חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מאות תושבים הגיעו ליריד הגדול לעסקים הקטנים

 

ביום חמישי שעבר הגיעו מאות תושבים ל”יריד הגדול לעסקים הקטנים”, שהתקיים ברחבת הירידים הצמודה לקניון עזריאלי בעיר. התושבים שהגיעו ליריד זכו לחוות, להתרשם ולקנות ביריד ססגוני של עסקים מקומיים, שאף שילב מופעים לילדים ולמבוגרים.

 

 במהלך היריד, שהתקיים במסגרת פעילות העירייה לעידוד וקידום המסחר המקומי, נהנו הבאים ממגוון רחב של בתי עסק, נותני שירות, בעלי מקצועות חופשיים ומייצגים אנושיים, שמילאו את רחבת הירידים. המשתתפים עברו בין הדוכנים, נהנו ממגוון המוצרים הרחב שהציעו העסקים ואף קנו אצלם מתנות לחג הפסח הקרב ובא.

באי היריד, ילדים ומבוגרים כאחד, נהנו מאוטו גלידה שחילק גלידה בתוצרת עצמאית על ידי השף גלסייר גיא טשקנט מ"אוטוג’לה" ללא תשלום. בנוסף, זכו הילדים ליהנות ממופע מוזיקלי סוחף של כוכבת הילדים ספורטולי, אליה הצטרפו הילדים בשירים ובריקודים. מאוחר יותר נערך המופע המוזיקלי של הזמרת יובל דיין, בוגרת "דה ווייס", ששרה שירים מאלבומה "לאסוף".

בין מבקרי היריד, אותו הפיק אגף תרבות ואירועים, נכחו גם מספר חברי מועצה שעברו בין הדוכנים והכירו מקרוב את העסקים הפועלים בעיר. בין השאר ניתן היה לראות את חבר המועצה ומחזיק תיק העסקים, שחר מי-און, סגן ראש העיר, מיכאל חרל"פ, וחברי המועצה אלעד שמעונוביץ, ורד גל בחרי ושרון מעוז.

 חבר המועצה ומחזיק תיק העסקים, שחר מי און: "הייתה היענות והירתמות גדולה מצד העסקים ליריד, כיוון שהם מבינים שהוא מהווה מנוף לשיווק עצמי ועסקי. במהלך היריד הייתה תנועה יפה של תושבים ולקוחות שעברו בין הדוכנים והביאו התעניינות בעסקיהם, כאשר הדוכנים הוו מעטפת רחבה של מגוון העסקים הקיים בעיר. אני מודה לאגף תרבות ואירועים ולעירייה על העצמת העסקים. נמשיך לפעול ללא הפסקה על מנת לתת לעסקים את הרוח הגבית הנדרשת להצלחתם. נתראה ביריד הבא."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות