חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הלוואות חוץ בנקאיות – אפיק נוסף להלוואה בתנאים נוחים

 

רבים חושבים שכאשר מדובר על לקיחת הלוואה אז הגוף היחיד ממנו ניתן לקבל הלוואה בשוק הכספים הוא אך ורק הבנקים.,אך למעשה,  ברחבי הארץ ישנם עוד עשרות גופים מאושרים על ידי המדינה שנותנים הלוואות לעסקים ולפרטיים וכמעט לכל מטרה כמו הלוואה לרכישת רכב חדש , הלוואה לשיפוץ הבית, הלוואה לסגירת המינוס וכן הלאה.

 

רבים חושבים שכאשר מדובר על לקיחת הלוואה אז הגוף היחיד ממנו ניתן לקבל הלוואה בשוק הכספים הוא אך ורק הבנקים.,אך למעשה,  ברחבי הארץ ישנם עוד עשרות גופים מאושרים על ידי המדינה שנותנים הלוואות לעסקים ולפרטיים וכמעט לכל מטרה כמו הלוואה לרכישת רכב חדש , הלוואה לשיפוץ הבית, הלוואה לסגירת המינוס וכן הלאה. אותם גופים מעניקים לעיתים הלוואות בסך של עשרות אלפי שקלים ויותר תוך זמן קצר מאוד לאחר בירור קצר של יכולת החזרת ההלוואה כמובן.

מהם היתרונות של הלוואה חוץ בנקאית?

להלוואות חוץ בנקאיות ישנם יתרונות רבים על פני לקיחת הלוואה מהבנק, כאשר את היתרון המרכזי שלהן הזכרנו עוד קודם לכן והוא מימד הזמן. לרוב,  כאשר אנו צריכים כסף זמין לטיפול רפואי,  לרכישת אוטו או לכל דבר אחר, אנו צריכים אותו באופן מיידי, דבר שהבנקים לא מסוגלים לעשות היות והם מבצעים בדיקה שאורכת זמן רב , מבררים אצל מנהל הבנק שמברר אצל המנהל מעליו ולאחר מכן לאחר שהדבר אושר אנו צריכים ללכת לבנק ולחתום על מסמכים, דבר שמעכב את התהליך לעיתים בשבועות. מנגד, אם נבחר בערוץ לא בנקאי נוכל לעיתים לקבל את אותה הלוואה תוך מספר שעות.

יתרון נוסף של הלוואה חוץ בנקאית הוא שלעיתים הבנק יבקש מאיתנו ערבים או לבצע משכון כנגד ההלוואה שאותה ניקח, דבר שחברות לא בנקאיות אשר נותנות הלוואות לא דורשות,  כך שלא צריך להטריח קרובי משפחה או למשכן נכס כלשהו כנגד ההלוואה. בנוסף, רבים מאותם גופים שמספקים הלוואות יוצאים לעיתים קרובות בכל מיני מבצעים בהם מעניקים הלוואות בריבית נמוכה או הלוואות בהם מתחילים להחזיר את ההלוואה רק לאחר שנה בנוסף להלוואות בתנאים נוחים למגזרים שונים כמו עובדי מדינה ועוד.

הלוואות חוץ בנקאיות לעסקים במודיעין

בניגוד לשכירים שמשכורתם מידי חודש קבועה ואין בה יותר מידי שינוי,  עצמאים לא תמיד יכולים להבטיח רמה מסוימת של הכנסה כל חודש, כאשר ישנם אף חודשים בהם יאלצו להביא כסף מהבית על מנת לכסות על הוצאות העסק.  לכן, מימון ישיר מעניקה הלוואה חוץ בנקאית בתנאים נוחים לעסקים במודיעין תוך בירור קצר על מצב העסק ולאחר מספר שעות תקבלו הלוואה ממנה תוכלו לשלם לספקים, לעובדים ולקיים את הפעילות של החודש הקרוב בעסק שלכם.  באמצעות הלוואה חוץ בנקאית לעסק שלך תוכל לבחור כמה ריבית לשלם בהתאם לגובה ההלוואה ומתי להתחיל להחזיר את ההלוואה תוך התחשבות בתזרים המזומנים של העסק שלך.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות