חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

תעודות הוקרה חולקו ליוזמי האפליקציה

 

מרכז ”מעלות” למחוננים, בניהולה של דפנה שריג, קיים בשבוע שעבר ערב הורים ותלמידים, בו חוו המשתתפים למידה משותפת וזכו לטעום ממגוון תכניות הלימודים, אותן עוברים התלמידים במסגרת יום ההעשרה השבועי במרכז.

 

מרכז "מעלות" למחוננים, בניהולה של דפנה שריג, קיים בשבוע שעבר ערב הורים ותלמידים, בו חוו המשתתפים למידה משותפת וזכו לטעום ממגוון תכניות הלימודים, אותן עוברים התלמידים במסגרת יום ההעשרה השבועי במרכז.

במהלך הערב הפתוח, חולקו תעודות הוקרה לכ-30 תלמידי המרכז, על יוזמה ייחודית שפיתחו במסגרת לימודיהם, שנועדה להנגיש לתלמידים ולתושבי העיר מידע אודות אתרי הטבע והמורשת העירוניים בעיר. תלמידי המרכז למדו על אתרי הטבע והמורשת השונים ופיתחו, במשותף עם המורה רפאל ינובסקי, אפליקציות לימודיות מהנות, המעשירות את הידע על האתרים בדרך של מילוי משימות ייחודיות.

כיום זמינות להורדה בחנות האפליקציות של גוגל אפליקציות "מודיאפ" לשלושה אתרים בעיר: בית הכנסת החשמונאי העתיק (אום אל עומדאן), גבעת התיתורה ופארק ענבה. נמצאות בתהליך פיתוח אפליקציות נוספות לגבעת שר, ליער הילדים, הנמצא ליד רעות, לגבעת הברושים, לגבעות הדרומיות ולגבעת הברפיליה. בתי הספר השונים, כמו גם היחידה הסביבתית שבאגף השפ"ע, אימצו את השימוש באפליקציות "מודיאפ", ובעת פעילויות של התלמידים באתרי הטבע, הם נעזרים בהן כדי לעבור חווית לימוד מעניינת ומהנה. יש לציין כי האפליקציות זמינות לכלל התושבים המטיילים באתרים.

 

את המפגש פתחה מנהלת המרכז למחוננים "מעלות", דפנה שריג, וביחד עם התלמידים הציגה לנוכחים את האפליקציה ודרך הגעתם לרעיון. סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, מויש לוי, בירך את התלמידים והוריהם, וציין את חשיבות תרומתם של התלמידים בפרויקט ייחודי ומשמעותי זה. בהמשך הערב הוענקו תעודות הוקרה לתלמידים על תרומתם הרבה לקידום אתרי הטבע והמורשת העירוניים. באירוע נכחו גם חברי המועצה ורד גל בחרי, המחזיקה בתיק איכות הסביבה, שמעון גואטה, המחזיק תיק התיירות, מורשת ושימור אתרים, מנהל אגף שפ"ע, חיים בלאיש, סגנית ראש מינהל החינוך ומנהלת מרחב המצוינות העירוני, מירי חוגרי, ורכזת החינוך הסביבתי, יעל משה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות