה, אז אפשר להציב במקום משטח של דשא סינטטי וכך ניתן ליהנות מגינה פרטית על הגג. כמו הדבר האמיתי.

יתרון נוסף הוא, להבדיל מדשא רגל, דשא סינטטי לא משנה צבעים, הוא לא נהרס בשמש, אפשר ליהנות מהמראה שלו כל הזמן. אנחנו לא צריכים לדאוג לגבי המראה שלו. זה יתרון, שכן במקרה של דשא רגיל, אם אנחנו לא מטפלים בו, הוא יכול להצהיב בשמש.

עוד יתרון של דשא סינטטי הוא שניתן להעביר אותו ממקום למקום. בניגוד לדשא רגיל, אם אנחנו עוברים דירה אנחנו יכולים לקחת את משטח הדשא איתנו, כמו כן אנחנו יכולים להעביר אותו מאזור אחד בדירה לאזור אחר בצורה פשוטה.

חשוב לומר, כיום אנחנו יכולים למצוא משטחי דשא סינטטי בגוונים שונים וכן אנחנו יכולים למצוא משטחים שמבחינת המגע שלהם, הוא מזכיר את המגע של הדבר האמיתי, כך שאנחנו יכולים להרגיש כאילו יש לנו משטח דשא אמיתי בחצר או בתוך הבית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות