חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

פרס נחשונית הוענק למשפטניות הפועלות לקידום השוויון

 

הזוכות השנה: עו”ד ענת טהון ועו”ד ליאת קליין * עיריית ראשון לציון, בשיתוף הרשות לקידום מעמד הנשים במשרד ראש הממשלה, הובילו זו השנה החמישית את כנס האקטיביזם והשוויון, שעמד השנה בסימן ”מעורבות-שוות-מנהיגות”  

 

 עו"ד ענת טהון ועו"ד ליאת קליין זכו בפרס נחשונית לזכרה של עו"ד אודליה לוי אטינגר, בערב אותו הובילו הרשות לקידום מעמד הנשים במשרד ראש הממשלה ועיריית ראשון לציון, במעמד ראש העירייה דב צור. כנס האקטיביזם והשוויון התקיים זו השנה החמישית, בסימן מעורבות-שוות-מנהיגות, והעניק לכולם תחושה של התעלות וגאווה. ח"כ קארין אלהרר נטלה חלק פעיל בדיונים.

עו"ד טהון ועו"ד קליין פועלות למעורבות ושוויון, ועושות שימוש אמיץ, חכם ומושכל בעולם המשפטים על מנת לקדם את הערכים הללו.

ראש העירייה, דב צור ברך את המשתתפות והזוכות וציין: "אני יכול לומר לכם מניסיוני האישי, כי אני לא מוצא שהדלתות סגורות בפני נשים, אלא שנשים לא ממהרות להיכנס בדלת - וזאת המשימה שלנו: לעודד את המעבר בדלתות האלה ולייצר אוירה תומכת באמת בהשתלבותן של נשים, בשוויון מלא, בכל תחומי החברה הישראלית. ההתקדמות העצומה שחלה בחברה הישראלית בעשורים האחרונים היא תוצאת נחישותן של נשים - שלמרות האתגרים, החששות והמחירים - פתחו את הדלת, נכנסו פנימה ופרצו את הדרך לאחרות. אלו הנשים שאנו מצדיעים להן היום."

חברת המועצה ומחזיקת תיק קידום מעמד הנשים, לימור גור, ברכה אף היא את הזוכות וקראה מעל הבמה לכל הנשים שמהססות או חוששות להשמיע את קולן "לפרוץ את הדרך ולצאת מאזור הנוחות האישי אל המרחב הציבורי המרתק, ולהשמיע את קולן באופן חד וברור כי השילוב והגיוון בחברה הוא מה שעושה אותה טובה, יציבה ובטוחה יותר לחיים."

אות נחשונית מוענקת מדי שנה למנהיגה אקטיביסטית הפועלת לקידום שוויון. בעבר הוענקה לנשים המשפיעות על שוויון מגדרי, כגון פרופ’ גבריאלה שליו, השופטות בדימוס מרים בן פורת ודורית בייניש, כמו גם למנהיגות מקומיות כגון פרופ’ אהובה גוליק אנט מוזס ופרופ’ תמי רונן, שלימים נבחרה לכהן כחברת מועצה וכיום מחזיקה את תיק החינוך.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות