חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

מחיר למשתכן: הזוכים והמפסידים יכולים לחכות

 

60 ימים שהחוק קבע חלפו ובמשרד השיכון לא יודעים לספר מתי 31 הזוכים המאושרים בהגרלת דירות ”מחיר למשתכן” של ”אלמוג” יקבלו את הבשורה ומתי ישחררו אלפים אחרים מכבלי הפנטזיה. הדוברת:”בעוד מס’ ימים”. רק משרד השיכון יכול

 

ישראל ידועה כאחת ממדינות הבירוקרטיה הכי מתעללות, אבל משרד השיכון הולך לשבור עוד שיאים. כ 2.500 איש נרשמו להגרלת 31 דירות בפרויקט שלך אלמוג במסגרת "מחיר למשתכן". ולא פלא כי מחירי הדירות שהועלו להגרלה עמד על מעט יותר מחצי מיליון שקל  לדירה, מחיר עליו אפשר לחלום אלא אם אתה רוכש דירה מסובסדת בהתנחלות נידחת. אין יותר דברים כאלה ולא יהיו.

הלחץ היה כה גדול שמועד ההרשמה נדחה פעם אחר פעם ולבסוף נקבע לאמצע נובמבר 15. עם מועד סגירת הרשמה, נמסר כי יש למשרד השיכון עד 60 יום כדי לסיים את הליך ההגרלה ולהודיע על תוצאותיה לזוכים המעטים ולאלפים האחרים שכל בוקר רק קיוו שמשרד השיכון לא ימצה עד תום את 60 הימים כדי שיוכלו לחשב את צעדיהם על פי תוצאות ההגרלה.

אבל במשרד הכי בירוקרטי במדינה חשבו אחרת, עוד שבוע ועוד שבועיים נקפו  ובשישי האחרון היה המועד האחרון. אבל שישי עבר והודעה או תוצאות אין, ומשתתפים מאוכזבים החלו להעלות פוסטים כועסים.

אורי ונועה, זוג צעיר שהשתתף בהגרלה והיה בין מעלי הפוסטים נשמעו מאוד כעוסים בשיחתם עימנו: "לא די שאפשרו לתושבי חוץ להשתתף בהגרלה לדירות שנועדו לנו, עכשיו גם מתעללים ומושכים עד אין סוף את התשובות. כמה זמן צריכה לקחת פעולה פשוטה של בחירת 31 זוכים".

גם אנו המתנו בסבלנות עד אתמול כששלחנו שאילתא לדוברת המשרד. 24 שעות חלפו ותגובה אין, אז פנינו טלפונית ללשכת הדוברת תמר קציר. תמר "הופתעה" כמונו מהפניה, כי כנראה נבצר ממנה לראות את המייל מאמש, וכשהבענו את פליאתנו לכך שלתגובה נדרשת לא יותר משעה, ביקשה שנחזור אליה תוך 5 דקות ובידיה תהיה תשובה.

אבל גם בשיחה השנייה לא הייתה לדוברת תשובה והפעם הסתפקה בתשובה "לא פורמלית": "ההודעה על הזוכים והמפסידים תישלח בימים הקרובים". כשהתעקשתי לדעת בכמה ימים ספורים מדובר, הגב’ קציר לא יכלה לנקוב במספר כמו שלא הסבירה מדוע כל מנגנון משרד השיכון  צריך יותר מחודשיים כדי לשלוף 31 מעטפות זוכות:  "תסתפק עכשיו במה שאמרתי ותגובה רשמית תקבל בכתב". כמו שהבנתם, תגובה כזו לא הגיעה.

כשתגיע תגובתה של הדוברת קציר, נעדכן אותם בתקווה שפנייתנו תזרז במידת מה את מי שאמון על הענין.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות