חיפוש

 

 
לדף הבית >>     גוף ונפש >>

לומדים להתמודד...

 

לא תמיד נעים וקל להתמודד עם בקורת או מילים שמוטחות בך במיוחד כשזה מגיע מאנשים הקרובים לך אחת מהתגובות כשלא מתמודדים : ”חותכים והולכים”

 

 לא תמיד נעים וקל להתמודד עם בקורת או מילים שמוטחות בך במיוחד כשזה מגיע מאנשים הקרובים לך אחת מהתגובות כשלא מתמודדים : "חותכים והולכים".

אמירות כמו "לא רואה אותו ממטר" "הוא מת מבחינתי" אופייניים שמבטאים חיים הבנויים ממקטעים עם הרבה כעס פחד וכאב שמודחקים.

בגיל ההתבגרות ידוע שיש מריבות טריקת דלתות בהתרסה מוכרות לכל הורה וזה צפוי לחלוף עם השנים.

אך יש הורים שאינם יכולים להתמודד עם ההתנהגות החריגה של ילדיהם "הלא ממושמעים" ,כשלא מצליחים לשנות ולמתן במיוחד אלה שזקוקים לשליטה הם דורשים לקחת את הילד לפסיכולוג לפסיכיאטר וכשאומרים לילד "אתה חולה" ולוחצים כל השנים שיראה פסיכולוג נכנס הפחד שאולי הוא באמת חולה .

ואיך אני יודעת ? אתם שואלים אז כשבאים אלי לקבל חוות דעת גרפולוגית תעסוקתי/אישי חלקם שואלים בחשש "האם יצאתי נורמלי"? גם לתשובה שלי "כן" הם לא מתרצים  וממשיכים לשאול "מה  את לא רואה ?"

באימון האישי לומדים להתמודד עם קונפליקטים הגישה משתנה מ "חותכים ונעלמים" ל"מדברים ופותרים "  התקשורת היא החשובה כאן ,חוסר הסכמה הינה לגיטימית  אך יש דרך לנהל ויכוח. הטחת עלבונות לא מקדמת, אפשר גם להסכים שלא להסכים. לכל אחד יש את הדרך שלו לבטא את עצמו ע"פ ערכיו והלך רוחו.

גילוי  אמפטיה לצד השני עם טון מפוייס ,ומשפט כמו "יכול להיות שאתה צודק אבל אני חושב...יעזור לצד השני לרצות להקשיב לכם. וכששואלים אותי "האם את מאמינה שאדם יכול להשתנות"  עונה בוודאות "כן" ובתנאי מסגלים הרגלים חדשים ומתמידים והבונוס: רוגע , סיפוק ממערכות יחסים ועוד .

אבחון גרפולוגי

הילה (37) מבקשת הכוונה מקצועית.

הילה יקרה, את יוצרת קשר טוב עם הסביבה מתחברת בקלות ,אמפאתית עם חשיבה אסוציאטיבית, ופן בקורתי . הנך זקוקה לפידבקים ומתקשה עם לחץ ושינויים. את רגישה אבל עם הזמן הביטחון העצמי שלך גדל. הנך זקוקה לעבודה עם אנשים עם תנאים סביבתיים נוחים עבודה שתהיה מגוונת ועם פרויקטים קצרי טווח ,באבחון מלא אוכל להרחיב. עבודה במשאבי אנוש  תתאים לך בתחום כמו פרט ורווחה ,ארגון אירועים וכד"

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות