חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

לומדים על לימוד

 

השבוע הגיע למודיעין מכבים רעות, מנכ”ל ארגון ”לימוד” העולמי, אלי אוביץ, על מנת להתרשם מהפעילות של פסטיבל ”לימודיעין” המתקיים בעיר מזה שבע שנים. בפגישה שנערכה במרכז הרב תחומי, הציגו המשתתפים את הפעילות שהתקיימה עד כה ואת התוכניות לקראת הפסטיבל ה-8 שיערך השנה בעיר.

 

השבוע הגיע למודיעין מכבים רעות, מנכ"ל ארגון "לימוד" העולמי, אלי אוביץ, על מנת להתרשם מהפעילות של פסטיבל "לימודיעין" המתקיים בעיר מזה שבע שנים. בפגישה שנערכה במרכז הרב תחומי, הציגו המשתתפים את הפעילות שהתקיימה עד כה ואת התוכניות לקראת הפסטיבל ה-8 שיערך השנה בעיר.

אוביץ, שהגיע לישראל מאנגליה במסגרת סיבוב היכרות של קהילות לימוד בישראל, הציג את פעילות לימוד ברחבי העולם וציין כי Limmud International מבוסס על עקרונות של למידה, התנדבות קהילה וערבות הדדית וכי הרעיון העומד בבסיס לימוד הוא חיבור בין אנשים, קהילות ומגזרים שונים באמצעות העשרה ולמידה משותפת. עוד ציין אוביץ כי אירוע לימוד הראשון החל לפני כ-35 שנה באנגליה והוסיף כי כיום פועלות ברחבי העולם כ-85 קהילות לימוד, הפועלות ב-45 מדינות, כאשר כאן בישראל ישנן 9 קהילות שאחת מהן היא של מודיעין מכבים רעות.

בפגישה נכחו, מ"מ ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי, מנכ"ל עמותת סחלבים, מיקי בר, מנהלת המרכז הרב תחומי, ד"ר אורנה מגר, רכזת פרויקטים אירופיים במרכז הרב תחומי, ריקי אשכנזי ומנהלת מחלקת קהילה בעמותת סחלבים, הדס יולס-קדם, ונציג ישראל בוועדת ההיגוי של לימוד העולמי, הרצל חבושה, שהציגו את הקונספט של הפסטיבל המתקיים בעיר באמצעות עמותת סחלבים, המרכז הרבה תחומי ואגף תרבות ואירועים, אשר מזמן בכל שנה מאות תושבים ממגזרים שונים שמגיעים ליהנות מיומיים של הרצאות, סדנאות ושיח, וכן סיפרו על החיבור המיוחד של הפרויקט עם המודל של "עיר לומדת" וחלקה של מודיעין מכבים רעות כמרכז הישראלי לערים לומדות ברשת הערים הגלובלית.

האורח המכובד התרשם מהפעילות ואיחל למשתתפים המשך הצלחה ושיתוף פעולה פורה למען קידום הלמידה במודיעין מכבים רעות בפרט ובעולם בכלל.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות