חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

יוצאים מהעיר / האיש שבא לסעוד

 

א מעט מקומות מעדיפים לפתוח מחוץ לתל אביב, אם בגלל השכר דירה, יוקר המחיה או אפילו הקהל הלא קל. לא מעט מקומות מטפחים קהל קבוע ומתמיד שנהנה להותיא הרבה יותר כסף ומתלונן פחות ומצליחים לגדול ולהתרחב.

 

לא מעט מקומות מעדיפים לפתוח מחוץ לתל אביב, אם בגלל השכר דירה, יוקר המחיה או אפילו הקהל הלא קל. לא מעט מקומות מטפחים קהל קבוע ומתמיד שנהנה להותיא הרבה יותר כסף ומתלונן פחות ומצליחים לגדול ולהתרחב. מבט אחד על גומבה ורפאלו האיטלקיות והמצליחות, סונק בראשל״צ ועוד רבות וטובות בכל הארץ ומבינים שהכסף נמצא לא רק בתל אביב אבל בעיקר גם השלווה העיסקית כשהמטרה היא להביא את האיכות הקולינרית לקהל רגוע יותר.

גראונד קפה

מהפינה הכי עמוסה בתל אביב, רוטשילד פינת הבימה יצאו להם הבעלים של מסעדת מלגו ומלבר הידועה היישר אל פינה שקטה בקריית אונו שגדלה יותר ויותר בזוגות צעירים נוטשי תל אביב. המקום הוא שילוב של בראסרי קטן ובית קפה. העיצוב חמים, התפריט קלאסי ומתאים גם לארוחה משפחתית וגם לזוגית על קוקטיילים מתחכמים.

 

מה אוכלים?

בבוקר יש שלל של מנות מפנקות סטייל מוזלי בייתי, מגדל פנקייק, בוקר טבעוני, שקשוקה ירוקה ועוד אבל הדגש הוא על הערב והרצון העיקרי הוא שתבואו לשתות ולהעביר ערב רגוע והמחירים בהתאם – מאד מפנקים ומזמינים.

ראשונות נעות על מחיר של 35 שקלים למנות כגון: פלאפל עדשים עם טחינה, לביבות מצויינות של זוקיני וריקוטה, סלקים אפויים עם לבנה ופיסטוקים. בעיקריות כבר קופצים לכבדי עוף ביין ופירה ( 56 שקלים), המבורגר ביין (63 שקלים), תבשיל עדשים וירקות (52 שקלים), ניוקי פטריות וכמהין על שמנת (54 שקלים), פסטות ופרגית ומגוון של פוקאצ׳ות לוהטות כגון פוקאצ׳ת תרד עם כרישה ומוצרלה ואפילו פוקאצ׳ת סביח (37 שקלים).

המחירים, לתל אביבית כמוני, נראים זולים לחלוטין והידיעה שעד השעה 20:00 כל האלכוהול ב-50 אחוז הנחה בהחלט נשמעת לי מעודדת לבוא לארוחת ערב מוקדמת ולזרום אל תוך הלילה ברגוע.

עיסקיות כוללות שתיה קלה / יין / בירה וקפה במחיר העיקרית ותכלס הכל מתוקתק עד הביס האחרון. יופי של מקום ויופי של שירות.

 Ground Cafe שלמה המלך 6, קריית אונו

 

מוזס והטבעוני המוצלח

מוזס יצאה שוב בהמבורגר צמחוני שנקרא " מיזורי בורגר", המבורגר טבעוני המורכב מתערובת פטריות, פתיתי סויה מתובלים ובצל הומוגש בלחמנייה מלאה.

על פי הטבעונית שלנו שנשלחה לטעום, מתברר שהפעם הם הצליחו. ההמבורגר אכן היה עסיסי, דחוס וקציצתי והריח ואפילו הרגיש כמו קציצת המבורגר. בהחלט הישג לא מבוטל. הלחמניה כרגיל מצויינת והחוויה הכללית הייתה טובה ביותר עד כדי כך הטבעונית מתכננת לחזור ולהפיץ את השמועה. שיהיה במזל טוב

המנה מוגשת בכל מסעדות הרשת, בהזמנת משלוחים  ובהזמנת עסקיות במסעדה בעלות של 59 ש"ח (בהזמנת עסקית במשלוחים ב- 60 ₪). (נטעמו גם מנות טבעוניות נוספות, ביניהן: רול ויאטנמי (31 ש"ח) שמאד איכזב והיה לו טעם של מקרר, וסלט בריאות (42 ש"ח) שהיה מוצלח אבל בהחלט בלט ההמבורגר בכל הסיפור.

 

 

ארקפה בבית אסיה

בית קפה חדש בקונספט בייקרי נפתח ל (ארקפה) ומצטרף ל30- בתי קפה ובייקרי בפריסה רחבה  למותג, הבייקרי ממוקם בחלל הכניסה המרכזי והמיוחד למבנה, ויכיל 110 מקומות ישיבה .

"ארקפה" בית אסיה עוצב בסגנון בתי קפה צרפתים המשלבים אורבניות ויציע את תפריט הכשר והנרחב של הרשת, הכולל מגוון מאפים הנעשים בעבודת-יד, ארוחות בוקר המבוססות על חומרי גלם טריים ואיכותיים, כריכים ומשקאות חמים וקלים, קפה פרימיום טרי לצד מאפים איכותיים וכריכים מהמטבח האיטלקי יחד עם  לחמים הנאפים במקום, מגוון פוקאצ’ות ושלל מאפים מתוקים, עוגות, עוגיות, על טהרת הבצק הצרפתי האיכותי. ניתן לשבת במקום וליהנות מהמאפים לצד קפה איכותי, או לקחת הביתה

 

Arcaffe בית אסיה

ויצמן 4 ת"א

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות