חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

עפים לגובה עם הדפסות על כובע

 

שוק ההדפסות על מוצרים שונים נמצא בנסיקה וזוכה לאהדה רבה בחוגים שונים – החל מקהלים של מבוגרים ועד לקהלי הילדים. נדמה שלכל אחד יש לפחות כובע אחד המשמש אותו רבות בעונת הקיץ, ונדמה כי גם לכל אחד יש לפחות מוצר מודפס אחד. כעת, הגיע הזמן לעשות את השידוך בין טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת ובין הכובעים, בעיקר כשמדובר על ישראל שטופת השמש. הדפסה על כובעים, למגוון אירועים שונים!

 

רבות מלמדים בבתי הספר ובשאר המסגרות החינוכיות על החיוניות שבחבישת כובע לטובת הגנה מהשמש. סלוגנים, סיסמאות, תשדירי פרסומת ושיעורים חינוכיים בבתי הספר כנראה לא מספיקים, ואף אחד מהם לא אפקטיבי כמו הענקה של כובעים מודפסים כמתנה לילדים. בעת שמעניקים כובע לילדים, הרי שמעניקים להם מתנה שיש בה ערך לימודי-חינוכי חשוב. למה דווקא להעניק להם כובע עם הדפסה? בעת שתעניקו לילדים כובעים שעליהם הדפסה אישית, אתם מעניקים להם מתנה המוענקת להם באופן אישי, הם נקשרים אליה וכך רוצים לעשות בה שימוש. המטרה היא להשמיש את הכובעים ולשמור על הילדים מפני נזקי השמש. מתי מעניקים מתנה שכזאת? בחוגי הילדים, בטקסי פתיחת השנה, מתנת יום הולדת או בכל אירוע אחר.

מתנה מדליקה לימי גיבוש ואירועים שונים

ההגנה מהשמש אינה נחלתם של הילדים בלבד, אלא גם על המבוגרים יותר לשמור על עצמם מהשמש היוקדת. כך הפכו הכובעים למוטיב מוביל ולמתנה מועדפת בימי הגיבוש במסגרת אירועי החברה, כמתנה המוענקת לחיילים במסגרת הטירונות וכמתנה מדליקה במסיבות הרווקות. הדפסה על כובע כיום הינה מתנה מועדפת בקרב חוגים רבים, גם בגלל הפונקציונאליות הרבה שלה, וגם בגלל המחיר הנוח שלה. כל שעליכם לעשות הוא לבחור את סוג הכובע, את הצבע שלו ואת הכיתוב שתרצו להדפיס. מכאן והלאה – אתם קרובים מאד להעניק לקרובים לכם מתנה מדליקה!

מזכרת נפלאה באירועי המצווה

באירועי המצווה כיום רוצים הילדים החוגגים להעניק מזכרת לחברים שהגיעו לחגוג איתם. הילדים רוצים להעניק מתנה מדליקה, בעת שההורים תמיד בעד מתנה בעלת ערך מוסף. אם כן, הכובעים המודפסים מתגלים כמתנה המושלמת המרצה גם את הילדים וגם את ההורים. מעבר לכך שמדובר על מתנה פונקציונאלית שיכולה לשמש את הילדים בשגרת היום-יום, הילדים יכולים להדפיס כיתוב אישי מהם שינציח את אירוע המצווה שלהם ויזכר בלבבותיהם של הילדים לעוד המון זמן.

למה דווקא כובע מודפס?

אז מה ההבדל בעצם בין כובע לכובע מודפס? בעת שאתם מעניקים מתנה עם הדפס אישי, במקרה הזה כובע המודפס עם כיתוב אישי, אתם הופכים את המתנה לכזו המקופל בה מימד אישי מכם אל מקבלי המתנה. המון מתנות הן הרבה מעבר למתנות – הן מזכרות, ובעת שאתם מדפיסים כיתוב אישי שיצא מלבכם, אתם מגבשים את המתנה כמזכרת נפלאה. מה תדפיסו על הכובע? הבחירה לגמרי שלכם!

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות