חיפוש

 

 
לדף הבית >>     ספורט >>

מגרש הכדורגל עלה ליגה

 

אחרי שנים רבות שהסתלבטנו על ה”מרקנה” בעמק בית שאן, עירוני מודיעין מוכנה לפחות מבחינת המגרש לליגה הבאה. האם יקרה  נס טרנר והמגרש יהפוך לאימת היריבות, אולי בשנה הבאה

 

כבר מיומו הראשון המגרש בסוף עמק בית שאן, הוא הפך ל"חביב" הכתבים הציניקנים, אבל לא עוד. המגרש קטן המימדים ישמש מין הסתם מעתה כמגרש אימונים ולמשחקי ליגות הילדים ומעתה אמור "מגרש ליגד" לפחות עד שיבוא איזה ספונסר שיבקש שהוא יקרא על שמו. יש למה לצפות.

האמת ניתנת להיאמר שגם המגרש החדש לא בנוי לליגות הממש גבוהות, אבל איך אמרו החיילים האנגלים, נהרוג  טורקי וננוח. אז עכשיו נחים ומסתדרים עם מה שיש לפחות עד שנשמע באופק צלילים של לאומית.

ועכשיו למה שהיה היום יום שלישי במגרש,היום בו נחנך המגרש החדש כשהאורחים הם לא פחות מקבוצת אמנים ממגוון תחומים כשהסלבס הבולט בהם הוא השדר האולטימטיבי של החום, הקור והרוחות, דני רופ. 

ועכשיו להודעת הדוברות: "שחקני עירוני מודיעין עלו לכר הדשא של מגרש הכדורגל החדש בפארק הטכנולוגי למשחק הפתיחה החגיגי מול נבחרת האומנים של ישראל, הנבחרת שהיא למעשה אלופת העולם לנבחרות אומנים, לאחר שזכתה במונדיאל האחרון שנערך ביוני ברוסיה.

למשחק אליו הגיעו, בין היתר ראש העיר, ממלא מקומו, ויו"ר עמותת סחלבים, שלמה פסי סגן ראש העיר אילן בן סעדון וחבר המועצה, מחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ ומנכ"ל החכ"ל, משה אשכנזי, קדם טקס במהלכו הדגיש ראש העיר כי המגרש החדש נועד לטובת מועדון הספורט עירוני מודיעין:

"המגרש כאן נועד לאפשר לבני הנוער שלנו ליהנות מעוד שעות אימונים מקצועיות של צוות המאמנים הנהדר של עירוני מודיעין. אני רוצה להודות לעובדי החכ"ל על הקמת המגרש ולהודות לכל צוות עירוני מודיעין על העבודה הנהדרת שהם עושים לטובת הילדים שלנו."

חניכה לדשא הבתולי

בתום הטקס נערך המשחק החגיגי כאשר את שחקני עירוני מודיעין "חיזקו" נציגי העירייה ובהם מנכ"ל החכ"ל משה אשכנזי ומנהל מחלקת המחשוב של העירייה מוטי מזרחי. בנבחרת שיחקו בין היתר החזאי ומגיש הטלוויזיה דני רופ, שחקן הכדורגל לשעבר, שחר כדורי, שזכה עם הפועל רמת גן בגביע המדינה וגם חלוץ עירוני מודיעין, ג’ואי דימוס ושחקנים נוספים המאומנים על ידי עובד קראוס.

בתום משחק מותח היו אלה המקומיים שזכו בניצחון הראשון אי פעם במגרש החדש לאחר שגברו 2-1 על אלופת העולם. כאשר למעשה כל הכובשים במשחק היו מודיעינים כאשר ג’ואי דימוס כבש ראשון לנבחרת האומנים אבל המקומיים התעשתו עם שערים של רוי סיטבון ועומרי מיינרט. במגרש החדש, שמיועד למשחקי ליגות החל מילדים ועד לקבוצה הבוגרת, הותקן דשא סינטטי המאפשרת קיום משחקים בכל הרמות עד לליגה א’.

כמו כן ישנו מבנה ובו חדרי מלתחות ושירותים לשחקנים וקבוצות האורחות, חדר שופטים, תאורה, חנייה ויציע מוצלל. המגרש עצמו מיועד להכיל כ-400 צופים, כאשר אופי בניית המגרש מאפשר הגדלת היציע בעתיד. בהתאם לחוק הנגישות המבנה כולל תא שירותים מונגש ומקומות חנייה לנכים וביציע יוכשר שטח המיועד לנכים.

חבר המועצה ומחזיק תיק הספורט, אלעד שמעונוביץ: פתיחת המתקן החדש יהיה שדרוג משמעותי של מועדון הכדורגל עירוני מודיעין. כ-1300 שחקנים מתאמנים כיום במסגרת קבוצות הילדים הנוער והבוגרים של המועדון וכעת תהיה לנו היכולת לתת להם עוד מגרש אימונים ומשחקים איכותי ושעות אימונים רחבות יותר על מנת להמשיך לפתח ולקדם את השחקנים מבחינה מקצועית.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות