חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

”יינות ביתן” בישפרו נסגר ללא הודעה מוקדמת

 

בוקר יום שישי שעבר ועל דלת ”יינות ביתן” בישפרו הוצב  שלט: החנות סגורה. ובפנים כל התכולה הוצאה. איש לא הודיע ללקוחות ואיש גם לא עידכן את הנהלת ”מגה אור” שבבנינה שוכן הסניף ולה חוזה שכירות עד פברואר 17,והם מתכוונים לתבוע את ”יינות ביתן” על הנזקים. יינות ביתן: ”הסניף נסגר ויפתח מחדש במתחם הישפרו סנטר. נמשיך לשרת נאמנה את קהל לקוחותינו.״

 

בתקשורת כתבו הרבה על כך ש"יינות ביתן" רוכשת את רשת "מגה" או מתמזגת איתה, אבל בינתיים ניראה שגם "יינות ביתן" עצמה לא מתנהגת כמו רשת המכבדת את עצמה. יום שישי שעבר בבוקר, ואיש לא עונה לטלפונים בהנהלת הרשת. 

מי שינסה ליצור קשר עם הנהלת הרשת, שחלק ממשרדיה נמצאים במודיעין, יקבל את שמות של 2 סניפים : "מודיעין בעיר" שבעמק החולה ויינות ביתן ישפרו.  בסניף המדובר בישפרו לא היה מענה ובסניף השני בעכמק החולה לא ידעו לאמר דבר.

פנינו לגולן עיני, סמנכ"ל "מגה אור" המשכירה ל"יינות ביתן" את המבנה  בישפרו השייך לה, וכל מה שהוא הסכים לאמר לציטוט זה שאין תגובה. בשיחות עם בכירים בהנהלת "מגה אור" נמסר לנו כי בכוונת החברה לתבוע את "יינות ביתן" על הנזקים הישירים והעקיפים שהעזיבה הפתאומית גרמה להם ובין היתר כמובן בגין הפרת חוזה השכירות שאמור להסתיים רק בפברואר 2017: "זה לא פשוט שרשת עוגן ארצית שמתיימרת להיות רצינית סתם כך מרוקנת את המדפים ונועלת את המרכול מבלי להודיע גם לנו".

תגובת "יינות ביתן": הסניף נסגר ויפתח מחדש במתחם הישפרו סנטר. נמשיך לשרת נאמנה את קהל לקוחותינו.״

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות