חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

האגודה הבינלאומית למלחמה בסרטן מגיעה למודיעין

 

פרויקט התמיכה הבינלאומי הנקרא RELAY FOR LIFE של האגודה האמריקנית למלחמה בסרטן מגיע לישראל ויערך לראשונה בארץ בעיר מודיעין ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן וימשך 18 שעות רצופות כולל בלילה במטרה לקדם את המאבק במחלות הסרטן, לחגוג את חייהם של אלו שהחלימו, ולזכור ולהנציח את אלו שנפטרו תחת הכותרת המירוץ לחיים ולתקווה

 

בין ראש השנה ליום כיפור יערך בעיר אירוע ראשון מסוגו בישראל, המירוץ לחיים ולתקווה. במשך 18  שעות רצופת כולל בשעות הלילה יצעדו סביב אגם ענבה בעיר ארגונים, בתי ספר, תנועות נוער, קבוצות חברתיות, חוגים, עמותות, קהילות, קבוצות ספורט במטרה להעלות את המודעות למאבק במחלת הסרטן ביוזמת האגודה למלחמה בסרטן ועיריית מודיעין, מכבים, רעות. מדובר בפרויקט התמיכה הבינלאומי הנקרא RELAY FOR LIFE של האגודה האמריקנית למלחמה בסרטן שיחל ביום חמישי ה – 6 באוקטובר בשעה 16:00 וימשך עד ליום שישי 7.10 בשעה 10:00.

למשך 18 שעות, יתמלא פארק ענבה בתושבים אשר יבואו לתמוך באלו המתמודדים עם מחלת הסרטן, לחגוג עם אלו שהתגברו על המחלה ולהנציח ולהוקיר את אלו שנפטרו. צעדות מסוג זה, בהן הקהילה מפגינה את כוחה, מתקיימות ברחבי העולם מזה כ-30 שנה בשם "RELAY FOR LIFE", פרויקט שיזמה האגודה האמריקאית למלחמה בסרטן כעת גם ישראל מצטרפת לרשימת המדינות, עם האירוע העירוני הראשון בארץ, שמאורגן על ידי האגודה למלחמה בסרטן, ויערך במסגרת חגיגות ה-20 שנה לעיר מודעין.

חיים ביבס ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות מסר כי: " נרתמנו לקיום המירוץ לראשונה בישראל במטרה לאפשר לכל חבר בקהילה לקחת חלק אפקטיבי במאבק בסרטן, להעלות את המודעות למאבק במחלות הסרטן ולהעניק חיבוק חם של הקהילה לחולים, בני משפחתם וסביבתם התומכת. זאת לצד הגברת המודעות לגילוי מוקדם של המחלה וגיוס משאבים עבור המטרה החשובה".

מירי זיו, מנכ"ל האגודה למלחמה בסרטן הוסיפה כי: "בזכות עיריית מודיעין-מכבים-רעות, מדינת ישראל מצטרפת היום ל -  6,000 קהילות ברחבי העולם, אשר אימצו דרך חברתית לקדם את המאבק במחלות הסרטן, לחגוג את חייהם של אלו שהחלימו, ולזכור ולהנציח את אלו שנפטרו. פעילות תימשך ברציפות כ- 24 שעות במסלול הליכה, המסמל את המאבק האישי והגלובאלי בסרטן. אני מודה לשולה ק, יושבת הראש המסורה והנמרצת של האגודה למלחמה בסרטן במודיעין שהשקיעה ימים ולילות יחד עם הועדה המארגנת בעירייה ולכל מי שנתן יד"

לאורך כל שעות הפעילות יצעדו קבוצות ויחידים מסביב לאגם, דרך מסלול הליכה של כ-900 מטר, שיסומן ב-4,000 נרות מיוחדים שיכינו תלמידים מהעיר. כמו כן, לצד מסלול ההליכה יפוזרו בפארק 18 מתחמים של קבוצות שונות, אשר ישהו במקום לאורך כל שעות האירוע. בכל מתחם תהיה פעילות אחרת כמו הרצאות, סדנאות, מעגלי שיח, פעילויות אמנות ויצירה, קריאת שירים ועוד, כך שהמשתתפים שיגיעו יוכלו לעבור בין המתחמים ולקחת חלק בהפעלות המאורגנות על ידי מתנדבי האגודה למלחמה בסרטן במודיעין, מכבים, רעות בראשות יו"ר הסניף שולה זק. במקביל, לאורך כל 18 השעות של ה"מירוץ לחיים ולתקווה" יהיו על הבמה המרכזית הופעות שונות של להקות ואמנים מקומיים, הופעות ריקוד, שירה ומוזיקה.

מספר שעות לאחר תחילת הצעדה, עם שקיעת השמש, יערך טקס מרכזי שיכלול הדלקה של הנרות המיוחדים, הופעה של להקת "רוקוויל" והופעה של האמן אוהד חיטמן, שאף יספר את סיפורו האישי. כמו כן, תושב העיר אשר חלה בסרטן והחלים יספר גם כן את סיפורו בפני הקהל.

ההשתתפות ב"מירוץ לחיים ולתקווה" אינה בתשלום. תינתן אפשרות לקנות במקום צמידים של האירוע במחיר סמלי של 10 שקלים, וכן לקנות נר מיוחד, להחלמת חולה או לזכר יקיר שנפטר, בעלות של 5 שקלים. ההכנסות מהאירוע הינן קודש לאגודה למלחמה לסרטן למען המשך המאבק במחלה. קבוצות או יחידים שמעוניינים לצעוד מסביב לאגם ענבה במסגרת האירוע מוזמנים להירשם דרך אתר העירייה.

ההרשמה למירוץ מתבצעת בלינק הבא:

 http://www.modiin.muni.il/ModiinMobile/ChannelArticleNews?PageID=2_295&id=2725

לשימושך סרט יוטיוב על המירוץ ברחבי העולם

נאוה עינבר   האגודה למלחמה בסרטן   5225387 – 050  nava@navainbar.co.il 

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות