חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

אימהות מתנדבות למען אימהות אחרי לידה

 

 ”לקבל ליווי זו מתנה – אוזן קשבת, תמיכה ובעיקר הרגשה טובה. מחר אני חוזרת לעבודה ומתחילה מחדש את מרוץ החיים עם כוחות מחודשים ואמונה בעצמי, והרבה בזכותך.” במילים אלה סיכמה אמא ממודיעין מכבים רעות את התהליך שעברה עם אמא מתנדבת בחודשים האחרונים מרגע לידת ביתה הרביעית ועד חזרתה לעבודה.

 

את הליווי היא קיבלה במסגרת פרויקט ההתנדבות "אם לאם" המתקיים בעיר כבר למעלה משלוש שנים, באמצעות עמותת סחלבים והאגף לשירותים חברתיים ובשיתוף טיפות החלב בעיר הן של קופות החולים מכבי ומאוחדת והן של משרד הבריאות. כאשר ערב חשיפה לקראת פתיחת מחזור הכשרה חדש של מתנדבות יתקיים ביום שלישי, 01.11.16, בבית סחלבים, ברחוב עמק האלה.

במסגרת הפרויקט "משודכות" אימהות מתנדבות מהעיר עם אימהות אחרי לידה, כאשר המטרה היא הענקת תמיכה לאם היולדת עד גיל שנה של התינוק ע"י מתנדבות מנוסות, במפגשים קבועים של שעתיים בשבוע בהם מתקיים שיח פתוח, התייעצויות והתלבטויות ובעיקר שיתוף מהלב זו בחייה של זו. 

כל המתנדבות עוברות הכשרה לקראת ההתנדבות וליווי מקצועי לאורך השנה. המתנדבות עצמן נהנות ונתרמות לא פחות מהמפגשים ומשתפות בהתרגשות רבה ובעיניים נוצצות על הקשר הנרקם והחברות המיוחדת שמתפתחת ואף ממשיכה גם לאחר סיום ההתנדבות.

הפרויקט המיוחד מספק נגיעה ישירה בחיי נשים בעיר, יכולת השפעה וחיזוק המעגל הפרטי של המשפחה, דבר שיביא בהמשך לחיזוק הקהילה כולה. בנוסף, באמצעות המפגש מתאפשר לאימהות להיחשף לשירותי קהילה ובריאות נוספים הניתנים בעיר.

בסחלבים ובאגף לשירותים חברתיים מזמינים אימהות שמעוניינות להתנדב ולקחת חלק בפרויקט המיוחד ליצור קשר עם שלומית מור 08-8615314 או עדי עוז 0544916680.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות