חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

שיא חדש בעיר: 120 אלף שקלים נתרמו לאגודה למלחמה בסרטן

 

דווקא בשנה הקשה ביותר במהלכה התבטל מבצע ההתרמה לאגודה למלחמה בסרטן ’הקש בדלת’ הצליח הסניף המקומי לקבוע שיא חדש בגיוס תרומות: 120 אלף שקלים. הסניף הוא אחד המובילים בארץ בגיוס תרומות לשנת הפעילות החדשה.

 

כזכור בחודש נובמבר האחרון התבטל מבצע ההתרמה השנתי ’הקש בדלת’ של האגודה למלחמה בסרטן. בשל המצב הביטחוני בכל הארץ, לא אושר לשלוח את תלמידי בית הספר לעבור בין הבתים והשכנים בעיר כדי לאסוף תרומות במסגרת מבצע ההתרמה המסורתי.

יו"ר הסניף המקומי, שולה זק, הבינה שללא מבצע התרמה לא יהיה תקציב לפעילות הסניף לשנת העבודה 2016. הסניף עוסק רבות בתמיכה וסיוע לחולי סרטן ובני משפחותיהם, בלא מעט אירועים הנעשים מאחורי הקלעים כמו ימי כיף, ימי הולדת והפעלות, גם לילדים, שחלו במחלה.
זק פנתה לחבר המועצה אלעד שמעונוביץ שהרים את הכפפה והחל לעסוק בחיבור של תושבי העיר ועסקים אל הסניף על מנת לסייע ולעזור בגיוס תרומות. שמעונוביץ העלה גם תמונה משותפת של ראש העיר חיים ביבס וכל חברי מועצת העיר שנרתמו למשימה וקראו לתושבי העיר לפתוח את ליבם וכיסם, וגם תרמו בעצמם.

הפוסט זכה לתהודה רחבה ברשתות החברתיות ובנוסף לפניות רבות של תושבים ועסקים שביקשו לסייע באופן נקודתי, נולדו שני אירועים: הפנינג ספורט והדלקת נרות בחנוכה שאורגן ע"י חברת "גט-פיט" עם עסקים רבים שנרתמו בהפעלות וסיוע להפנינג. האירוע השני אורגן ע"י תושבת העיר אילנית בן-ימין, שארגנה מסיבת סוף שנה נוצצת במיוחד אליה הגיעו 350 תושבים שכל הכנסותיה בסך 21 אלף שקלים הועברו לטובת פעילות הסניף. גם במסיבה נרתמו לא מעט בעלי עסקים שנתנו שירותים וסיוע ללא תשלום- מה שהגדיל את ההכנסה באופן משמעותי. 

שולה זק, יו"ר סניף האגודה למלחמה בסרטן במודיעין: "השנה הייתה השנה הקשה ביותר, בשל המצב הביטחוני. זהו סכום שיא של כל הזמנים במודיעין, מזה עשור שמתנהל המבצע בעיר כחלק ממבצע ארצי. במבצע הוכיחה קהילת מודיעין שהיא חזקה ונחושה להתגייס,ליזום ולתרום כשיש לה מטרה מוגדרת וחשובה לנגד עיניה.ההירתמות למבצע החלה בהתגייסות של נציגי מועצת העיר,דוגמא אישית,הנהגת ההורים העירונית,הנהלות בתי ספר,תלמידים,תנועות נוער,הורים לתלמידים  שלקחו יוזמה וגייסו בעצמם עוד בתי ספר,תושבים שאכפת להם,עסקים קטנים שהתגייסווערכו אירועים שכל הכנסותיהם נתרמו לטובת המבצע. אני רוצה להודות לכל מי שהיה שותף להצלחה גדולה זו,ולהגיד שאני מאמינה שניתן יהיה להצעיד עוד הרבה מבצעים ביחד ובשיתוף פעולה.ותודה מיוחדת לפייסבוק"

אלעד שמעונוביץ, חבר מועצת העיר: "יש לי את הזכות ללוות את שולה והפעילות של הסניף כבר מספר שנים. קשה להסביר עד כמה העבודה המדהימה שהם עושים עבור משפחות וילדים ברגעים הכי קשים בחייהם משמעותית ומסייעת להם לנצח את המחלה. לכן לא יכולתי להישאר אדיש כאשר שולה צלצלה ואמרה אני צריכה עזרה, לא יהיה לנו כסף לפעילות. המחלה הארורה הזאת פוגעת במשפחות רבות, ואף פעם אי אפשר לדעת במי ומתי. המבצע הזה הוא תעודת כבוד גדולה לקהילה של תושבי העיר שהתגייסה למשימה, עם הרבה אנשים טובים ובעלי עסקים מקומיים שפשוט התייצבו ותמכו. מאחל לכולנו שתמיד תהיה בצד הנותן והתור

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות