חיפוש

 

 
לדף הבית >>     >>

דברים מהלב : נסתיים לו שבוע של אי וודאות

 

שלום ילדים אחרי שבוע שבו חיפשו את המחבל מתל אביב כוחות הביטחון מצאו אותו וחיסלו אותו . וכך הסתיים לו שבוע של אי ודאות ופחד מתמיד, של אזרחים וילדים רבים במדינה

 

שלום ילדים אחרי שבוע שבו חיפשו את המחבל מתל אביב כוחות הביטחון מצאו אותו וחיסלו אותו . וכך הסתיים לו שבוע של אי ודאות ופחד מתמיד, של אזרחים וילדים רבים במדינה . אבל לצערנו השקט עדיין לא חזר לגמרי ואנו חייבים להיות ערניים לכל מה שמתרחש . במיוחד אתם הילדים חייבים להיות קשובים להורים למורים לגננת ולכל מי שאחראי עליכם במשך היום .

ישנם ילדים שההורים שלהם בעבודה עד מאוחר , ובמקום ללכת לצהרון הם נמצאים בבית לבד, או עם מטפלת . ולכן צריכים לדאוג לכך שהדלת בבית תהייה תמיד נעולה, ולא לפתוח אותה לאף אחד, כשאין מבוגר אחראי בבית. כשההורים חוזרים הביתה מהעבודה, הם מצפים מכם שתשמרו על הסדר בבית, במיוחד בימים הקרים והגשומים, ולא תקפצו על הספות, ותשתוללו בצורה מוגזמת שיכולה להוביל לפציעות וחבלות כואבות. חשוב מאוד לאכול את ארוחת הצהריים, שהגוף כל כך צריך.

במקום ממתקים וחטיפים. לכל מי שכבר בבית הספר, ויש לו להכין שיעורי בית אני ממליץ, להכין אותם כבר בשעות הצהריים, לפני שההורים חוזרים. ואז זה גורם לשקט בבית ,ופחות עצבים ומריבות על הכנת השיעורים. וכך תתפנו לצפות בטלוויזיה, או לשחק במחשב, או ללכת לחבר אחרי הצהריים .ככל שתסיימו את המטלות שלכם יותר מוקדם כך תתפנו לדברים שמעניינים אתכם. ולהיות גם ביחד עם ההורים. התקופה הזאת של החורף זאת התקופה האהובה עלי כי אני איש של חורף נולד בחורף והשבוע בזמן שהמדור שלי יגיע אליכם אני אחגוג יום הולדת 52. נולדתי ב 14/01/64. והשבוע ביום חמישי זה יום ההולדת שלי . והרבה ילדים שואלים אותי איך אני חוגג . אז אני אספר לכם שאני אוהב להיות עם המשפחה והחברים הקרובים אלי . ולהיות לידם סביב יום ההולדת שלי. היות ואני כליצן חוגג לילדים רבים יום הולדת אז אני לא מוותר על יום הולדת בשבילי. מאחל לעצמי כל שנה מחדש שאלוהים ייתן לי את הכוח והאפשרות לשמח עוד אלפי ילדים, ומשפחות במדינת ישראל.

פינת המכתבים :

שאלה: לאיציק הליצן שלום קוראים לי טוהר ואני בת 11 ויש לי בעיה עם אימא שלי.אימא שלי חושבת שהי ילדה קטנה ומסתובבת בבית עם פיג’מה של מיני מאוס .וזה ילדותי לדעתי שאישה מבוגרת תתלבש ככה . אני לא מבינה למה לעבודה היא מתלבשת עם חליפות ובבית היא כמו ילדה קטנה . הערתי לה על כך, והיא אמרה שזה לא ענייני איך שהיא מתלבשת, ומה היא לובשת .זה פגע בי ואני כועסת עליה ולא יודעת מה לעשות. תענה לי דחוף בבקשה.

תשובה : לטוהר החמודהכמה שאני מנסהלהבין אותך, אני לא מוצא משהו שיכול לתת לי את האפשרות לכך. ואני מסכים עם אימא שלך שזכותה ללבוש מה שהיא רוצה, ונוח לה בבית שלה. אחרי יום עבודה שבו היא מחויבת להתלבש כפי שנהוג במקום העבודה. הבית זה המקום שהיא לא מחויבת לכללי לבוש "ובכל מבוגר חבוי ילד". ואם היא מרגישה נוח ללבוש פיג’מה של מיני מאוס זאת זכותה המלאה ולך אין שום זכות להעיר לה או להתבייש בה להפך את צריכה לפרגן לה על כך. בהצלחה.

פינת המעשה הטוב:

השבוע אספר לכם על חברי הטוב אביתר סדן הבעלים של החנות "שר המשקאות" במתחם הבורסה ברמת גן. שהכין 150 חבילות הפתעה לילדים. ונתן לי לחלק אותם לילדים בבית חולים שניידר . אז בזכות אביתר עם הלב הרחב ילדים שנכנסו לחדר ניתוח ההורים של הילד קיבלו את שקית ההפתעה בשביל הילד שיקבל את זה כשיתעורר ויתאושש מהניתוח. יצא לי לראות את השמחה של הילדים והחיוך של ההורים תמיד כיף שיש אנשים טובים עם לב רחב במדינה.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות