חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

למה לא סיפרתם לי קודם / לורן סגל כהן

 

ביום ראשון 21/5 תתקיים במודיעין הרצאתה של לורן סגל-כהן, עיתונאית ואקטיביסטית למען שחרור בעלי חיים. בואו לשמוע את התהליך שלורן עברה עד הפיכתה לצמחונית ובסוף התהליך לטבעונית טוטאלית

 

אל תגידו שלא שמעתם ואילו רק ידעתם ושאר תירוצים. היכן זה, מתי ואיך מבטיחים הגעה, כל הפרטים במודעה שבהמשך הדף כאן. ומכאן רשות הדיבור ללורן עצמה: "ההרצאה "למה לא סיפרתם לי קודם" מביאה את הסיפור האישי שלי - על המעבר לצמחונות לפני 17 שנה בהריון הראשון שלי, טבעונות לפני 6 שנים, על נזקי התעשיה מהחי מבחינה מוסרית, אקולוגית ובריאותית.

לורן: "אל תגידו למה לא סיפרתם לי קודם"

אספר על מה זה אומר לגדל ילדות טבעוניות (יש לי שלוש כאלה), על ההיבטים החינוכיים והלוגיסטים של גידול ילדים טבעוניים בעולם של אוכלי כל. כמו כן אדבר על אקטיביזם בישראל (אני פעילה בחזית הישראלית לשחרור בעלי חיים, מעבירה הרצאות, חלק מצוות "קירות שקופים", מדריכה בפרויקט אתגר 22 של אנונימוס), על השפע במטבח הטבעוני.

ההרצאה מלווה במצגת בה אני מביאה דוגמאות מהתעשייה, דוגמאות למאכלים, לתחליפים מהצומח ועוד. זאת הרצאה בגובה העיניים שמאפשרת לקהל להזדהות ואין בה תמונות קשות או סרטוני זוועה, למרות שהתעשייה הזאת נוראית מכל בחינה.

ההרצאה ללא תשלום אך ההשתתפות מותנית בהרשמה מראש. חשוב שהצרכנים יהיו מודעים להשלכות של הבחירות שלהם, זאת בעיניי הוגנות בסיסית, לדעת במה אתה לוקח חלק. אחרי שיודעים, ניתן לקבל החלטה מושכלת ממקום של ידע. כיום אנשים רבים נשלטים על ידי מיתוסים, דעות קדומות והמון בורות לא מודעת שהתאגידים דאגו לטפח במהלך השנים".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות