חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

עירוני מודיעין התחפשה לסינדרלה, הילדים השיגו ניצחון 

 

החבורה של דני רודיטי הפתיעה את כולם, והשיגה את הניצחון הגדול ביותר שלה העונה, 1:3 על עירוני קריית מלאכי. ההישג הותיר לה סיכוי משמעותי להתברג בין חמש הראשונות

 

החבורה של דני רודיטי הפתיעה את כולם, והשיגה את הניצחון הגדול ביותר שלה העונה, 1:3 על עירוני קריית מלאכי. ההישג הותיר לה סיכוי משמעותי להתברג בין חמש הראשונות. בצד הצעיר של העיר, הילדים של דביר שיינגורטן גברו על אלו של ראשון לציון, ויצרו לעצמם מקדמה משמעותית בקרב על המקום הראשון.
עירוני מודיעין יצאה (שישי) למפגש סופר חשוב, ואולי הכי קשה שלה העונה, מול עירוני קריית מלאכי, מוליכת טבלת ליגה ב’ דרום ב’, במסגרת המחזור ה-25. כאשר נותרו רק 18 נק’ טרום המחזור, ידעו שחקניו של רודיטי, כי עליהם לצאת עם משהו מהמפגש הזה, אם ברצונם לחלום על כניסה לפלייאוף. בדיעבד, היה זה מחזור מושלם עבור שחקני עירוני מודיעין, כאשר הכל שיחק לטובתם. קודם כל, הם דאגו לעצמם, כשהפתיעו בגדול את החבורה של ויקטור גניש, עם ניצחון 1:2.
מודיעין לא נלחצה משער בדקה ה-7 של אסף גובזה המקומי, בדקה ה-7. ניסים אזרזר איזן עוד במחצית הראשונה, מפנדל בדקה ה-24, ונועם מזרחי דאג להשלים את הסנסציה של המחזור בדקה ה-55. ההפסדים של צעירי רהט, 2:0 לעירוני אשדוד, ושל בני יצ’אלאל באותה תוצאה ל-מ.ס. ב"ש, בתוספת הניצחון כמובן של מודיעין, הקפיצו את הקבוצה עד למקום השישי, רק ארבע נקודות הפרש מרהט, שעדיין במקום החמישי. מאמן עירוני מודיעין, דני רודיטי, הסביר את ההפתעה: "ניצחון חשוב מאוד בשבילנו. בשבוע שעבר, כמו בלא מעט משחקים אחרים, לא השכלנו לתרגם את העליונות שלנו על פני היריב לשערים, וכשאתה לא כובש - אתה לא יכול לנצח. היום, לשמחתי, בנוסף למשמעת טקטית גבוהה, הצלחנו לנצל גם את המצבים שיצרנו, ולעשות את ההבדל בין הקבוצות. בהחלט עשינו לעצמנו חג פורים שמח". בסוף השבוע תארח מודיעין את עירוני שדרות לעוד משחק עונה עבורה.

 

כדורסל ילדים - שתי הטוענות לכתר נפגשו באולם הספורט עירוני א’, עוצמה מודיעין של דביר שיינגורטן ומכבי ראשון לציון. במשחק הקודם בין שתי הקבוצות, הפסידה עוצמה בהפרש של 10 נקודות, וכך אפשרה לראשון לציון לשמור על המקום הראשון, מנגד, שחקני עוצמה ידעו שכדי לכבוש את המקום הראשון לא מספיק ניצחון, אלא צריך גם לנצח בהפרש של מעל 10 נקודות. את המשחק פתחה עוצמה בסערה, וריצת 10-2, אחרי 4 דקות, גרמה למאמן ראשון לציון לקחת פסק זמן. שחר, עידו מנצ’ל, רועי נוימן, טל עוז ורועי מרלי טרפו כל כדור שעבר בסביבה, והלהיבו את מאתיים הצופים שגדשו את היציע.

איתי מלץ, שנכנס למשחק, הגיב ישר בסל ועבירה, והוליך את מודיעין בחזרה ל-8 הפרש, אחרי שהאורחים חזרו למשחק. ברבע השני, רועי צור דאג להגנה חזקה, רועי סנקר סגר את הרחבה, טל עוז ועידו יהודאי לא הפסיקו ליפול ולקטוף כל כדור חוזר בהגנה ובהתקפה, אך ראשון לא נשברו, והורידו את ההפרש ל-3 בלבד. לקראת סיום המחצית, קורן זלצבורג לקח את הכדור, ראה שאין מפריע, ודפק שלשה ומיד חטיפה בהגנה, מודיעין רצו להתקפה ורועי גזית זרק את הכדור, שנחת רק ברשת, ונתן לעוצמה 8 הפרש במחצית, 34-26. המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו בחצי הראשון. רועי גזית נתן 6 נקודות רצופות, רועי נוימן הוסיף עוד 1 מהקו, ואחרי 2 דקות עוצמה הובילה ב-15 הפרש. מאמן ראשון לקח פסק זמן, ממנו חזרו הכתומים נחושים יותר, ובעיקר קלעו יותר. בסוף הרבע ניצחה מכבי ראשון בתוצאה 19-11, והורידה את ההפרש לנקודה אחת בלבד, 10 דקות לסיום המשחק, 36-35 לזכות עוצמה. 10 דקתו לסיום איתי מלץ, רועי גזית , אלעד קורלי, עידו מנצ’ל ורועי נוימן נשלחו לפרקט, וזכו לעידוד בלתי פוסק מהקהל ומהספסל של עוצמה. שחקני עוצמה לקחו כל כדור ב 5 הדקות הראשונות של המשחק, ורצו ל 12-0, שנתן לשחקני עוצמה הפרש של 13 נקודות. שחקני ראשון הגיבו מהר, עם 6 נקודות מהירות. נטע הכהן הגדול נשלח למשחק, וסיפק 4 אסיסטים, שגרמו להפרש לחזור להיות דו ספרתי. 40 שנית לסיום המשחק, השעון הראה 65-55 לשחקני עוצמה. 30 שניות לסיום, רק 8 לעוצמה, הלחץ והידיעה שכל נקודה חשובה, ויכולה לקבוע את  גורל האליפות, עבר אל כל מי שהיה באולם, מלבד שחקן אחד, איתי מלץ, שב-6 נקודות, סל מחצי המגרש שנכנס חלק ועוד 4 קליעות עונשין רצופות, פתח את חגיגות הניצחון של שחקני עוצמה מודיעין.

קלעים: שחר אלבז 2, רועי מרלי 4, אלעד קורלי 2, קורן זלצבורג 3, רועי גזית 12, רועי נוימן 14, עידו מנצ’ל 15, איתי מלץ 17 נקודות

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות