חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מומחה פינוי דירה

 

לא פשוט להיות בעליה של חברה המציעה שירותים מקצועיים ומובילים של פינוי תכולת דירה. חברה כזאת צריכה להציע שלל שירותים הקשורים בפינוי תכולות, בין אם מדובר בתכולה של דירת מגורים לקראת ריקון הדירה והעמדתה למכירה או השכרה, תכולה של מקלט שיש צורך בהכנתו לשימוש או פינוי של דירת אגרן כפייתי - פינוי הנחשב למאתגר במיוחד.

 

פינוי דירה תמיד יהיה משימה לא פשוטה ולכן מעבר למקצועיות והיעילות הדרושות - צריכים להיות עובדי החברה רגישים, סבלניים ומקצועיים ברמה גבוהה במיוחד. כאן טמון סוד ההצלחה של משימת הפינוי.

חברת מומחה פינוי דירה היא בדיוק החברה המתאימה לביצוע משימות פינוי שכאלה, ועובדיה עונים על הקריטריונים המחמירים ביותר בכל מה שקשור לשירות, אדיבות ומקצועיות. עובדי החברה מנוסים ומיומנים ביותר בכל סוגי הפינוי ולכן ניתן לסמוך עליהם שיגיעו ויבצעו את המוטל עליהם תוך הפגנת רגישות עצומה למי שמתגורר בדירה או כלפי הלקוח שביקש, מסיבותיו שלו, את פינוי התכולה. במקרים מסוימים מציעה החברה פינוי תכולה בחינם ובתמורה יכולים החפצים להישאר ברשותה. גם זה שירות חדיש ועדכני ביותר המוצע ללקוחות.

מומחה פינוי דירה - מומחים בפינוי דירה!

אתם מוזמנים להכיר את חברת מומחה פינוי דירה אשר כשמה כן היא - מספקת את העובדים המקצועיים והמומחים בתחום של פינוי מכל הסוגים - פינוי תכולה של דירות ירושה, פינוי של דירות אגרנות כפייתית, פינוי בתים והכנה של הדירות והבתים המפונים למכירה או השכרה. הפינוי עשוי להיערך מספר שעות או מספר ימים וכך או אחרת יתקבל מעובדי החברה שירות לא פחות ממעולה של מיון, סידור, ארגון וסילוק כל מה שיש בתוך הדירה. כל המגירות תרוקנה, כל המדפים יפונו וכל הרהיטים ימצאו את המקום החדש שלהם מחוץ לדירה כשימוש חוזר או מושלכים לאשפה.

לא כל חברה יכולה להציע שירותים של פינוי תכולת דירה מפני שמדובר גם בסילוק רהיטים או חפצים כבדים אחרים שצריך להחזיק רישיון הטמנה או הרחקה שלהם. לכן מדובר בקבלת אישור או היתר מיוחד מטעם המדינה ורק חברה המחזיקה ברישיון זה יכולה לבצע את משימות הפינוי האלה. חברת מומחה פינוי דירה רשאית לבצע את פינוי הרהיטים ויכולה להטמין אותם באתרי הטמנת פסולת מוסדרים הפועלים מטעם המדינה. כאשר פונים אל חברה זו אפשר להיות שקטים ורגועים שהתהליך כולו מתבצע על פי החוק ולא תגענה אל הלקוח שום תלונות.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות