חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

10 דברים שאפשר לעשות ברמת האנגלית הנוכחית שלי

 

מתחילים באנגלית מאפס או מומחים באנגלית עסקית? בכל שלב ובכל רמת אנגלית אתם יכולים להשתמש בה – אספנו עבורכם מספר דברים שתוכלו לעשות עם האנגלית שלכם...

 

מתחילים באנגלית מאפס או מומחים באנגלית עסקית? בכל שלב ובכל רמת אנגלית אתם יכולים להשתמש בה – אספנו עבורכם מספר דברים שתוכלו לעשות עם האנגלית שלכם בכל רמה:

 רמת מתחילים

 אינכם מפחדים מאנגלית, אבל זוכרים בערך 100 מילים שלמדתם בבית ספר. אם אתם ממש בצעדים הראשונים של לימוד האנגלית, תוכלו לקחת שניים-שלושה משפטים ולהשתמש בהם.

 

  1. ברכו לשלום תיירים

 שמעתם קצת אנגלית מתיירים עם כובע טמבל וקיטבג ברחוב? ברכו אותם לשלום. תוכלו לאחל להם שייהנו בטיול לארץ, או שישראל היא מדינה מדהימה. בחרו שניים-שלושה משפטים והתאמנו עליהם. חופי הים התל אביביים או אתרי התיירות בירושלים יכולים להיות מקום מצויין להתחיל לקשקש באנגלית.

 

  1. התחילו לכתוב סטטוסים בסיסיים באנגלית

 כן, הפייסבוק יכול להיות כר פורה מאד לתרגל את האנגלית שלכם. במקום לכתוב סטטוס של משפט אחד בעברית, למדו איך לכתוב אותו באנגלית. כך גם החברים שלכם ממדינות אחרות בפייסבוק יוכלו להגיב לכם.

 

רמה בינונית

 אתם כבר מנהלים שיחה בסיסית באנגלית, אבל עדיין אינכם שולטים בשפה. ברמה הזו אתם כבר יודעים בערך 1,500 עד 2,000 מילים שונות, ואפילו מתחילים להתמצא קצת בכללי הדקדוק. האפשרויות מתחילות להיפתח בפניכם.

 

  1. דברו עם חברים ועם עמיתים בעבודה באנגלית

 ספרו לחברים שלכם שאתם רוצים להתאמן בשפה. יכול להיות שגם להם יש סיבה משלהם ללמוד אנגלית. שיחה באנגלית, מתובלת במילים בעברית אם אינכם מכירים את המושג הספציפי, יכולה להוסיף פן נוסף לתקשורת. נסו לדבר בעיקר עם עובדים דוברי שפות אחרות כשפת אם.

 

  1. טוסו לאירופה או לארה"ב והתחילו לקשקש

 חופשה בחו"ל היא הזמן האידיאלי להשתמש בשפה שלכם. תוכלו להתחיל לדבר אנגלית גם עם חברים ועם בני משפחה שיצאו אתכם לטיול, לקנות, לצאת למסעדות מקומיות, וכמובן – להשתמש באנגלית בכל המקומות הללו וגם מול עובדי המלון בו אתם שוהים.

 

רמה בינונית גבוהה

 אתם כבר כמעט דוברי אנגלית, עדיין פה ושם שוגים בדקדוק, אבל מכירים כבר מספיק מילים כדי לערוך שיחה בטבעיות. עכשיו אתם מוכנים ליהנות ממש מהבנת השפה האנגלית.

 

  1. קראו את הספר האהוב עליכם, והפעם – באנגלית

אין כמו חוויית קריאה של ספר אהוב בשפת המקור. זה הזמן לקחת ספר מהז’אנר האהוב עליכם שנכתב בשפה האנגלית במקור, ולהתחיל לקרוא אותו בשפה בה נכתב. לא תאמינו כמה פספסתם קודם.

 

  1. קראו עיתונים ואתרים אמריקאים

 עכשיו תוכלו לראות את הפוליטיקה העולמית מזווית אחרת. אתרי החדשות בעולם מלאים במגוון מטעמים שלא תמיד תמצאו באתרי החדשות בארץ. תוכלו לקרוא מה קורה בפוליטיקה בארה"ב, ואפילו להתחיל גם להכיר את הדרך בה ישראל מוצגת בעולם.

 

רמה גבוהה

אתם ברמה של מרבית האמריקאים כרגע, כמעט. יכולים להבין כמעט את כל הנאמר לכם, מלבד מונחים מקצועיים או מילים נדירות. זה הזמן להתחיל להשתמש באנגלית בצורה יצירתית:

 

  1. צפו בסרטים או בסדרות האהובות עליכם ללא תרגום

 אתם כבר אינכם צריכים את השורות הלבנות עם התרגום לעברית בתחתית המסך. עכשיו אתם יכולים לצפות בסדרות ובסרטים האהובים עליכם, ולא לפספס אפילו שניה. תוכלו להבין כמעט כל מילה, ולהשלים מההקשר את מה שלא הבנתם. עולם שלם נפתח בפניכם, במיוחד בתקופה שבה יש כל כך הרבה תוכן איכותי באינטרנט.

 

  1. כתבו את הספר שלכם באנגלית

 גם אם הכתיבה שלכם אינה מושלמת, אם תמיד חלמתם להוציא ספר, עכשיו תוכלו לעשות זאת בשפה בה תוכלו להפיץ אותו בכל העולם. עורך לשוני מקצועי או מתרגם יוכל להשלים את המילים שלא ידעתם, ולהפוך את השפה למעט יותר אומנותית.

 

אנגלית עסקית ברמה גבוהה

 

  1. מצאו עבודה מעבר לים או שותפים עסקיים בחו"ל

 עכשיו אתם כבר בליגה של הגדולים. לא רק שאתם דוברים אנגלית ברמה גבוהה, אלא יכולים לבנות קריירה שלמה בשפה נוספת. יש לכם יתרון אחד נוסף: אתם יודעים שתי שפות כמעט ברמת שפת אם. חברות בינלאומיות רבות ישמחו להעסיק אתכם או שתוכלו למצוא שותפים עסקיים במדינות נוספות.

 

  1. הרחיבו את האפשרויות

 אנגלית עסקית מאפשרת לכם להתעסק במגוון תחומים כמו נדל"ן מעבר לים, שוק ההון (תוך התמקצעות בביטויים הרלוונטיים לשוק זה), או אפשרויות לקבלת הסמכה במדינות נוספות בתחום בו אתם עוסקים היום. רמה גבוהה של אנגלית פותחת בפניכם כל כך הרבה אפשרויות – והשמיים הם הגבול.

 

הכתבה מובאת לכם מאת ברלינגטון אינגליש רמלה – בית ספר ללימוד אנגלית. אתם מוזמנים לפגישת יעוץ חינם וללמוד מה עוד ניתן לעשות עם השפה האנגלית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות