חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

הורוסקופ: התחזית השבועית 15-21 1/16

 

התחזית השבועית מ 15-21 לינואר על פי חוה מזר, כל אחד ואחת יוכלו לקרוא מה השבוע צופה להם, נסיעות, שמחות, מתח ואהבות

 

            התחזית השבועית של חוה מזר

טלה  אתם ממשיכים להתמקד בענייני קריירה ומעמד. אין זה הזמן להחלטות. חוסר הבהירות עשוי לפגום ביכולת השיפוט שלכם והאשליה מטעה. מיקום כוכבכם מארס במזל עקרב עשוי להעיד כי רבים מכם עסוקים בענייני כספים והשקעות. מומלץ להיות זהירים ולא למהר לתת אמון במי שלא מכירים היטב. קחו הכל יותר בקלות ואל תאבדו את הריכוז שלכם אפילו לרגע.

שור כוכב מארס מול מזלכם (בית הזוגיות והשותפויות שלכם) עשוי להפר את האיזון העדין במערכות היחסים שלכם ואתם עלולים להיפגע בעבודה, או מהאנשים הקרובים לכם, במיוחד לגבי קשרים שגם כך אינם מצטיינים ביציבות. מומלץ שתהיו ותרנים ופשרנים ביחסכם לבני הזוג, מצד שני, מסתמנת יריבות שעשויה להשפיע על קשרים מורכבים. כדי לאזן זאת, גלו גמישות ואיפוק.

תאומים מיקום השמש במזל דלי (עד ה- 20 בפברואר) ייתן לכם נקודת מבט מזווית ייחודית ומאתגרת. הפגינו יכולת אלתור ותושייה כדי שתוכלו להרשים בחוכמתכם וביכולת הדיבור והשכנוע שלכם. מנגד, אנשים נוטים לראות את העולם כפי שהם רוצים לראותו ולא כמות שהוא, ולכן נוצרים קשרים עם אנשים לא ישרים. גם נסיגת כוכבכם מרקורי לא תורמת ליציבות ולשקט.

סרטן נדרשת הסתכלות אמיצה ופתיחות עם אנשים עימם אתם באים במגע. העוצמה של פלוטו-מרקורי מול מזלכם (במזל גדי) מסמלת התמודדות עם קשר עוצמתי ומורכב. ההיבט המאיים למזלכם, וכן מרקורי בנסיגה, מזהירים מפני מסגרות חונקות, דרישות ולחצים, שמגבירים עימותים. כדאי שתציבו גבולות לדרישותיכם מעצמכם ומאחרים. יחסים מכל סוג מחייבים גישה זהירה ודיפלומטית.

אריה  בענייני עבודה ומקצוע סגלו ראייה ריאלית והימנעו מקשר מורכב ובעייתי. קשרים מכל סוג, שאין להם בסיס יציב מספיק, יעמדו למבחן. ענייני עבודה או קריירה מרמזים על עיסוק בפרויקט עוצמתי כשאתם משקיעים בו הרבה כוחות ואנרגיה, כשחוסר שקט ועצבנות מחייבים הגברת זהירות. בראש ובראשונה, חשוב לשמור השבוע על סדר ובהירות פרקטיים ולהימנע מקשר מורכב. בתולה השבוע דורש מיקוד במטרה ויעילות ארגונית. אתם נוטים לדאגה ולאי וודאות, ייתכן בענייני בית ומשפחה. יש לדחות התחלה של קשר עסקי או רגשי ולהימנע בשלב זה מהחלטה מחייבת. ההתלהבות העכשווית עלולה לקפוא לפתע בהמשך. המתינו כמה ימים לפני שאתם מתחייבים ומצהירים הצהרות. מה שבני הזוג, העמיתים או השותפים משדרים אינו מה שהם חושבים.

מאזניים  רבים מכם כבר לא יודעים מה לעשות עם עצמם. פעם חם, פעם קר והדבר לא קשור למזג האוויר, אלא לתחושה מתמשכת של עייפות ותשישות ולזגזוג במערך הקוסמי. חשוב להיות חשדניים מתמיד, קשרים עלולים לסבול בגלל אי-הבנות ופירוש לא נכון של דברים, ייתכן מבית. אל לכם להישאר שאננים וזחוחים, שמרו על סודיות גמורה ואל תבטח בעקרב אתם מתעסקים השבוע בפגישות או התעסקות בנושאים מקצועיים מחושבים ושקולים. ענייני כספים והשקעות עשויים להעסיק אתכם. מיקום כוכב פלוטו בצמידות למרקורי (בנסיגה) עשוי לדרוש התעסקות רבה מזמנכם. ייתכן שהפעילות שלכם או של אחרים נגדכם נעשית בחשאי ובדרכים עוקפות. כדאי שתפעלו מתוך ביטחון רב יותר בעצמכם ובכישוריכם ותגלו עקביות.

קשת  זוהי תקופה מכבידה, לכן דרושה לכם תחושה של רגיעה ושל שקט כדי שתוכלו מהר לשוב לאיזון הרגיל שלכם. ייתכנו ענייני כספים אינטנסיביים באווירה מרוחקת וביקורתית. מומלץ לשים לב לנסיגת מרקורי בכל הנוגע להשקעות עתידיות. השתדלו לסגל סבלנות ולהיות קשובים ורגישים לאנשים סביבכם, ייתכנו בעיות בתקשורת ואי-הבנה. קשר מורכב עשוי לעבור תהליך של שינוי והפנמה.

גדי  בשורות מעודדות שיגיעו השבוע ישפרו את האווירה. מנגד, שימו לב לעניין יחסי האנוש, הפרת האיזון העדין ביניכם ובין מישהו בסביבה תוביל לכעס ואף לעוינות גלויה. אתם עלולים לפגוע במישהו וליצור בעיה. במקום להקצין את המצב, כדאי שתנסו למצוא דרך להשיב את האיזון. ברגע שתאפשרו לעצמכם להשתחרר מאנשים או מכבלים חונקים מהעבר, תחושו הקלה.

דלי התקופה עשויה להיות עמוסה נפשית. מגיע לכם להשתחרר קצת מהלחצים. הרשו לעצמכם להירגע, לנוח, להתחזק ולקחת פסק זמן מכל המחויבויות. השבוע תיבחן מידת יכולתכם לשרוד בתנאים מורכבים, מצב שעשוי לסחוף לעומס סביבתי המקנה לכם תחושת חנק. הדלי הרי שונא שגרה ואינו יכול להיות אחד מהעדר. מיום חמישי ואילך צפויה הקלה במערך הכוכבים.

דגים קשה להגדיר את מצבכם כעת: מצד אחד אתם מתמלאים אנרגיה, ומצד אחר, אתם מבולבלים. מישהו משדר לכם מסרים כפולים. היו זהירים במיוחד בהתמודדות עם מצבים חלקלקים. חשוב לשמור על יחסים טובים עם קולגות ועם בעלי סמכות, כמו גם למצוא דרך נכונה יותר להתגבר על פערים, מבלי להוסיף למתח הקיים. ככל שתאמרו פחות, תסתבכו פחות.

     הטור האסטרולוגי של חוה מזר  טלפון 5731540 - 03 כל הזכויות שמורות ©

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות