חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

תאוות בשרים/ האיש בא לסעוד

 

כן, המדור הוא לקרניבורים נטו כהומאג ליום העצמאות המתמנגל לו ובא. ריחות הניפנוף כבר באוויר,והפעם, במקום עוד מתכונים על איך להכין את הקבב הכי טוב, הבאתי לכם 2 מקומות טעימים ששידרגו את מחלקת הבשר שלהם לעינוג אמיתי ויחסכו לכם את העבודה. 

 

 מחלקת נתחים מיוחדים BY גוצ’ה דיינר

הדיינר של גוצ’ה- האחות האמריקאית של הגוצ׳ה הדגיגי בבן גוריון ואחת המסעדות שפשוט נותנות מענה טעים לכל אדם באשר הוא, משיקה בימים אלה מחלקה חדשה בתפריט ה- prime cuts- נתחים מובחרים מגידול מקומי הנמצא באזור הגולן, הנעשים על גריל ונמכרים על פי משקל, כדוגמת סינטה, ריב איי, פילה שאטוברייאן ופריים ריב- העוברים  תהליך של יישון יבש לאורך זמן, - כעשרה ימים לפילה ועד ארבעה שבועות לסינטה ואנטריקוט לרכות מקסימלית וטעם אופטימלי.

אז אחרי שכמובן התפנקנו על הראשונות הכיפיות, מכנפיים עסיסיות, סלט קיסר מטורף וערימה נדיבה של כבד קצןץ המשכנו לחלק העיקרי בארוחה.

בין הנתחים שהתפריט מציע:

ריב-איי- נתח עסיסי של אנטריקוט, נטול עצם, המגיע מאזור הצלעות של הפרה. זהו נתח רך במיוחד ועתיר שומן  הנמס בתהליך הצלייה כך שהשומן מתמזג בטעם הבשר, והתוצאה היא טעם עשיר ודומיננטי. (40 ₪ ל-100 גרם); סינטה של פרה- בעל טעם עשיר ומרקם בשרני המגיע מהמותן. (40 ₪ ל-100 גרם); פילה בקר- "שאטובריאן" - נתח משובח, מצוי בצד הפנימי, מתחת לסינטה, מכיוון שכמעט ואינו ’מופעל’ במהלך חיי הפרה, הוא רך מאוד ונקי משומן (45 ₪ ל-100 גרם); פריים ריב- אנטריקוט על העצם- נתח עתיר שומן הצמוד לצלעות הקדמיות של הפרה. הצלייה עם העצם גורמת לפיזור חום בבשר וצלייה אחידה, כך שהוא שומר על עסיסיות רבה יותר (35 ₪ ל-100 גרם).

מי צריך יום עצמאות וניפנופי מנגל כשהכל מוגש לי בכזה פינוק?!!

המחלקה החדשה מצטרפת לתפריט הגריל שבתפריט בו קיימות כבר מנות כגון: אנטריקוט "דה פריז" עם חמאת עשבי תיבול וצ’יפס (117 ₪); פילה בקר ברוטב יין אדום וציר בקר (109 ₪); פילה בקר "רוסיני" עם כבד אווז (126 ₪); "ספריבס"- צלעות עגל בציר בקר (99 ₪).

בימי ראשון מציעים בדיינר את "ראשון של בשר"- במסגרתו ניתן ליהנות ממבחר של מנות גריל לצד תוספת לבחירה ושליש בירה במחיר של 105 ₪.

רח’ אבן-גבירול 14, תל-אביב

טלפון: 03-6911603

  

פורט 19 MEAT SHACK

המבורגרים ונקניקיות מבית טוב

בר הנקניקיות המוכר "פורט 19", מספק כבר הרבה מאד זמן מגוון מכובד של נקניקיות מבית אלן טלמור בכל מיני תיבולים וטעמים אבל ללא תוספים.  לאחרונה המקום עבר שיפוץ והתרחב אבל  התפריט שהתמקד בתחילה בקולקציית נקניקיות שלמה הצטמצם לנבחרות ביותר, והוכנסו המבורגרים העשויים 100% בשר בקר טרי המוגשים עם ירקות שונים ותוספות קבועות.  לצד המנות התוספת הקלאסית של צ’יפס הבית המדהים של המקום.

טעמנו 3 המבורגרים שגרמו לנו לרייר! ובעיקר להיות מופתעים עד כמה טעימים הם!

התערובת של הבשר מורכבת משפונדרה, אנטריקוט ונתח קצבים טרי. בין ההמבורגרים המומלצים: המבורגר שוויצרי, עם אמנטל ושבבי בצל מטוגן; המבורגר הוואי מפתיע עם אננס מתוק; קצבים ירושלמי, המבורגר עסיסי מבשר כבש עדין עם טחינה אדומה ולימון כבוש תוצרת בית.

כל ההמבורגרים באים במשקל של 200 גרם ומוגשים עם קטשופ פלפלים ומיונז הולנדי אמיתי,  ומחירם נע בין 35 שקלים לפורט קצבים בסיסי, 38 שקלים להמבורגר עם תוספות ועד 63 שקלים ל"ענק הקצבים XXL" - המבורגר עסיסי במשקל 500 גרם. ניתן לשדרג לארוחה עסקית הכוללת גם צ’יפס ושתייה קלה בתוספת 11 שקלים בלבד.

הצ’יפס של המקום מדהים, קרנצ’י ושמנמנן ותופס חלק עצום בחווית האוכל שהמקום מספק.

 

אם אתם עדיין בעניין בשר אבל לא בא לכם המבורגר נסו את כריכי הבשר:  ברברי ניו יורק - רצועות סינטה או פילה טרי, ברברי ישראלי - נתחי חזה עוף עסיסיים במרינדת צ’ימיצ’ורי וטחינה אדומה וברברי ריפ - אנטריקוט בבישול ארוך עם שבבי בצל. 38 שקלים לכריך/49 שקלים לעסקית בתוספת צ’יפס ושתייה קלה.

נקי, ובעיקר טעים ומפתיע. לפעמים מגלים שדווקא המקומות הקטנים מספקים את האיכות הטובה.

 

 פורט 19 MEAT SHACK

רח` שלמה המלך 2, תל אביב [פינת המלך ג`ורג`]. לא כשר

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות