חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות מודיעין והסביבה >>

רחוב אבני החושן יהפוך לרחוב חד סטרי בשעות הבוקר

 

עיריית מודיעין מכבים רעות ערכה בשבועות האחרונים, בהנחיית ראש העיר חיים ביבס, סקר בהשתתפות תושבי רחוב אבני החושן, בשאלה האם ברצונם להפוך את הרחוב לחד סטרי בקטע הדרך מרחוב כפתור ופרח ועד כיכר בצומת אבני חושן ושדרות פז בין השעות 07:30 ל-08:30.

 

לסקר זה, שנשלח לכל דיירי הרחוב לתיבות הדואר ענו עשרות תושבים אשר כמעט 70% מהם הצביעו בעד הרעיון כי בשעות העומס (בעת הורדת הילדים למוסדות החינוך השונים ברחוב) יהפוך קטע הרחוב לחד סטרי. כידוע, ברחוב אבני החושן יש שני בתי הספר, שישה גני ילדים ומעון יום אחד.

ההצבעה נערכה בעקבות פניות התושבים והנהגות ההורים במוסדות החינוך שהתלוננו כי מידי בוקר ישנו עומס תנועה כבד בחלק זה של הרחוב, המשמש ציר מרכזי עבור תושבי השכונה ומוביל ממרכז השכונה לרחוב פז ומשם לכביש 3 העירוני (יהודה המכבי) ולכביש 431 המוביל לתל אביב וערי השפלה.

בעקבות הפניות נערכו ברחוב מספר תצפיות על ידי גורמי המקצוע הרלוונטיים בעירייה ובהם מהנדסת התנועה של העירייה, שאישרה את המתווה, שנערך בהצלחה ברחוב ראובן שבשכונת השבטים והוחלט להביא את ההצעה לפתחם של התושבים שהצביעו, כאמור, בעד הצעה זו.

אושר ברוב קולות להפוך את רחוב אבני החושן לחד סטרי בין השעות 8:30-7:30.

בהמשך להחלטה זו תתכנס בתחילת חודש מאי הקרוב ועדת התנועה ותגובש תכנית לקבלת שינוי הסדרי התנועה. הצפי לתחילת השינוי הוא לקראת סוף חודש מאי, כאשר הנושא ייעשה בתיאום עם מנהלות מוסדות החינוך ברחוב והנהגות ההורים.

 ראש העיר, חיים ביבס: "תושבי רחוב אבני החושן בחרו בעד האפשרות להפוך את רחוב אבני החושן לחד סטרי בשעות הבוקר ובכך להגביר את בטיחות ילדי הגנים ובתי הספר. אנחנו נוסיף לקדם כל דבר אשר יגביר את בטיחות תושבי העיר בכלל וילדי העיר בפרט."

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות