חיפוש

 

 
לדף הבית >>     הורסקופ >>

תחזית שבועית / אסטרולוגיה

 

התחזית השבועית מ 1-7 לינואר על פי חוה מזר, כל אחד ואחת יוכלו לקרוא מה השבוע צופה להם, נסיעות, שמחות, מתח ואהבות

 

               תחזית שבועית 1 - 7 בינואר 2016                                                                    

 

טלה

אתם עשויים להתמודד עם אחריות ואילוצים, מצב שעשוי לסחוף לתחושת כבדות ודאגה, שעשוי להביא אתכם לתחושה של טלטלה ואי-שקט מרובים, במיוחד לגבי אלה מכם הנתונים בקונפליקט.

טיפ השבוע: אתם מרגישים מאוימים על ידי מישהו שהופך להיות מעורב מדי בתחומכם. תרגישו צורך ליצור הפרדה או להציב גבולות. רצוי שתהיו זהירים בדבריכם ותימנעו ככל האפשר ממילים בוטות. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עשויה להקצין מצבי מתח וקונפליקט.

 

 

 

שור

השבועות הבאים עשויים להדגיש ענייני נסיעות ומגעים עם חו"ל. מורכבות הכוכבים מעידה כי עליכם לקחת אחריות על חייכם.   טיפ השבוע: השבוע (מאלץ אתכם) תיאלצו להתמודד  עם שני קצוות. ככה זה כשבין הכוכבים יש  גם היבטים מלאי סתירות ומטשטשים. הפעילו אינטואיציות חדות. נסיגת כוכב התקשורת מרקורי ומיקום מרס מול מזלכם מצפים מכם לנקוט ריסון  בשל הנטייה למענה לשון מהיר, למתיחת ביקורת ולוויכוחים. גלו בגרות ואחריות.

 

 

 

תאומים

החודש הקרוב עשוי להעיד על דריכות ודורש שמירה על איזון ובהירות בעניינים כספיים ועסקיים, והתייעצות עם מי שמבין בהם. המערכת הכוכבית מעידה על הצורך בתכנון זהיר ובהגנה על הקיים מפני הפסד. חוסר אמון עלול ללוות את יחסיכם עם אנשים ולהקשות את שיתוף הפעולה איתם.

טיפ השבוע: הקלה קוסמית תורגש עם מיקומו של כוכב ונוס במזל קשת. ונוס מול מזלכם (עד 23 בינואר) לעיתים מיטיב, משדר חום ופתיחות, ומנעים לכם את זמנכם, אך כללית האווירה כבדה ושיפוטית. 

 

 

 

סרטן

יש בכם רצון לקבל חום, רוך ותמיכה, אך אלה הופכים לעיתים עמוסים ודרמטיים. יש השבוע נטייה לפערים בין ציפיות למציאות ולעורר קונפליקט. ייתכן שתיאלצו להיכנס לעימות שמזמין פגיעות. זה הזמן לגלות רגישות ולבחון את מידת ההבנה והמודעות שלכם לזולת.

טיפ השבוע: נסיגת כוכב התקשורת מרקורי (עד 25 בינואר) אינה מתאימה לסיכום עסקות ולחתימה על חוזים ומסמכים, שכן חוסר הבהירות עכשיו עלול לגרום אי-הבנות בעתיד.

 

 

אריה

מרס בעקרב מלמד על  מיקום לא קל בזוגיות, ולכן המבחן יהיה בוויתור וגמישות. מיקום ונוס במזל קשת (עד 23 בינואר עשוי להגביר יצירתיות, רומנטיקה ומגעים ברוכים.

טיפ השבוע: השבוע תהיו מעורבים יותר במה שקורה סביבכם, ורגישותכם תגבר. השפעת מיקומו של כוכב מרקורי הנמצא בנסיגה, ומיקום מרס בעקרב, עשויים לעיתים לגרור מריבות ומתריעים מפני פזיזות וחוסר עקביות. האנשים שיהיו איתכם במגע יהיו רגישים גם הם, וכל דבר קטן עלול לעורר עוינות ולייצר נוקשות וחוסר פשרות.

 

בתולה

נסיגת כוכבכם מרקורי משפיעה מאוד על התנהגותכם ועל ההתרחשויות. אתם נראים טוב, יכולת הביטוי שלכם טובה מתמיד ונראה כאילו שהעולם פרוש לרגליכם. מצד שני, אתם נדרשים לעירנות, תבונה ואיפוק מגורמים עוינים.

טיפ השבוע: מקבץ הכוכבים משפיע על כל מה שקורה לכם בתחום. תזדקקו ליעדים ברורים, אך תרגישו שקשה לכם לגבש אותם, גם משום שהדברים תלויים באנשים אחרים ובגורמים שאינם בשליטתכם.

 

מאזניים

אתם נוטים עכשיו לפגיעות. חשוב למצוא איזון בין שיקולים רגשיים למעשיים ולהגדיר את מקומו של קשר זוגי או מקצועי בחייכם. הרבה תלוי בכם וביכולתכם להיות מאופקים, ויכוחים עלולים להזיק לקשר, הימנעו מלומר דברים שיכולים לפגוע. (כך ש) טוב יהיה ללכת על בהונות בימים אלה.

טיפ השבוע: אל תתייאשו אם לא הכול מסתדר מיד. יש צורך להרפות ממה שהיה ולהיות פתוחים לשינוי. זו יכולה להיות ההקדמה למשהו טוב שאמור להתרחש בחייכם (במהלך הקיץ) בהמשך החודש. 

  

עקרב

מיקום מרס במזלכם מיום שני (עד תחילת מרץ) עשוי להשפיע בצורה סוערת על ההרגשה ויאיץ ענייני תקשורת, רגשות ונסיעות. בידיכם הבחירה לקדם מישור חשוב. על הפרק תעלה הזדמנות מהסוג שתצטרכו לבדוק את השטח וליזום. אם הפתיל שלכם קצר, התגובות שלכם עלולות לקלקל.

טיפ השבוע: אתם זקוקים (יותר מתמיד) לתנועה ולמרחב, ומיקבץ כוכבים מאתגר מרמז כי האקשן בשיאו. פעילות מאוזנת והתרחקות מעוינות בלתי מובנת רק ייטיבו עימכם ועם העניין שמעסיק אתכם (כרגע).

 

קשת

ימי תחילת השבוע עשויים להיות מלווים בתחושה של תשישות ובדידות מעיקה. חשוב שתשמרו על ערנות, מפני שחוסר בהירות עלול להיות מסווה לתכסיסנות.

טיפ השבוע: מיקום ונוס במזלכם עשוי להפוך ימים מסוימים לקלילים (ומשוחררים) יותר, מצב שעשוי להוציא אתכם משגרה מעיקה. הקשת הלא שגרתי שואף למסגרת לא מחייבת ולעצמאות, ואוראנוס שנמצא במזל בטלה עשוי לספק זאת בשפע. גלו מקוריות וחדשנות.

 

גדי

נצלו את כושר השיפוט שלכם וארגנו את חייכם בצורה שתאפשר להסיר מעליכם כל דאגה. אתם בחודש שבו עניינים קיומיים כמו עבודה, פעלתנות ועשייה ידרשו התעסקות רבה מזמנכם. ענייני רגשות עשויות לתפוס תאוצה חשאית עד 23 בינואר.

טיפ השבוע: בתחום הכספי מוטב שתמתינו כמה שבועות בכל הנוגע להוצאות גדולות, להשקעות רציניות או בתחום התחייבויות. אם אין לכם ברירה, כדאי שתקפידו לקבל את כל המידע ושלא תשאירו את ההחלטות בידי אחרים.

 

דלי

ימים אלה משפיעים עליכם אנרגטית. יש בכם צד המעדיף יציבות, ביטחון ואת היכולת לשלוט במתרחש ולא להסתמך על התושייה. עם זאת, בימים אלה נדרשת מכם תושייה, שמרו על דיסקרטיות, קחו פסק זמן והניחו בצד כל דבר הגורם למתח ולמניפולציות שעלולים לפעול כבומרנג.

טיפ השבוע: מיקום ונוס בקשת עד 23 בינואר עשוי להעניק לכם ימים שישפרו את הרגשתכם, במיוחד במישור החברתי שלכם. זאת בכוח אישיותכם ובזכות יוזמה, העזה ומודעות ליכולתכם. 

 

דגים

השבוע נוטה להגביר את ההשפעה הכריזמטית שיש לכם על אחרים. יש אפשרות להכיר אנשי מפתח ולקדם מטרות חברותיות, גלו יוזמות ושימרו על מידה מסוימת של גמישות ושל פתיחות. מיקום ונוס בבית הקריירה שלכם עשויה להעיד על יוזמה מבורכת. עם זאת, גלו גמישות ואחריות.

טיפ השבוע: נסיגת כוכב התקשורת מרקורי עשויה עליכם להעיד כי עליכם לבחור את דרך הפשרה ולפעול באופן הרמוני ואחיד עם סביבתכם, שכן סבלנותכם כלפי אותם דברים שעיכבו אתכם עד עכשיו, אוזלת.

הטור האסטרולוגי של חוה מזר-טלפון  5731540 - 03

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות