חיפוש

 

 
לדף הבית >>     צרכנות מקומית מודיעין >>

הוכפלה כמות המבקרים בפארק הקופים

 

בהנהלת פארק הקופים מייחסים את העלייה הדרמטית בכמות המבקרים למלחמה שהתחוללה בצפון. הן בשל כמות האורחים החדשים שהגיעו והן בשל הצורך של המקומיים מהמרכז באתרי בילוי חלופיים לצפון

 

מספר המבקרים בפארק הקופים הכפיל את עצמו בקיץ הנוכחי ביחס לקיץ שעבר. כך מדווחת הנהלת פארק הקופים שמציינת כי הסיבה היא האורחים שהגיעו במהלך המלחמה מצפון הארץ, והצורך שלהם ושל מארחיהם למצוא מקומות בילוי.

בהודעה לתקשורת, מדווחים מהנהלות הפארק, כי לאורחים מהצפון הוענקה הנחה בגובה 50% בימי המלחמה. סך הכל הורגש גידול של 100% במספר המבקרים בחודש אוגוסט, כלומר, כפול מן המבקרים בשנה שעברה, בעיקר בשבתות.

העלייה בכמות המבקרים דווקא בשבתות מוסברת אף היא על רקע המלחמה. לדברי תמר פרדמן, מנהלת הפארק: "סיבה נוספת לגידול במספר המבקרים, בעיקר בשבתות, נעוצה ככל הנראה בעובדה שגם משפחות מן המרכז לא נוסעות לטיולים בצפון הארץ ומחפשות אתרי בילוי מעניינים באזור המרכז".

פארק הקופים מציע חוויה ייחודית למבקרים בו – פארק ספורט אתגרי, פארק אפריקאי אותנטי הכולל מתקן שעשועים, תותח קצף ומגלשה רטובה, וטיול בשטח הפארק המקסים בין מאות קופים מסוגים שונים, בליווי הדרכה צמודה. בתקופה זו יכולים המבקרים ליהנות מתערוכת צילום קופים, אשר מוצגת בתוך החורש הטבעי של יער בן שמן, לאורך מסלול הטיול בפארק.

בימי רביעי ניתן להנות מפעילות ייחודית בטבע, של הכנת צעצועים לקופים מחומרים שבטבע, או הכנת פיתות עם תיבול מן הטבע. בימי שני וחמישי מתקיימת פעילות "קופי טיים" אשר מתקיימת, במסגרתה יכולים המבקרים לצפות בשעות האכלת הקופים בין הערביים, ולהתענג על קרטיבים או קפה בחינם.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות