חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מטיילים ביחד? גם לנים ביחד!

 

החלטתם לצאת לחופשה בטוסקנה, איטליה? נדמה שבחרתם את אחד היעדים הנחשקים ביותר. בעת שאתם מתכננים את הנסיעה שלכם, ישנו צ’ק ליטס לטובת התנהלות נכונה בטיול: החל מרכישת כרטיסי הטיסה, מציאת מלון וסימון יעדים שתרצו לטייל בהם.

 

 לרוב, אתם סוגרים את בתי המלון בצורה עצמאית, בנפרד מחברי הקבוצה איתם אתם נוסעים לטייל, תוך הידיעה כי תטיילו ביחד ובסוף היום כל אחד ילך לדרכו. תוכלו להנות גם בפורמט שכזה, אך גם תוכלו למנף את הטיול שלכם לגבהים עם וילות בטוסקנה. בעת שאתם מתארחים בוילות, כל חברי הקבוצה איתה אתם נוסעים – החל מקולגות לעבודה ועד לקבוצות החברים, לנים ביחד ונהנים ביחד.

 

יצאתם לטייל בקבוצה? למה שלא תלונו יחד?

חיכיתם כל השנה לטיול המשפחות שלכם עם זוגות החברים שלכם, וכעת, אתם בדרך לטוסקנה! חופש ממלא את הנשמה וגם ממלא דלק עד לחופשה הבאה. רגע לפני שאתם סוגרים את הסדרי הלינה שלכם בטוסקנה, האם ידעתם שיש לכם אפשרות לזנוח את בתי המלון הסטנדרטים וללון בוילה? יש לכם הזדמנות לשדרג את החוויה שלכם מהטיול! בעת שתתארחו בוילות, אתם נהנים מאירוח ייחודי, המדמה את חייהם של המקומיים ומעניק לכם משב רוח איטלקי אמיתי. יחד עם זאת, בעת שאתם לנים כולכם באותו המקום, אתם מתגבשים, מתלכדים ונהנים כקבוצה לכל אורך הטיול, ולא באפיזודות קטועות. וילות בטוסקנה למשפחות מותאמות כמובן לילדים, ומאפשרות לכם להנות משהות נפלאה.

 

אירוע חברה בטוסקנה

העובדים שלכם מחכים כל השנה לאירוע החברה. באירוע שכזה, זונחים את שגרת המשרד, וחוגגים בחגיגה גדולה את הישגי החברה. בכל שנה הניגון חוזר, ואתם חוגגים את האירוע ברחבי הארץ עם אטרקציה משתנה. השנה, החלטתם לערוך אירוע חברה המגלם בתוכו ערכים של גיבוש, ליכוד והעצמת הצוות שלכם. מה שהעובדים שלכם לא יודעים הוא, שלטובת אירוע החברה השנה עליהם לארוז מזוודה – נוסעים לטוסקנה! על מנת לחזק את ערך הגיבוש והליכוד של העובדים שלכם, ולחזור לארץ עם צוות מנצח, תוכלו לדאוג להסדרי לינה בוילות בטוסקנה. במקום להתפשר על שהות צפויה מראש בבית מלון, לכו הפעם על וילה בטוסקנה! אתם והצוות שלכם – בלי תיקי לקוחות, טלפונים, חוזים ומסמכים ופגישות עבודה. כעת, איטליה כולה שלכם.

 

למה דווקא טוסקנה?

הקסם האיטלקי מתפזר עוד ועוד בכל רחבי העולם. התרבות, האוכל והשפה הפכו את איטליה לאחת המדינות המפורסמות לטובה בעולם, שרבים רוצים לגעת בה ולהנות ממנה. כעת, תוכלו גם במסגרת של טיול משפחתי וגם במסגרת של טיולי קבוצות וטיולי עבודה, להנות מהעיר הציורית ומהקסם האיטלקי הנוכח בה בכל פינה. חלק נכבד מהטיול שלכם הוא המקום בו תלונו, כך שעליכם לעשות בחירה מדויקת ונכונה לטובת השלמת החוויה. הפעם, אתם הולכים להנות ללא גבולות, עם לינה בוילות מפוארות שיעניקו לכם טעם איטלקי אותנטי.

 

המאמר באדיבות קאזה איטליה – וילות באיטליה לנופש: http://www.casa-italia.co.il

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות