חיפוש

 

 
לדף הבית >>     תרבות ופנאי >>

תחרות המוזיקה הבינלאומית ”מפתחות הזהב” במודיעין

 

בשבוע שעבר אירחה מודיעין מכבים רעות לראשונה את תחרות המוזיקה הבינלאומית ”מפתחות הזהב” בה השתתפו יותר ממאה תלמידים מכל הגילאים מהעיר וממקומות נוספים

 

בשבוע שעבר אירחה מודיעין מכבים רעות לראשונה את תחרות המוזיקה הבינלאומית "מפתחות הזהב" בה השתתפו יותר ממאה תלמידים מכל הגילאים מהעיר וממקומות נוספים ובהם ירושלים, גוש עציון, אשקלון, נס ציונה, ראשון לציון, תל אביב, גבעתיים, קדומים ועוד.

בתחרות היוקרתית שהתפרשה על פני שלושה ימים התחרו בניהם המוזיקאים הצעירים על שלושת המקומות הראשונים בשירה, כלי קשת, כלי נשיפה גיטרות, תופים ופסנתר. את שלושת ימי התחרות חתם קונצרט גאלה חגיגי שנערך באולם עינן שבקניון עזריאלי ובו הפגינו הזוכים את הכישורים המוזיקליים שלהם בקטגוריות השונות.

הרעיון לקיים את התחרות והקונצרט במודיעין מכבים רעות הגיע בעקבות השתתפות וההישגים המרשימים של תלמידים ממרכז המוסיקה העירוני בתחרות שהתקיימה לפני מספר חודשים בירושלים, וכן בעקבות בקשה מצד תלמידים, מורים והורים במרכז המוסיקה העירוני, במטרה לעודד כישרונות צעירים ומבטיחים בתחום הנגינה ובשירה בעיר, לגלות את הפוטנציאל ולקדם את הילדים ובני הנוער ולהביאם להישגים גבוהים. בערב המיוחד שהוקדש כולו לזוכים ולמוזיקה נכחו ממלא מקום ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי, סגן ראש העיר, מיכאל חרל"פ, מנכ"ל עמותת סחלבים, סמי עטר, ראש מינהל החינוך, בתיה שוכן אורבוך, נשיא התחרות והשופט הראשי, ג’רארד גנסיה, מנהלת מרכז המוסיקה העירוני, רונית כהן וההורים הגאים של הילדים.

הקונצרט נפתח בברכות המכובדים ובטקס חלוקת מדליות ומגנים למקומות הראשונים. לאחר מכן עלו הזוכים בזה אחר זה לבמה וסיפקו הופעה מוזיקאלית מרשימה. מבין 38 המשתתפים שזכו במדליות בתחרות, התלמידים ממודיעין מכבים רעות קטפו 12 מדליות בקטגוריות השונות (6 זהב, 4 כסף ו2 ארד): במדליות זהב זכו, מלילה סינקלר, עומר פז, נטע קרני והצמד מינגי ושרה סון בזכות הכישורים המרשימים שהפגינו על הפסנתר ברמות השונות.

אלדר גולדרינג שניגן בכינור ועמית ארז שניגן בחליל צד זכו גם הם במדליות זהב. מדליות כסף זכו עומר מיוסט שניגן על גיטרה וכן יעל צרפתי, אימרי זיוואגי וגלעד קליגר שניגנו על הפסנתר. במדליות ארד זכו נועה גרתי ואורי באום, גם הם בזכות הביצועים שהפגינו על הפסנתר.

ממלא מקום ראש העיר ויו"ר עמותת סחלבים: "אני רוצה לברך על התחרות המקצועית והמרשימה שנערכה ובעיקר את רונית כהן מנהלת את מרכז המוזיקה שלנו. עמותת סחלבים מפתחת את המרכז המוסיקה כך שיהיה הבית של המוזיקאים שלנו. למרכז הישגים יוצאים מהכלל ברחבי הארץ ואנו נמשיך לסייע בכל שנדרש בכדי להביא את הילדים שלנו לאותם הישגים."

מנהלת מרכז המוסיקה, רונית כהן: "היו לנו שלושה ימי תחרות בהם התלמידים הפגינו רמה מקצועית גבוהה מאוד. אני שמחה על כך שג’רארד גנסיה בחר לקיים את התחרות מפתחות הזהב כאן בעיר, לאחר שנים רבות שהוא מקיים את התחרות ברחבי העולם. ברצוני להודות לכל הילדים שהשתתפו להורים שטרחו ותמכו, למורים לנגינה, לשופטים שהגיעו לשפוט בהתנדבות ולעמותת סחלבים שתמכה בפרויקט המדהים הזה."

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות