חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בריאות >>

הזרקת חומצה היאלורונית - מידע והמלצות מאת ד”ר לוי אברהם

 

הזרקת חומצה היאלורונית הינה שיטה מתקדמת למילוי קמטים, ואו עיצובים שונים בפנים כגון: הגדלת שפתיים, תיקוני אף, עיצוב עצמות לחיים ועוד. החומצה ההיאלורונית הינה חומצה הקיימת בגוף האדם בצורתה הטבעית, מה שמעניק לה שימוש בטיחותי יותר ובעקבות זאת הגוף לא דוחה את החומר וזה מחזיק למשך שנה שלמה.

 

הזרקת חומצה היאלורונית הינה שיטה מתקדמת למילוי קמטים, ו\או עיצובים שונים בפנים כגון: הגדלת שפתיים, תיקוני אף, עיצוב עצמות לחיים ועוד. החומצה ההיאלורונית הינה חומצה הקיימת בגוף האדם בצורתה הטבעית, מה שמעניק לה שימוש בטיחותי יותר ובעקבות זאת הגוף לא דוחה את החומר וזה מחזיק למשך שנה שלמה.

היא נותנת לעור הפנים מראה צעיר יותר, מעניקה לו נפח, ממלאה קמטים ומחזירה חיוניות אשר נפגמת עם השנים בעקבות תהליך ההזדקנות. הזרקת חומצה היאלורונית נחשבת למומלצת מכיוון שאינה פולשנית. החוששים מניתוחים שונים כמו הזרקת שומן, נעזרים ומעדיפים הזרקת חומצה זו.

החומצה ההיאלורונית מעניקה את אותו האפקט של הניתוחים, אך מחזיקה לשנה בלבד ויש צורך לחזור על הפרוצדורה בשנית. כמובן, שמי שרוצה שינוי לשנה בלבד ימצא את שיטה זו כמתאימה ביותר. היתרונות שלה רבים: היא אינה פולשנית, החומר אינו נדחה, אין צורך בהכנות מוקדמות רציניות וסיבוכים נדירים ומזעריים.

סיליקון לעומת זאת, או חומרים אחרים בלתי מתכלים, עלולים לגרום לזיהומים שונים ואף לדחיית החומר על ידי הגוף, ולכן רבים יעדיפו להשתמש בהזרקת חומצה היאלורונית לפנים.

מילוי קמטים בחומצה היאלורונית לעתים נעשה כהזרקה משלימה לבוטוקס. ניתן לשלב ביניהם וניתן לעשות כל אחד מהם בנפרד.

הזרקת חומצה היאלורונית מתאימה לכל מקום בגוף ובפנים. לפני ההזרקה יש לשטוף את הפנים במים ובסבון, ואם משתמשים במדללי דם יש להפסיקם כשבוע לפני הטיפול (באישור הרופא המטפל). הכאב הינו נסבל, ובמידת הצורך ניתן לבקש חומר מאלחש אשר יקל על הכאב.

יתרון נוסף וחשוב בעת הזרקה ומילוי של חומצה היאלורונית הנו התוצאות המיידיות. מילוי הנפח נראה באופן מיידי. בתחילה קיימת אדמומיות, יום לאחר מכן בצקת קלה אותה ניתן להפחית על ידי שינה על שתי כריות וכעבור שבועיים בלבד ניתן לראות את התוצאות הסופיות 

הסיכונים המצויים במילוי חומצה היאלורונית כפי שציינו הינם מזעריים והם עלולים להיות- זיהומים, אסימטריות או נמק בעור. בכל מקרה של אחד מאלו, יש לפנות לרופא על מנת לטפל, בין אם במתן אנטיביוטיקה לזיהום, או טיפול בנמק על ידי הצוות הרפואי.

אסימטריה ניתנת לטיפול בעזרת הזרקה נוספת על מנת לבצע התאמה מדוייקת, או במתן חומר אחר, הנוגד את השפעת החומצה ההיאלורונית.

הזרקת חומצה היאלורונית הינה בין השיטות המומלצות כיום בשוק בעקבות השימוש הבטיחותי בה, והתוצאות המהירות. לפני שמחליטים על שיטה זו יש להיוועץ עם מומחים, אשר יוכלו להעניק לכם את מירב המידע על טיפול זה או על טיפולים שונים לפי הצורך והרצון שלכם.

 

המאמר באדיבות ד"ר לוי אברהם – מומחה לכירורגיה פלסטית אסתטית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות