חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

פיתוח תחביבים באמצעות שיעורים פרטיים

 

הורים רבים נוהגים לרשום את הילדים שלהם למגוון חוגים ושיעורים פרטיים כבר מגיל צעיר. המטרה שלהם היא גם לאפשר להם ללמוד קשת רחבה של תחומים אשר מתוכם הם יפתחו תחביבים שונים, חלקם ילוו אתכם גם בבגרותם ואפילו מעבר לכך, וכן הם יעזרו להם למצות את הכישורים שלהם בצורות שונות.

 

הורים רבים נוהגים לרשום את הילדים שלהם למגוון חוגים ושיעורים פרטיים כבר מגיל צעיר. המטרה שלהם היא גם לאפשר להם ללמוד קשת רחבה של תחומים אשר מתוכם הם יפתחו תחביבים שונים, חלקם ילוו אתכם גם בבגרותם ואפילו מעבר לכך, וכן הם יעזרו להם למצות את הכישורים שלהם בצורות שונות.

ישנה חשיבות עצומה לעובדה שילד הולך לחוגים בהם משתתפים ילדים אחרים, אז הוא גם צובר כישורים חברתיים אשר יכולים לעזור לו בחיים וכן הוא מפתח כישורים שונים אשר נמצאים בתוכו.

 אך לפחות מהצד הפרקטי של לימוד התחום ופיתוחו לכיוונים שונים, שיעורים פריים יכולים להיות פתרון הרבה יותר אידיאלי, מאחר ואז הוא מקבל כלים נרחבים, באופן ספציפי על מנת לבצע להתפתח בתחום.

ניתן למצוא כיום שיעורים פרטיים בתחומים רבים, כמעט בכל נושא אותו אנחנו מעוניינים שהילד ילמד או שהילד בעצמו מעוניין ללמוד אנחנו יכולים למצוא מורים אשר מעבירים שיעורים באופן פרטי.

בחלק הבא נציג כמה דוגמאות פופולאריות ואטרקטיביות לשם כך.

שיעורים פרטיים – לא רק למקצועות בית הספר

שיעורים פרטיים למשחק – דוגמא טובה לנושא בו אנחנו יכולים למצוא מגוון של מורים פרטיים אשר מציעים שיעורים פרטיים לילדים בגיל צעיר וכן לנערים ונערות, זה משחק. מדובר הן על תיאטרון והן על קולנוע.

במקרה של תיאטרון לומדים כיצד ללמוד טקסט בעל פה, כיצד להביע הבעות פנים שונות, איך מנהלים דיאלוג תוך כדי עמידה מול קהל ובכלל שיעורים פרטיים בתיאטרון עוסקים הרבה בהתמודדות מול קהל בהופעה חיה וכן מול שחקנים ובמאים.

במקרה של קולנוע, הרי שמדובר בעיקר על עבודה מול מצלמות, כיצד הילד מביא את עצמו למצבים מסוימים (בכי, צחוק וכדומה), וכן לומדים כיצד יוצרים סרט באופן כללי, מכתיבת תסריט ועד הצילום בפועל.

שיעורים פרטיים לאומנויות לחימה – ילדים רבים, בעיקר בנים, לומדים סגנונות שונים של אומנויות לחימה, קראטה, אייקדו, קונג פו ועוד.

 יש לציין, שבמקרה הזה, מורה פרטי יכול מעביר בדרך כלל את השיעור בבית שלו או במקום שהוא משכיר, שם יש מספיק שטח בשביל ללמד טכניקות של עמידה ותרגילים שונים.

 הילד לומד את הכללים של אומנויות אלו וכן כיצד מתחרים מול ילדים אחרים. כשהמורה מרגיש מוכן והילד רוצה, הוא רושם את הילדים לתחרויות.

שיעורים פרטיים לאיפור – בנות רבות נרשמות מגיל צעיר לשיעורים פרטיים לאיפור, מדובר הן על איפור בסיסי, אשר יכול לשרת אותן ביום יום, והן איפור מקצועי (תיאטרון, הופעות במה אחרות) ואיפור כלות. במסגרת השיעורים, הן לומדות כיצד להשתמש בחומרים שונים, כיצד לאפר, סוגי עור ועוד.

שיעורים פרטיים באתלטיקה – כאן אנחנו יכולים לראות חלוקה בין תחומים שונים של מקצועות, על פי מבנה גוף של הילד וגיל.

 קפיצה לרוחק וקפיצה לגובה למשל, לומדים בעיקר ילדים רזים וגבוהים מגיל צעיר, טכניקות ושיטות, בעוד שריצת מרתון זה תחום אותו ילדים מתחילים ללמוד רק אחרי גיל 15-16.

בכל אחד מהמקרים, המורה צריך להיות איש מקצוע מנוסה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות