חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

נלחמים למען המודעות שלכם

 

תא הפעילים של מודיעין פועל לאחרונה במרץ למען זכויות בעלי חיים. ביום חמישי בשעת שיא הקניות הם הפגינו מול רמי לוי ומול יוחננוף בישפרו סנטר וזכו לאהדת הציבור

 

מי שהגיע ביום חמישי בערב לאזור ישפרו במודיעין יכול היה לפגוש את פעילי זכויות בעלי חיים תא מודיעין מפגינים במחאה שקטה למען בעלי החיים. לדברי הפעילים המחאה הינה תופעה כלל ארצית ומהותה עמידה בשקט עם שלטים ועליהם משפטים קשורים בתעשייה מהחי וניצול בעלי חיים במשקים, או תמונות רלוונטיות במטרה לעורר מודעות. תא הפעילים של מודיעין הוא אחד הפעילים בארץ.

הפעילים עומדים בשקט מופתי ואנשים שניגשים להתעניין מקבלים הסבר על הנעשה במשקים.

"זאת אחת הפעולות שלנו כאן, במודיעין", אומרת אחת הפעילות. "בדומה לפעילי זכויות בעלי חיים בשאר הארץ, אנחנו מרגישים צורך להביא לתודעה את הדברים הנוראיים אותם עוברים בעלי החיים בדרך לצלחת, להסביר לאנשים שאם הם נגד אלימות, הם לא אמורים לשלם על המוצרים האלה ולעודד את המשך ההתעללות. אנחנו עומדים כאן בשקט וזה עושה את העבודה".

הפעילים עמדו במתחם רמי לוי ודיווחו כי אנשים רבים ניגשו ושאלו שאלות. לאחר מכן, הם עברו לשטח יוחננוף, בכניסה לחנייה. רוב המכוניות שעברו עצרו ואנשים קראו את הכתוב על השלטים, קיבלו חומר קריאה והפנייה לצפייה בהרצאה "קירות שקופים" והסברים על "אתגר 22" המסייע למעוניינים לעבור לטבעונות. רבים מהעוברים ושבים העידו שהם צמחוניים אבל לא היו מודעים להתעללות הרבה בתעשיית הביצים והחלב.

"המצב השתפר מאוד ביחס לשנים קודמות. יש הרבה יותר מודעות", אומרת אחת הפעילות. "אבל אנחנו עושים מאמצים כדי שהמידע יגיע לכמה שיותר אנשים. ברגע שאתה יודע, אתה כבר לא יכול לא לדעת. אתה חייב לקבל החלטה: או שאתה משתף פעולה עם זה או שלא. לרוב, אנשים מתייחסים אלינו בהבנה, מעודדים את הפעילות שלנו ומקשיבים בעניין".

לדברי הפעילים, פעולות "שתיקה רועמת" מתקיימות בכל הארץ וימשיכו להתקיים גם בעתיד במודיעין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות