חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

22-28/1 התחזית השבועית של חוה מזר

 

התחזית השבועית מ 22-28 לינואר על פי חוה מזר, כל אחד ואחת יוכלו לקרוא מה השבוע צופה להם, נסיעות, שמחות, מתח ואהבות

 

תחזית שבועית:  22 - 28 בינואר 2016

*טלה הירח המלא (בין מזלות דלי ואריה) פותח את השבוע. כוכב התקשורת מרקורי מפסיק את נסיגתו ביום שני. מיקום ונוס בבית הקריירה שלכם החל מיום ראשון (עד ה- 17 בפברואר) עשוי לסייע לכם בענייני סמכות וקריירה. עם זאת, הצמידות של מרקורי-פלוטו עדיין משפיעה עליכם. אתם מרוכזים בענייני קריירה, ולצורך זה מרבים בנסיעות או פעילים אינטנסיבית ברמה התקשורתית.

*שור הירח המלא (בראשון) עשוי להדגיש ענייני בית וקריירה. מצד שני, ונוס כוכבכם נכנס ביום ראשון למזל גדי וישהה בו עד ה- 13 בפברואר. הדבר עשוי להעיד כי ענייני לימודים, משפט ונסיעות יתגברו במהלך שלושת השבועות הבאים. חדשו קשרים, אבל גם את קצב החיזורים שלכם בארץ ובחו"ל. הפעילו שיקולים הגיוניים ופרקטיים ודרכי חשיבה שבדרך כלל מאפיינות מזל זה.

*תאומים הירח המלא (בראשון-שני) מצריך העזה, התעקשות ולקיחת יוזמות ברוכות. קשרים ומגעים עם חו"ל יחדירו בך תקוות חדשות. חשוב שתדגישו השבוע יצירתיות ודרך חשיבה מיוחדת כדי להתקדם ולהתחזק. לשם כך יש להשקיע עבודה אחראית ורצינית בכל מה שאתם שואפים שיהיה חזק ויציב. נסיגת כוכבכם מרקורי מצפה מכם לגלות דריכות בענייני כספים והשקעות.

*סרטן הירח המלא (בראשון-שני) עשוי להעיד כי אתם עלולים לחוש מדוכדכים ולא להרגיש טוב. יש לקחת עכשיו פסק זמן ולהתרחקות ממה שמעיק ומציק, כדי שתוכלו למלא את מצברי הגוף והנפש. אף שמטבעכם אתם ידידותיים ואוהבים אנשים, לפעמים טוב להימצא לבד ולהפנים ביניכם לבין עצמכם את העובר עליכם. שלישי-רביעי: היו נגישים תקשורתית וחברתית. 

*אריה תחושת ליאות עשויה לאפיין את ימי סוף השבוע, אך אין כל מקום לדאגה, אתם מתחזקים בימים שלאחריו. מיקום השמש מול מזלכם עשוי להעיד כי אתם זקוקים לחידוש, לעניין ולאתגר. קסם אישי וכריזמה יש לכם בשפע, הופעתכם מושכת ואפילו זוהרת. הירח המלא במזלכם (בראשון-שני) עשוי לחזק אתכם.  בשל הפסקת נסיגת התקשורת מרקורי מומלץ להיות עירניים וזהירים.

*בתולה הירח המלא בראשון-שני: ענייני עבודה ובריאות יעסיקו אתכם עכשיו, לכן מומלץ בימים אלה  להשגיח על בריאותכם. הכוחות חוזרים אליכם לקראת המחצית השנייה של השבוע. בעבודה אתם עשויים להימצא תחת לחץ רב וחשים שעליכם להוכיח את ערככם. למרות אי-הנוחות שעלולה להצטבר בכם, כדאי שתנהגו בדיפלומטיות ותימנעו מעימותים.

*מאזניים הירח המלא (בראשון-שני) עשוי להעיד כי מומלץ לקדם יעדים מהסוג שיבליטו יכולת אלתור, תעוזה ותושייה. הכוכבים מעניקים לפעילים שביניכם הזדמנות להרחיב אופקים וקשרים חובקי עולם. זה הזמן לשנות שגרה ואווירה. היו נגישים תקשורתית וחברתית אך סגלו זהירות וטקט. האנרגיות עשויות להיות נמוכות לקראת המחצית השנייה של השבוע אך אתם מתחזקים לקראת חמישי.

*עקרב אצל רבים מכם קיים אפקט מצטבר של דחיפות להשיג דברים ללא דיחוי. ראשון-שני: התשוקה לכוח או לעוצמה הופכת להיות משמעותית. שמרו על איזון. בקרוב תאפשרו לעצמכם להיפתח ולזרום, אבל השבוע יש להיות עם הרגל על הברקס בכל הנוגע להחלטות פזיזות. מוטב שתמתינו לשבוע הבא. בינתיים אתם מתמודדים עם תחושות קיצוניות, בעוצמה וביכולת התחדשות בתנאי לחץ. 

*קשת הירח המלא (בראשון-שני) מדגיש ענייני תקשורת, נסיעות וחו"ל. מומלץ לקדם יעדים מקצועיים, אך בו בעת לסגל מודעות שהפסקת נסיגת מרקורי עשויה לגרור אי הבנות בקשרים זוגיים או עסקיים. מריבות קטנוניות כאלה ואחרות עלולות לערער קשרים שבדרך כלל מתנהלים בצורה בריאה ויציבה. נוכחות וונוס בבית הכספים שלכם עשוי להיטיב עמכם. 

*גדי הפסקת נסיגת מרקורי במזלכם לקראת יום שני עשויה להעיד כי אין זה הזמן להחלטות. חוסר הבהירות עשוי לפגום ביכולת השיפוט שלכם והאשליה מטעה. מיקום כוכבכם מארס במזל עקרב עשוי להעיד כי רבים מכם עסוקים בקידום תוכניות יומרניות. מומלץ להיות זהירים ולא למהר לתת אמון במי שלא מכירים היטב.  קחו הכל יותר בקלות ואל תאבדו את הריכוז שלכם אפילו לרגע.

*דלי מיקום השמש במזלכם מחזק אתכם. עם זאת, אלרגיות ותופעות לוואי הנובעות ממתח נפשי ומשחיקה עלולות להופיע אצל מי שנוטים לכך (שימו לב למחצית השנייה של השבוע). השבוע צפויה פעילות פיזית וצורך רב במגע ובפרגון. כוכב מארס בבית הקריירה שלכם עשוי להבטיח אנרגיה עצמאית ואקטיבית. מומלץ להתחבר עם חברים ועם ידידים שיש להם השפעה חיובית על חייכם. 

*דגים הירח המלא (בראשון-שני) עשוי להיות עמוס נפשית ולהשפיע על האנרגיות שלכם. מגיע לכם להשתחרר קצת מהלחצים. הרשו לעצמכם להירגע, לנוח, להתחזק ולקחת פסק זמן מכל המחויבויות. השבוע תיבחן מידת יכולתכם לשרוד בתנאים מורכבים, מצב שעשוי לסחוף לעומס סביבתי המקנה לכם תחושת חנק. אתם לעיתים שונאים שגרה ואינכם יכולים להיות אחד מהעדר. 

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 - 03

כל הזכויות שמורות ©

 

 

 

  

  

 

 

 

 

 

  

  

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות