חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

דרור אטרי נבחר ברוב קולות לנשיאות לשכת המסחר ירושלים

 

דרור אטרי נבחר ברוב קולות ובהסכמה גורפת לכהן כנשיא לשכת המסחר ירושלים והשפלה. הבחירות לנשיאות הלשכה התקיימו בעקבות סיום כהונתו של הנשיא נחום ויסמן ...

 

דרור אטרי נבחר ברוב קולות ובהסכמה גורפת לכהן כנשיא לשכת המסחר ירושלים והשפלה. הבחירות לנשיאות הלשכה התקיימו בעקבות סיום כהונתו של הנשיא נחום ויסמן מבעלי שמורת הזורע ונערכו ביום ד’ ה- 9 בדצמבר 2015, בבית הקפה "קפית" בגן הבוטני בירושלים, במסגרת אסיפה כללית מיוחדת עם נציגות מכובדת של ותיקי הלשכה. הבחירות נערכו באוירה חגיגית בסימן נר רביעי של חנוכה, ובפרידה מכובדת של הנשיא היוצא נחום ויסמן.

דרור אטרי מביא איתו לתפקיד רקורד עשיר ומוכח, וניסיון רב בקהילה העסקית וייצוגה. בין שלל תפקידיו הרבים בהם מכהן ניתן למנות: חבר נשיאות הארגונים העסקיים במשק, יו"ר איגוד העסקים מודיעין והשפלה, נשיא האיגוד הכל ארצי של חברות הניקיון ניהול והאחזקה בישראל, נשיא התאגדות העסקים הקטנים, יו"ר פורום מנכ"לים וחבר נשיאות לשכת המסחר ירושלים. 

המוניטין המכובד של דרור אטרי וקשריו הרבים הם הכרח להצלחה בתפקיד זה, שדורש היכרות מעמיקה עם גורמים שונים בעולם העסקים, ברשויות המקומיות ובמשרדי הממשלה. ניסיונו הרב בייצוג הקהילה העסקית נחל הצלחה רבה, ולאורך השנים דרור אטרי היה מעורה ומעורב בשינויים רבים בכלכלה הישראלית והיה שותף לעיצוב קווי מדיניות מרחיקי לכת למען העסקים והיזמות בישראל. 

לדברי אטרי, לשכת המסחר ירושלים תהיה הראשונה לתמוך בכל יוזמה לשיפור תנאיו של המגזר העסקי, מאחר ועל פי תפיסתו העצמאיים בישראל הם המנוע העיקרי לצמיחתה של הכלכלה הישראלית. עם היבחרו לתפקיד אמר אטרי: "הלשכה תעמיד לרשות החברים את כל הידע המקצועי, ההזדמנויות העסקיות והייצוג הנדרש מול הרשויות בהתמודדותם מול האתגרים במשק. אני קורא לכל עסק בירושלים והשפלה, להתאגד תחת הפלטפורמה הותיקה של לשכת המסחר, ולהנות מכח מוביל לצמיחה משותפת של המשק הישראלי." 

בחירתו של אטרי מוסיפה לקהילה העסקית בירושלים והשפלה רשת ענפה של קשרים בארגונים הכלכליים, וניסיון מצטבר רב של התמודדות מול משרדי המשלה והכנסת.

דודי צמח, מנכ"ל לשכת המסחר ירושלים: "ניסיונו העשיר של אטרי בתפקידיו הציבוריים ובמאבקו המתמיד למען העצמאיים בישראל, יסייעו לתרום לפעילות הלשכה והעצמת המגזר העסקי בעיר." 

לשכת המסחר ירושלים הינה עמותה רשומה, חברה בפדרציה של איגוד לשכות המסחר בארץ ובלשכת המסחר הבינלאומית. הלשכה נוסדה בשנת 1908, בימי השלטון העותומני, וחוגגת בימים אלה את השנה ה 108 של פעילות מסחרית עניפה. הלשכה מאגדת עסקים וארגונים החברים בה באופן ישיר, ועוד חברות עסקיות המאוגדות בעקיפין כמו יבואנים, סיטונאים, חברות מסחר ושירותים, יצרנים ויצואנים. 

בשילוב ההיסטוריה הייחודית של לשכת המסחר ירושלים והרוח החדשה והמודרנית שמביא איתו דרור אטרי לתפקיד, המגזר העסקי צפוי להתמודד בהצלחה עם האתגרים הקשים שניצבים בפניו. אטרי מציג חזון חדשני ותכנית מפורטת לקהילה העסקית בירושלים והוא מצפה ליישם אותם בהקדם האפשרי.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות