חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

חברת הביו-פארמה VBL מגיעה למרכז עינב

 

חברת התרופות הישראלית וסקולר ביוג’ניקס VBL הודיעה ערב חג סוכות על תכנית להקמת מתקן ייצור חדש במרכז עינב במודיעין מכבים רעות. זאת במסגרת היערכות החברה למסחור של תרופה לסרטן המפותחת בחברה,VB-111 , אשר נבדקת כעת בניסוי שלב 3 לסרטן המח.

 

בהודעה לציבור עדכנה VBL, שהינה חברה ציבורית הנסחרת בארה"ב (נאסד"ק: VBLT), על התקשרותה בחוזה חכירה ארוך טווח של מבנה חדש במודיעין מכבים רעות. על פי ההודעה, מבנה זה ישמש כמתקן הייצור לתרופות הביולוגיות של החברה כחלק מהיערכותה לשיווק מסחרי של המוצר המוביל VB-111. המתקן מתוכנן באופן שמאפשר הרחבה מודולרית של יכולת הייצור, במטרה לספק מענה לגידול בביקוש אשר צפוי לאחר המסחור.

"הקמת מתקן הייצור החדש במודיעין מכבים רעות עולה בקנה אחד עם תכניות הפיתוח האסטרטגיות שלנו והינה צעד חשוב לחברה, אשר מתקדמת במקביל במספר ניסויים קליניים ומתקרבת למסחור פוטנציאלי של  VB-111" אמר פרופסור דרור חרץ, מנכ"ל VBL. עוד נמסר בהודעה כי המבנה החדש יכלול את מטה החברה וגם את מרכזי הפיתוח המדעי והקליני, וכי בכוונת החברה לעבור למתקן החדש ולהתחיל בתפעולו במחצית השנייה של שנת 2017.

ראש העיר, חיים ביבס: "תנופת הפיתוח והצמיחה בפארק הטכנולוגי ובמרכז עינב מורגשת מאוד בעיר, גם מבחינת רשימת החברות המגיעות לאזור ההולכת ומתארכת וגם מבחינת פיתוח התשתיות. בשבועות האחרונים אנו נמצאים בסבב שיווקים נוסף של מגרשים בפארק יחד עם מנהל מקרקעי ישראל וקיימת התעניינות רבה של חברות ויזמים להגיע לעיר ולהקים את ביתן החדש כאן אצלנו. אנחנו שמחים וגאים על הגעתה של חברה איכותית ובעלת פוטנציאל גדול כמו חברת VBL לעיר. מודיעין מכבים רעות נמצאת בתנופת פיתוח משמעותית, התחדשות והתרחבות, ו-VBL מצטרפת לרשימה ארוכה של גופים וחברות שכבר הגיעו אלינו. אין לי ספק כי בזכות המיקום הגיאוגרפי והשקעת המשאבים, מודיעין מכבים רעות הופכת לאחד מהאתרים המבוקשים, המרכזיים והמשמעותיים ביותר במרכזה של מדינת ישראל."

וסקולר ביוג’ניקס בע"מ ( (Vascular Biogenics Ltd. הפועלת גם תחת השם VBL Therapeutics הינה חברה ביופרמצבטית בשלב פיתוח קליני מתקדם הממוקדת במחקר, פיתוח ומסחור של טיפולים ראשונים מסוגם לסרטן. תרופת המחקר המובילה של החברה,
VB-111, הינה תרופה אנטי סרטנית ראשונה מסוגה המבוססת על ריפוי גנטי ממוקד ומיועדת לטיפול בטווח רחב של סוגי סרטן שונים. לפרטים נוספים על החברה ניתן להיכנס לאתר: www.vblrx.com.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות