חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

היריד הגדול לעסקים הקטנים פסח 2016

 

עיריית מודיעין מכבים רעות תקיים, כמידי שנה לקראת הפסח, את היריד הגדול לעסקים הקטנים שמוקדש כולו לחשיפת בתי עסק מקומיים, נותני שירות ובעלי מקצועות חופשיים בכל התחומים

 

כזכור, בכל שנה מושך אליו היריד עשרות בתי עסק מקומיים ומאות תושבים שנחשפים לעסקים השונים ונהנים מהטבות ייחודיות בהפנינג ססגוני שכל מטרתו עידוד וקידום המסחר המקומי. גם השנה יכלול היריד הצגה לילדים, מייצגים אנושיים, מוזיקה ודוכני סדקית ללא תשלום. בימים אלה מפרסמת העירייה "קול קורא" המזמין את בעלי העסקים בעיר המעוניינים, להשתתף ביריד. במסגרת קריאה זו יכולים כל בעלי העסקים הפועלים בעיר לפנות לאגף תרבות ואירועים, שאמונים על היריד, בטלפון 08-9726173 ולהירשם.

באגף ציינו השבוע כי מחיר ההשתתפות ביריד ברישום מוקדם עד ליום שלישי 15.3.16 הוא 100 שקלים לשולחן בגודל 2 מטר וברישום מאוחר עד ליום שלישי 22.3.16 יעלה מחיר השולחן ל-130 שקלים. באגף אף ציינו כי מספר המקומות מוגבל ולכן מומלץ להירשם מוקדם ובכך להבטיח את המקום.

חבר המועצה מחזיק תיק העסקים, שחר מי און: "כמחזיק התיק אנו רואה בעסקים המקומיים חלק מפריחת הכלכלה העירונית. היריד הגדול לעסקים הקטנים הוא הזדמנות לקדם, לחשוף ולעודד את העסקים המקומיים הפועלים בעיר. לאור הביקוש הגדול וההצלחה של הירידים הקודמים, רמת ההתעניינות ביריד זה שמתקיים לקראת חג האביב היא גבוהה. העירייה פרסמה השבוע קול קורא ואני מזמין את בעלי העסקים הפועלים בעיר להקדים ולהבטיח את מקומם ביריד."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות