חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

עובדי השטח מתכוננים לקיץ בטוח לבני הנוער

 

השבוע יצאו בני הנוער לחופשת הקיץ, ובמהלך לילות החופשה יחכו להם ברחבי העיר נציגים שונים של העירייה ומתנדבים, שיפגשו אותם ויהוו עבורם אוזן קשבת.

 

כחלק מההכנות לקיץ, נערך השבוע כנס "קיץ בטוח", ביוזמת "עיר ללא אלימות", "הרשות העירונית למלחמה בסמים ובאלכוהול" ומחלקת הנוער והצעירים של עמותת סחלבים.

לכנס הגיעו כל העובדים והמתנדבים שיעסקו בפעילות שטח בחופשת הקיץ: עובדי המוקד העירוני, נציגי משטרה, סיירת הורים, פיקוח עירוני, סיירי בטחון, מדריכי נוער מקצועיים וסטודנטים מתנדבים.

 

הכנס היווה את שיאו של תהליך ארוך וחשוב של שיתוף פעולה בין הגופים השונים בעיר שעובדים עם נוער בקיץ, והוא משקף את החיבור המשמעותי ביניהם הנובע מאינטרס משותף של קיץ בטוח ושקט. המטרה היא לספק מענה חברתי וחינוכי לנוער, לצד אכיפה, פיקוח וסיפוק תחושת בטחון ומוגנות.

 

לאחר ברכות של סגן ראש העיר ומחזיק תיק השירותים החברתיים, אילן בן סעדון, ושל חבר המועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים, אלעד שמעונוביץ, הציג קצין הנוער של תחנת מודיעין את עבודת המשטרה בקיץ והסביר על חובת הדיווח במקרים השונים.

 

בכנס דיברו גם מנהל מחלקת הביטחון, שמוליק כהן, שהדגיש את חשיבות שיתופי הפעולה בין כל הגורמים בעיר, מנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל, שהציגה את תכנית הקיץ השלמה לבני הנוער, נציג סיירת ההורים, רמי כהן, שנתן סקירה על תפקידה של הסיירת, והמדריך איתמר עוזרי שהציג את פעילות "הזולה".

את הערב סגר הכתב המשפטי של ערוץ 2, גיא פלג, שהעביר הרצאה מרתקת על עבריינות נוער ועל ההבדל הדק בין מעשי קונדס לפלילי.

 

מנהלת "עיר ללא אלימות", טוני חי, מנהלת הרשות למלחמה בסמים ובאלכוהול, מיטל אשור ומנהלת מחלקת הנוער והצעירים, לטם גל, אמרו בתום המפגש כי: "במהלך הכנס קיבלו אנשי השטח מידע וכלים פורמאליים ובלתי פורמאליים שיכינו אותם לעבודה יעילה ושיתופית יותר במהלך חופשת הקיץ ובכלל. אנו מתכננים הרבה מוקדי פעילות לבני הנוער בשעות הערב והלילה וחשוב לנו שבמהלך הפעילות ובסביבתה יהיו מבוגרים משמעותיים שישמרו על הסדר, יעזרו לבני הנוער ויפנו אותם לגורמי טיפול מתאימים, תוך סנכרון בין כל הכוחות הפועלים בלילה. אנו מאחלות לכולם קיץ מהנה ובטוח."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות