חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

שלבים חשובים בתכנון שיפוץ מטבח / צרכנות

 

החלטתם לשפץ את המטבח שלכם? חשוב לכם שהוא יהיה פונקציונאלי ונגיש ויחד עם זאת גם מסוגנן ומעוצב? אם כן, הנה השלבים החשובים בנושא תכנון שיפוץ מטבח שאותם כדאי לכם לקחת בחשבון ולוודא שאתם אכן מיישמים

 

החלטתם לשפץ את המטבח שלכם? חשוב לכם שהוא יהיה פונקציונאלי ונגיש ויחד עם זאת גם מסוגנן ומעוצב? אם כן, הנה השלבים החשובים בנושא תכנון שיפוץ מטבח שאותם כדאי לכם לקחת בחשבון ולוודא שאתם אכן מיישמים:

  1. הגדרת צרכים– שיפוץ מטבח איננו משימה פשוטה. למעשה, זו משימה מאתגרת המצריכה התייחסות לפרמטרים רבים. אולם רגע לפני שמתחילים במלאכת השיפוץ, מומלץ תחילה להגדיר את הצרכים: האם משתמשים במטבח שעות רבות במהלך היום? האם כולם יחד נוהגים לשבת לאכול במטבח בשולחן האוכל שמוצב במרכזו, או שמא סביב האי? האם אוהבים לבשל ונעזרים בלא מעט כלים, בגאדג’טים ובמכשירי חשמל? האם זקוקים גם לפתרונות אחסון רבים? הגדרת הצרכים, מדויקת ככל שניתן, תעזור לכם במשימה ותאפשר לכם ליהנות ממטבח מסוגנן ופונקציונאלי העונה על כל הדרישות שלכם.
  2. הגדרת התקציב– שיפוץ מטבח יכול לעלות לא מעט כסף. הדבר תלוי באלמנטים שבוחרים ובמידת מורכבותו של המטבח ושל השיפוץ עצמו. כדי להימנע מהוצאות מיותרות, כדאי להגדיר את התקציב, לבחון את סכומי הכסף שיכולים ומעוניינים להקדיש לטובת המשימה ולקחת בחשבון גם שייתכנו הוצאות נלוות נוספות, שלא נלקחו בחשבון.
  3. בחירת אנשי המקצוע – בתהליך השיפוץ לוקחים חלק לא מעט בעלי מקצוע. אדריכל, קבלן וגם נגר הינם בעלי המקצוע שאליהם פונים לרוב כשמשפצים בית – במיוחד כשמדובר במטבח – וחשוב לבחור אותם בקפידה. שיפוץ מטבח נכון הוא כזה הכולל פנייה לבעלי מקצוע מנוסים, בעלי מקצועי שעוסקים בתחום השיפוצים לא מעט שנים ויודעים להתמודד בהצלחה עם האתגר הכרוך בכך. מי שמתלבט למי לפנות, כדאי לו לערוך סקר שוק, להשוות בין בעלי המקצוע השונים ולבחון מי מהם הוא המתאים ביותר.
  4. שילוב נכון של פתרונות תאורה – לתאורה יש מרכיב חשוב מאד במטבח ועליה לספק את המענה המתאים לשוהים בו. במסגרת שיפוץ מטבח, יש לבחון את התאורה הטבעית של המקום ובמידת הצורך לשלב גופי תאורה שיציעו את כמות האור הנדרשת למשטח העבודה. על משטח העבודה להיות מואר לאורך כל שעות היום, תוך ניצול התאורה הטבעית שבמקום.
  5. יצירת הרמוניה עיצובית – המטבח מכיל לא מעט אלמנטים עיצוביים, שבחלקם גם משתמשים לא מעט והם הרבה יותר מפתרון דקורטיבי. כשמשפצים את המטבח ובוחרים לו את האלמנטים ואת הפריטים השונים, יש לוודא שהם משתלבים נכונה זה לצד זה – ובאופן הרמוני, כזה שנעים לעין.

שיפוץ מטבח יכול להיות משימה לא קלה, אולם אם לוקחים בחשבון כמה נקודות שונות מראש, אפשר להצליח במשימה. סיוע של אנשי מקצוע המתמחים בכך הוא הדרך הנכונה להתמודד עם האתגר וליהנות מהמטבח שתמיד חלמנו עליו.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות