חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

גם דנה ברגר במתחם הנוער ModiinZone

 

גם השבוע משך אליו מתחם הנוער ModiinZone בני נוער רבים בגלל הפעילויות הייחודיות והאטרקציות שבו. ביום חמישי הגיע למקום הסטאנדאפיסט אמירם טובים, שהצחיק את כ-400 בני הנוער שצפו בו עם בדיחותיו על נושאים מחיי היומיום שנוגעים לכולם.

 

ביום ראשון האחרון הגיעה למתחם הזמרת דנה ברגר, שהעבירה סדנת אמן לעשרות הנערים והנערות. ברגר סיפרה על ראשית דרכה כמוזיקאית, על הדברים איתם מתמודדים מוזיקאים בישראל, על איך כתבה את שיריה ועל האנשים איתם עבדה לאורך השנים. בנוסף, היא כמובן שרה חלק משיריה מכל השנים וענתה לשאלות המשתתפים.

מתחם הנוער ModiinZone שבפארק ענבה, סיפק מאז שהתחיל פעילויות למאות בני נוער כמו סדנאות בנושאים שונים, טורנירי ומתקני ספורט, מתקני אקסטרים וכמובן העמדות הקבועות: פינות ישיבה, שולחנות משחק, עמדות מולטימדיה ועוד.

פעילויות הקיץ לנוער ימשיכו גם בשבוע הקרוב, כאשר ביום חמישי (21.7) יהיו בנג’י טרמפולינה וקסדה וירטואלית, וביום ראשון (24.7) תגיע למתחם העיתונאית סיון רהב-מאיר שתעביר סדנה בשעה 22:00 בנושא "יהדות ותקשורת". בנוסף, באותו היום בשעה 23:30 תהיה במקום במה פתוחה. ביום שלישי (26.7) יהיה טורניר כדורגל ופעילות כדורגל שולחן אנושי.

כזכור, מתחם ModiinZone, עליו אחראית מחלקת הנוער והצעירים של עמותת סחלבים, פועל בפארק ענבה לאורך כל הקיץ בימים ראשון, שלישי וחמישי, וניתן להגיע אליו באמצעות אוטובוס "טרמפים", שיספק נסיעה חינם לבני נוער בשעות הלילה, החל מהשעה 21:30.

אירוע נוסף שיתקיים ביום חמישי הקרוב הינו אירוע השיא של "חוויה ישראלית" שנעשה בשיתוף עם מחלקת הנוער והצעירים, ויערך באמפי עירוני ב’ בשעה 20:00. בערב יתארחו בני נוער מרחבי העולם, שייהנו מהופעות של להקת הקאברים "אוברטון" ושל הצמד שכבש את הבמות הגדולות ביותר בישראל, "קפה שחור חזק". הכניסה לאירוע חופשית, בסופו יוכלו בני הנוער לעלות על אוטובוס שיסיע אותם למתחם ModiinZone בענבה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות