חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית:  13 עד 19 במאי 2016

 

התקוות, האהבות, השמחות והעצב, הטיולים והבריאות, הזוגיות והחיים בכלל. הכל בתחזית השבועית של חוה מזר לשבוע:   תחזית שבועית:  13 – 19 במאי 2016

 

                             תחזית שבועית:  13 עד 19 במאי 2016 - חוה מזר

 

טלה

מיקום מארס בקשת משנה את מפת השמיים עבורכם, במיוחד לאלה מכם שרוצים לחוות עשייה מנטלית מאתגרת. מנגד, נקטו מדיניות של ריסון וביקורת. נסיגת מארס עשויה להעיד כי מומלץ שתיזהרו בכל מעשיכם ודבריכם והפעילו איפוק, המסתמכת על ההיגיון ושיקול דעת. בימי תחילת השבוע תיאלצו להקדיש מחשבה לסוגיה שדורשת התייחסות. נקטו זהירות ואחריות בענייני עסקים והשקעות. 

שור

נסיגת כוכב מרקורי במזלכם עד ה- 22 במאי: הצורך לעמוד בלוח זמנים ולגלות משמעת ואחריות בולטים עכשיו, לשם כך יש להשקיע עבודה אחראית בכל מה שרוצים שיהיה חזק ויציב. השבוע דורש מחשבה ותכנון, כמו גם הימנעות מקבלת החלטות מחייבות ומהוצאות בסדר גודל שדורשות תכנון וחשיבה אחראית ומחושבת. יש לנקוט זהירות למחויבות שאיתה תתקשו להתמודד בהמשך.

 

תאומים

נסיגות הכוכבים מרקורי ומארס עשויות להעיד כי אתם מרגישים שדוחקים בכם ונושפים בעורפכם, אלה מרמזים כי יגיעו לשיאם רגשות שליוו אתכם לאחרונה: בדידות ופסימיות לגבי סיכוייכם להצליח או לצאת ממצב לא נוח. נסיגת מרקורי בשור ומיקום מארס מול מזלכם  מצפה מכם לנקוט במדיניות של ריסון וביקורת. כניסת השמש למזלכם בהמשך החודש עשויה להיטיב עימכם.

 

סרטן

מיקום ונוס בשור מסייע לכם. צאו מהשגרה והתחברו לאלמנטים חמים ומחזקים. הצורך לדאוג לאחרים ולעשות למענם, לוותר ולהקריב בולט אצלכם עכשיו. אתם יכולים להרשות לעצמכם לקחת את החיים קצת יותר בקלות ולהתייחס לשבועות הבאים כאל פסק זמן, שבו מותר לכם להתפנות למישור הפנימי-רגשי ולעצור למחשבה. השתדלו לקבל תחושה של איזון ותמיכה מאנשי שלומכם.

 

אריה

תחושת ליאות מאפיינת את השבוע, אך אתם מתחזקים ללא היכר בהמשך החודש. בינתיים נראה שיש לכם צורך רב במגע, בפירגון, בסיוע ובאופטימיות. השמש במזל תאומים בהמשך החודש  תהווה גורם מסייע ומעודד. בינתיים מומלץ שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובמכלול הכישורים שלכם ותגלו עקביות. מנגד, גלו זהירות מטיפוסים חלקלקים והימנעו מהנטייה לפתיחות יתר איתם.

 

בתולה

השבוע מומלץ שתפעילו את שיקול דעתכם ותנהגו בזהירות. הצורך לעמוד בלוח זמנים ולגלות משמעת ואחריות - בולט עכשיו. ייתכנו מצבים של חוסר נוחות, רגישות ותסכול, במיוחד לאלה שחשים תקועים ונוטים להגזים בתגובות. שימרו על איזון ואל תיגררו לקיצוניות. האינטואיציה הטובה שיש לכם בנוגע לאנשים ולמניעיהם תהיה חשובה השבוע. קשר רומנטי התחיל או עשוי להתחיל בקרוב.

 

 מאזניים

בשבת וימי תחילת השבוע האנרגיות עשויות להיות נמוכות. נסו למתן את העצבנות מסביב, כמו גם להתרחק מאנשים שיש להם השפעה מלחיצה על חייכם. יש השבוע אנרגיה שסוחפת לדואליות ולמלוא החופן ולניגודים, מעורבות עסקית או רגשית גבוהה מדי עלולה לתעתע, לערפל את המחשבה ולהביא לשיקולי דעת מוטעים. מי שנראה ידידותי ביותר אולי מסתיר אינטרסים שאינכם מודעים להם.

 

עקרב

המשולש שמתרחש השבוע עשוי להיטיב עם חלק מכם. עם זאת, לצד אפשרויות מושכות ומסקרנות, ייתכנו גם לא מעט קשיים ומכשולים בדרך. שלבו איפוק ותבונה אל מול הצורך בשליטה כדי להתקדם ביעילות. אתם עשויים לנווט בסביבה תובענית ולוחצת. העדיפו היגיון בריא ותקשורת בונה. גם ענייני כספים עשויים לסחוף להוצאות רבות ולגרור דאגה. סגלו מודעות והתרסנות. 

                   

קשת

הימנעו השבוע מלשתף פעולה עם אנשים לחוצים ותובעניים שעשויים לקלקל לכם או לשבש את תוכניותיכם. שימו לב לנושא יחסי אנוש, שכן אתם עלולים לפגוע במישהו וליצור בעיה. מנגד, אל תמהרו להאמין לאיש. הצעה אידיאליסטית עדיף שתישאר בעולם הדמיון. חיי ההוללות של אוהבי הבילויים שביניכם עומדים לקבל תנופה. החודש מתאפיין בהיכרויות מהסוג הקליל והלא מחייב.

 

גדי

המשולש שנוצר השבוע במזלכם עשוי להיטיב עימכם. הימנעו ממצבי מתח והתרכזו בעיקר בחיזוק הנפש ברגעים של תחושות קיומיות, עמן יהיה קשה לכם להתמודד. מצב הכוכבים מבשר כי לא תפקוד אתכם תקופה קלה, אך בצידה יש ימים מבטיחים ומאתגרים, ושאיפה זו או אחרת עשויה לקרום עור וגידים. דאגו שהקרקע תהיה מוכנה לכל תוצאה והיו בטוחים ביכולתכם לעמוד בלחצים מתישים.

 

דלי

שבת וראשון עשויים להיות מתישים, אך הכוחות חוזרים אליכם לקראת אמצע השבוע. בענייני כספים והשקעות – סגלו זהירות! כוכב נפטון עשוי ליצור ענן של ערפל סמיך, שעלול לפגוע בהיגיון ובכושר השיפוט שלכם. התרחקו מהצבועים והחנפנים סביבכם. המשך החודש עשוי להעיד כי ככל שתתחברו לרצונות האמיתיים שלכם, כך תוכלו להשפיע באופן בולט יותר, הן על מהלכים והן על הסובבים אתכם.

 

דגים

מומלץ להסתפק בקצב איטי ונינוח יותר של פעילות. נסיגות הכוכבים השבוע עשויות להעיד או לגרום לפערים בין ציפיות למציאות ולעורר קונפליקט. הפרה של האיזון העדין ביניכם לבין אדם אחר עלולה לגרור האשמות הדדיות ועוינות גלויה. קיימת סכנה שהתגובות סביבכם לא יהיו אוהדות. למרות כל זאת, עליכם להמשיך בכיוון שבו בחרתם. כוכב ונוס מיטיב עימכם, הפתיעו את בן/בת הזוג בדייט.

 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 – 03 כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות