חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

טעם הטייסטינג רום / האיש שבא לסעוד

 

משהו השתנה בטייסטינג רום, הצוות, האווירה האנשים. אולי זה הזמן שהבשיל את המקום אבל הכל סוף סוף התאחד לכדי משהו מושלם ונכון וברגע שנכנסים - לא רוצים שהערב הזה יסתיים

 

בר היין המופלא- הטייסטינג רום שינה פאזה , עטף את עצמו באווירה קצת יותר סקסית ויצר, בעיני, את אחד הבילויי אלכוהול ואוכל הייחודיים יותר בעיר הזו.
למי שלא מכיר, הטייסטינג רום הוא מרתף יינות בשרונה ובו מערכות מזיגה אוטומטיות , המוזגות ממבחר של 40 יינות בשלוש מידות מזיגה שונות. במקום מאות יינות מהארץ ומהעולם  שניתן לשתות במקום או לקנות הביתה.  וכך אתם מוצאי את עצמכם מבלים כמו ילדים בחנות ממתקים, מקפצים מיין ליין ללא כל כל תחושת מחוייבות ולא לרגע.

השינוי האמיתי קרה בצד הקולינרי, שם נוצר סוף סוף תפריט המכבד את המעמד ומספק יותר מנישנושון. השף המוכשר והחמוד לא פחות - צביקה אבישר, בנה תפריט מצויין עם המון כבוד לחומרי גלם ולפשטות יחד עם קריצה למטבחי ספרד והגשה מעוררת תיאבון. לא רק ברוסקטות ופלטת גבינות אלא גבינת ברי חמה עם טימין ודבש (29 ₪)| , קרם כרובית, שמן זית, ביצה עלומה, ולחם פריך,  (38 ₪)| טרטר של בקר רך עם איירן טורקי(44 ₪)|  וטטבט גריל מושחת של  גבינת קומטה, חזה אווז מעושן וכמהין (32/46 ₪)| שעועית לימה קונפי עם אגוזי מלך, פיטריות שמפניון טריות וגבינה כחולה( 38 ₪)| תפוחי אדמה אפויים עם ביצה עלומה מפורקת, גריזון, שום קונפי וכוסברה(36 ₪ )ולקינוח: קרם שוקולד, שמן זית, מלח ים אטלנטי  או מבחר פטיפורים שכוללים  מרשמלו יין אדום, מרמלדת יין ותבלינים, שקד קלוי מקורמל ומצופה, נוגט וטראפלס קפוא( 38₪)|- בא למות כמה טעים.

משהו השתנה בטייסטינג רום, הצוות, האווירה האנשים. אולי זה הזמן שהבשיל את המקום אבל הכל סוף סוף התאחד לכדי משהו מושלם ונכון וברגע שנכנסים - לא רוצים שהערב הזה יסתיים.  פשוט מבלים שעות בין טעימה מיין ישראלי חדש ליין צרפתי עשיר יחד עם עצירות מענגות של מנות מושלמות שרק מעצימות את החוויה.  לא רצינו ללכת הבייתה.

ולמי שפחות בעניין יין- בר קוקטיילים צבעוני נפתח לו בבר העליון עם שלל של הצעות מפתות הנרקחות במקום.

 מושבת שרונה, אליעזר קפלן 36, תל-אביב יפו | 03-533213

שעות פתיחה: א’- ש17:00 עד אחרון הלקוחות ו’- החל מ- 12:00

 

 צימעס, גפילטע ושאר ירקות

70 שנה. 70 שנה לא פחות טיפה יותר חיה וקיימת לה מסעדת קיטון כחלק בלתי נפרד מהנוף הדיזינגופי התל אביבי. 70 שנה שהיא מגישה קרפלך, צימעס, גפילטע וצ׳ולנט למשוררים, סופרים וסתם אשכנזים עם געגועים לצ׳ולנט של סבתא או  מזרחיים סקרניים כמוני, שבאים לאכול ולטעום שניצל מדג או מעגל, כבד קצוץ גס עם הרבה חמאה, קציצות בקר רכות ואוכל קצת אחר. 70 שנה זה לא צחוק- זה כבר מוסד.

 בין האורחים הקבועים שאכלו במסעדה והשאירו את חותמם בספר האורחים או בציורים ושירים ניתן למצוא את : ארתור רובינשטיין, נעמי שמר,  אלכסנדר פן, חנה רובינא, שמואל רודנסקי, אברהם חלפי, אפרים קישון , אורי ליפשיץ, יגאל תומרקין, מנשה קדישמן,  ואחרים.

לסועדים הקבועים במסעדה היו כסאות מסומנים עם שמותיהם, הבעלים דאגו לסמן את הכסאות עם לוחיות מתכת חרוטות בשמות האומנים.

הכל התחיל מדוכן קטן לממכר אבטיח והתפתח למסעדה של היום אותה  מנהלת ב 15 שנה האחרונות אורנה רסקין שהיא נכדתה של שרה וצבי שהקימו את קיטון.

בחודש החגיגות  יוגש תפריט מיוחד בן 7 מנות במחיר של 70 ₪ וזו תהה הההזדמנות שלכם לחוות פיסה של היסטוריה עם ניחוחות וטעמים קצת אחרים או דווקא כאלו שיזכירו לכם את סבתא. כך או כך , אשכנזי או מזרחי, לכו לטעום.

במהלך החודש תוצג תערוכת אומנות  יחודיית מספר האורחים של המסעדה.

מסעדת קיטון

רחוב דיזינגוף 145 תל אביב

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות