חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

חופשה בתל אביב ברשת מלונות דן

 

רשת מלונות דן מציעה מגוון אפשרויות אירוח ובילוי שישדרגו את החוויה התל אביבית שלכם, ויאפשרו לכם לטעום לחוות, להירגע וליהנות משירות ומאירוח ברמה הגבוהה ביותר.

 

חופשה חלומית לכל אחד 

מלונות 5 כוכבים בתל אביב ברשת מלונות דן, מציעים חופשה אידיאלית לכל אחד – לאנשי עסקים, לזוגות ולמשפחות. בנוסף לשירותי המלונות תוכלו ליהנות מחבילות פינוק לאירועים מיוחדים, ובחופשות ובחגים ילדיכם ייהנו מהפעלות ומהדרכות המועברות על ידי מדריכים מקצועיים ומנוסים במועדון הילדים "דנילנד".

בפעם הבאה שאתם מבקרים בתל אביב, הרשו לעצמכם ליהנות מכל השפע המפנק שיש למלונות דן בעיר להציע לכם.

 

מלון דן תל אביב

מלון דן תל אביב הוא מוותיקי מלונות היוקרה בישראל,  ומאז הקמתו הוא ידוע כבעל סטנדרטים גבוהים של שירות ושל אירוח. המלון ממוקם על חוף הים, והפך לסימן היכר של קו החוף התל אביבי. מיקומו של המלון בלב הטיילת, והוא מאפשר לאורחיו ליהנות מחיי הלילה ומאירועי התרבות והאמנות שיש לעיר להציע, והכול במרחק הליכה קלה בלבד. 

 

שירותי המלון

אורחי המלון נהנים מגישה חופשית לחוף הים, וכן עומדות לרשותם בריכה פנימית ובריכת מי ים. בימים אלו בריכת מי הים עוברת שיפוץ, ולכן סגורה לרחצה. המלון מציע חדר כושר איכותי ומתקדם, וכן מתחם ספא המציע מגוון טיפולים ועיסויים, בחדרי טיפול שעוצבו במיוחד בכדי לאפשר לכם להירגע ולנשום עמוק. בנוסף לכך, במרפסת הבריכה הצופה אל הים יכולים האורחים ליהנות משעורי יוגה בימי שישי אחר הצהריים, ומשעורי צ’י קונג בשבת בבוקר.

 

מסעדות 

  • מסעדת הירקון 99 היא מסעדת הדגל של המלון, והיא מגישה מנות גורמה משובחות בימים ראשון עד חמישי. המסעדה מעוצבת בסגנון קלאסי והאווירה בה אינטימית ורגועה.
  • D – RESTAURANT היא מסעדה חלבית כשרה, המציעה גם מזנון בשרי בשעות הצהריים. המסעדה פתוחה בכל ימי השבוע, בשעות 23:00-08:00.

 
מלון דן פנורמה תל אביב

מלון דן פנורמה הוא המלון האידיאלי לאנשי עסקים ולמי שחפץ לחוות כמה שיותר ממה שיש לעיר להציע. הוא ממוקם בקרבת חוף הים, וכן סמוך למתחמי בילוי ולאזור העסקים של תל אביב. הקרבה לנווה צדק, ליפו העתיקה, לשדרות רוטשילד ולמדרחוב נחלת בנימין מאפשרת לאורחי המלון ליהנות מהאווירה התוססת של תל אביב ולהשתלב בקצב החיים הסואן של העיר שאינה נחה לרגע. השירות מוקפד ואישי, וחדרי המלון מעוצבים לנוחיותו המרבית של כל אורח.

 

מגוון חדרים

במלון דן פנורמה תל אביב 18 קומות של חדרים, כאשר ארבע הקומות העליונות הן קומות יוקרה. בקומה ה-18 פועל טרקלין עסקי אינטימי ומפנק, ובמרכז הכנסים של המלון מבחר אולמות למטרות שונות, מחגיגות משפחתיות ועד כנסים עסקיים של מעל 1,500 איש. כל אלו מוצעים לכם ברמת השירות הגבוהה והמקצועית המאפיינת את מלונות דן.

 

ספא אמרלד

 

מתחם הפינוק והספא של המלון עבר שיפוץ ושדרוג על מנת לאפשר לכם לחוות רגיעה מקסימאלית, שתהפוך את החופשה לחוויה מושלמת. במתחם ניתן לקבל מגוון עיסויים וטיפולי פנים ליחידים או לזוגות, וכן מיטות שיזוף, סאונה וג’קוזי להעצמת החוויה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות