חיפוש

 

 
לדף הבית >>     בית המשפט >>

עובד בכיר ב”צורפים”חשוד בגניבת מיליונים

 

בית המשפט הטיל עיקול על נכסיו של עובד בכיר בחברת הצורפים הסמוכה למודיעין החשוד כי גנב מהחברה סחורה בשווי של כ- 2.5 מיליון ₪. העובד שהודה במעשה, נעצר גם בעבר בגין גניבה ממעבידו הקודם

 

בית המשפט הטיל עיקול על נכסיו של עובד בכיר בחברת הצורפים הממוקמת בכפר דניאל הסמוך ליער בן שמן. החשוד נאשם כי גנב מהחברה סחורה בשווי של כ- 2.5 מיליון ₪.
תחילת הפרשה בכתב התביעה שהגישו עורכי הדין ורד כהן ורענן בר-און המייצגים את חברת הצורפים. החברה עוסקת בייצור ובשיווק מוצרים מכסף טהור ומוצרים משולבי כסף. בכתב התביעה מציינים עורכי הדין כי חודש וחצי לפני תפיסת העובד בגניבה, מצאו במפעל שקית ניילון מוסתרת בבית הכנסת של המפעל, ובתוכה חלקי יציקות מכסף. בחברת הצורפים הבינו, כי אחד העובדים גונב מתוך מלאי  הכסף של החברה.
לאחר חיפושים ובדיקות, נתפס בגניבה עובד בכיר בחברה. העובד, שאגב, חובש כיפה, נהג להחביא את ק"ג הכסף בגרביים שחורות,אותן הסתיר בשטח בית הכנסת שבשטח המפעל של חברת הצורפים. התובעים הפעילו חוקרת פרטית שדובבה את העובד, וזה הודה בגניבה ואף התחייב להחזיר 6.5 ק"ג כסף "בתוך שעה שעתיים". העובד הודה שנהג להחביא את ק"ג הכסף בגרביים שחורות בשטח בית הכנסת של המפעל.

העובד הסביר את הגניבה שביצע בכך שלטענתו המשכורת שלו אינו מספיקה לו, וטען ש"הייתי צריך להתפרנס ממשהו". לאחר התשאול החזיר העובד 5.8 ק"ג מתוך מלאי הכסף שגנב, ואולם, הסתבר לחברת הצורפים, שהגניבה הינה בהיקפים שלמאות ק"ג כסף.

התברר, שהעובד נהג במשך שנים להגיע בשעת בוקר מוקדמת למפעל, כאשר נכח בו רק אדם אחד שעסק בפתיחת המחלקות, גנב חומר גלם בק"ג רבים, הסתיר את הגניבה בתא ההלבשה שלו, ולאחר מכן הבריחם מחוץ למפעל. עוד התגלה כי העובד ניהל אורח חיים נהנתני, הרבה מעל ומעבר למשכורתו.

עורכי הדין הרחיבו את הבדיקות, ושיגרו את החוקרת הפרטית לבדוק (תחת סיפור כיסוי) את עברו של העובד. אביו של העובד סיפר, שבנו נהג לגנוב ממנו חומרי גלם, להתיך אותם ולמכור אותם. אביו של העובד טען, כי לאחר שגילה שבנו גונב ממנו הוא מקפיד שבנו לא ייכנס למפעל שלו. האב סיפר, כי בנו מנהל אורח חיים נהנתני, לרבות נסיעות משפחתיות לחו"ל הרבה מעבר למה שיכול היה להרשות לעצמו.

עוד התברר כי העובד נתפס בגניבה ממקום עבודה קודם בו עבד, ואף הוגש נגדו כתב אישום בגין גניבה ממעסיקו הקודם. בית המשפט נעתר לבקשתם של עורכי הדין, והטיל עיקול גם על ביתו של העובד, גם על מכוניות שבבעלותו וגם על כל חשבונות הבנק שלו.

בכתב התביעה טענו התובעים כי מדובר בגניבה של למעלה מ- 600 ק"ג כסף. עורכי הדין בר-און וכהן צירפו לכתב התביעה חוות דעת רואת חשבון לעניין כמות הסחורה שנגנבה, המוערכת בסך של כ- 2.5 מיליון ש"ח.

 אתר הבית של משרד עורכי הדין www.Bar-OnCohen.co.il

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות