חיפוש

 

 
לדף הבית >>     האיש שבא לסעוד >>

היכן אוכלים בסילבסטר, כל המסעדות / האיש שבא לסעוד

 

הסילבסטר אוטוטו פה והעיר גועשת ורוחשת כאשר כל מסעדה מנסה להמציא את הגלגל ואת הארוחה האולטימטיבית שתגרור אותכם אליה. מה שהופך את זה למסיבה אחת מלאת פינוקים בשבילנו! להלן טעימה מהשלל המטורף של הצעות בתל אביב ומחוצה לה. איזה מזל שלמחרת שישי

 

 

 

                               דגים ופירות ים על הקרח  צילום- בן יוסטר 

 

סילבסטר אצל מאיר אדוני  

במזללה יחגגו  בסופ״ש שלם עם  מנות ספיישלים חגיגיות  כגון  בייבי לוקוס, בנדיקט מזללה של וואפל בלגי עם ביצה עלומה ופינוקין מושחתים יחד עם תפריט קוקטיילים ייחודי ומוסיקה שמחה שמתוכננת לערב החגיגי. 

"מזללה" , רח’ נחלת בנימין 57, תל אביב. 03-5665505

 

הקלאסיקה של כתית 

בכתית יחגגו בקלאסיקה עד הסוף עם  ארוחת הטעימות שתוגש בסופ״ש של החגיגות כולל שישיבת. מנות כמו : כרישה מעושנת שלוקה בציר ירקות וחמאת דאשי, דונטס קרם לימון ופרחי אלדר, קרם תפוחי ראטה כרישה שום ודבש וניוקי פורל מעושן, בצקניות ריקוטה ודבש ועוד מנות מענגות.  מחיר: 590 ₪ לסועד.

כתית, רח’ נחלת בנימין 57, תל אביב. 03-5107001.

  

סילבסטר איטלקי בצ’יקטי 

אחד המקומות הקסומים שלוקחים אתכם לאיטליה יחגוג את השנה החדשה בתפריט ספיישלים שהוא גם  ארוחת טעימות שלמה בנוסף לתפריט הרגיל של המקום. בין המנות:  אוייסטר לימונצ’לו; לינגווני וונגולי; ארטישוק טרי על קרם פרמז’ן; פילה בקר מח עצם ורוקט;  קרם מסקרפונה ותותים טריים ועוד. עלות הארוחה 250 ₪, בנוסף, שמפניות בכוסות וקוקטיילים על בסיס שמפנייה

 יהודה הלוי 58, תל אביב | טלפון:03-6853499

 

סילבסטר יפני בלימה ניפו 

לימה ניפו, בר-מסעדת השף החדשה בשוק הפשפשים ביפו, מציעה מטבח יפני- פרואני.  בערב הסילבסטר  יגישו  מעבר לתפריט הקיים במקום ,  מנות  כמו -סביצ’ה סי בס עם פפאיה, ; טרטר פילה בקר, כמהין ומיסו, טאטקי טונה בפונזו,  ברווז צלוי בפונזו , בנוסף שמפניית Veuve Cliquot תמזג לכוסות בעלות מוזלת. 

רבי תנחום 6, תל אביב-יפו, 03-5734404

  

                     אוכף טלה על העצם צרובים במחבת, עם פירה כמהין_ צילום- בן יוסטר

 

סילבסטר של יין ב- פאר דרייר 

בר היין  שעבר לאחרונה למתחם נגה , יערוך את מסיבת הסילבסטר המסורתית בחצר היפואית רחבת הידיים. המסיבה  תכלול בופה עשיר, מבחר יינות  שימזגו ללא הגבלה, בעלות של 280 ₪  לסועד, את הערב ילווה דיג’יי אורח שיגרום לכם לזוז עד השנה הבאה  

פאר דרייר- רח’ בת עמי 6 יפו. 03-629-2111

 

סילבסטר ניו יורקי ב-זובי זו 

הבר הסטייליסטי שלאחרונה שיתף פעולה עם השף דיויד פרנקל , יציע בערב הסילבסטר תפריט  סגור ואטרקטיבי  לאותו ערב בעלות של  200₪ הכולל ארוחה של שלוש מנות וכוס קאווה. את כל הערב ילווה דיג’יי וב 22:45 יקפיץ את האורחים באפטר דינר פארטי. 2 סבבים החל מ-19:00

בן יהודה 186 . שירותי חניה (בתשלום) - טלפון 03-5616999

 

סילבסטר חם במלגו ומלבר 

מסעדת הדגים ופירות הים תגיש תפריט ספיישלים ענקי כגון: מנת וולוטה בטטה לבנה עם ערמונים קצוצים, סשימי אינטיאס על קרם פרש, פולנטה תירס טרי עם ארטישוק, סינטה פרוסה עם בטטה לבנה, בייבי לוקוס ועוד. את תפריט הספיישלים ילווה תפריט יינות וקוקטיילים ייחודי לערב החגיגות וכמובן מוסיקה. 

שדרות רוטשילד 142, תל אביב. טלפון 036314214

 

 

סילבסטר היפהופ בהוסטל 51

בר האוכל השמח יערוך מסיבה  שתכלול את מיטב כוכבי  ההיפ הופ התל אביביים שירקידו את כולם לתוך השנה החדשה. לאורך הערב יימזגו כוסות יין וקאווה ב15 ₪ , ואלישע יפתיע אתכם בספיישלים כמו : סטייק טונה אדומה ; פוקאצ׳ה קריספית ועם סטייק חציל אפוי על מרווה; נקניקיה ספרדית מעושנת לוהט ועוד שלל מנות. צפו לעוד שלל הפתעות ואולי גם הופעה שווה .

הוסטל 51- יהודה הלוי 51, תל אביב | טלפון: 03-5277306

 

 

סילבסטר על הגג ב-קנטה 

על הגג של גן העיר , באווירה תל אביבית איכותית, תוכלו להנות מסילבסטר  שיכלול מסיבה גדולה בחסות גרייגוס במסגרתה יגישו תפריט סגור הכולל:  ראשונות  למרכז השולחן ללא הגבלה : ראגו  שעועית שחורה וצ’וריסו ; סרדינים בכבישה ביתית, עיקרית של  פפרדלה כבדי עוף, קנטה בורגר ועוד .  וגם קוקטיילים מיוחדים של גרייגוס, העלות לאדם  רק  150 ₪. הזמנות יעשו דרך דף הפייסבוק של הקנטה.  

אבן גבירול 71 תל אביב

 

סלבסטר בשוק לוינסקי- דלידה

החמארה  של שוק לוינסקי מציעה בסילבסטר להנות מהתפריט השוטף, אך לכמו תמיד מובטחים פינוקי אלכוהול עדלאידע לכל סועד. בין המנות :ברולה פלפלים חריפים ופטה סרטנים בתנור בסחוג ועארק, תבשיל פריקי וחובזה עם לבנה ועוד. 

דלידה  שוק לוינסקי, זבולון 7, 03-5369627.

 

 

                                                                   מסעדת פופינה   צילום: חיים יוסף

 

מסעדת פופינה 

במסעדת פופינה השוכנת במבנה אבן קסום בנווה צדק חוגגים את ערב השנה החדשה בארוחה נוצצת בת שבע מנות מאת השף אוראל קמחי :פחזנית פרמז’ן, קוויאר שחור ודג ים כבוש , טורטליני ים וקרם דלעת מעושנת; פילה לוקוס צלוי בחמאה; סינטה 50 יום; כדור קרמו שוקולד חלב, סמיפרדו פטל ומרשמלו צלוי  ועוד. את הערב ילוו שמפניות לורן פרייה ו-ודקה בלוגה שימזגו במחירים מיוחדים. מחיר לסועד - 350 ₪. 

אחד העם 3, נווה צדק, תל אביב. 03-5757477

 

 

סילבסטר של בשר ב-’שיין אנד שארפ’

לכבוד השנה האזרחית החדשה יהיה תפריט  הכולל מנה ראשונה ועיקרית לבחירה, קינוח סילבסטר זוגי וקוקטייל סילבסטר/ קאווה לנשיקת חצות ב-250 שקל לסועד. בין המנות : כבד אווז  עם עוגת בסבוסה, זביון קוקוס, קרמבל כוסברה וסוכריות קופצות; טרין כבד אווז ; סשימי אינטיאס,  פורטרהאוס 700 גרם; פריים ריב 700 גרם; סינטה וכבד אווז  ועוד.

רחוב יגאל אלון 65, תל אביב  טלפון 03-5364755

 

סילבסטר של יין בג׳אג׳ו

מסעדת השף JAJO חוגגת בערב ייחודי הכולל מנות ספיישל, אלכוהול משובח והופעת מוסיקה חיה . בין הספיישלים : ברבוניות מטוגנות ברוטב לימון שחור, טורטליני סרטנים מסקרפונה, טרושון כבד אווז פיסטוק, קרוסטיני מולים וקרם שאלוט 2 סבבים, 200-350 לאדם.

דוד אלעזר 27, תל-אביב (מתחם שרונה) 03-5225822

 

סילבסטר אירופאי באריה

באריה יחגגו עם תפריט חגיגי וייחודי שיכלול ראשונה, עיקרית, קינוח ושמפניה בשלושה סבבים שיתחילו מ- 19:00 ועד הבוקר. 350-450 שקל לאדם. התפריט יכלול מנות כמו:  סשימי טונה אדומה,  טאטקי סלמון צרוב,  פילה קוד שחור,  חצי לובסטר צלוי בתנור עם חמאה מזוקקת וטימין לימוני, פורטר האוס (זוגי), 900 גרם וכמובן מוסיקה עד הבוקר 

נחלת בנימין 66, ת"א 03-5296054

 

                                   סילבסטר במזללה. צילום: דן פרץ

 

סילבסטר רומנטי איטלקי ב-סרדיניה

הטרטוריה האיטלקית, הממוקמת בככר קדומים הקסומה ביפו העתיקה מציעה תפריט רומנטי הכולל פתיחה, ביניים, עיקרית וקינוח. גריסיני עטוף פרושוטו, קנלוני פתוח עם סינטה,מוסלין פורל אדום וריבועי לוקוס צרובים, סוכריות פסטה במילוי גורגונזולה ומסקרפונה, קנולי מתוק  עם קרם פיסטוק ומסקרפונה. 2 סיטים 220-250 לאדם 

כיכר קדומים 9, יפו העתיקה. טלפון 03-6832211

 

סילבסטר אל מול גליל- מצפה הימים

בחמישי, 31 בדצמבר החל מהשעה  19:00, מלון מצפה הימים חוגג  עם ארוחת סילבסטר במסעדת מוסקט, הצופה לנוף גליל עוצר נשימה, שתכלול  חמש מנות וכוס מבעבע  ב- 300  שקל לסועד או 195 לאורחי המלון. מנות כגון:  סרדין כבוש עם שומר מתובל, פרוסות פילה בקר ואגסים, מרק קרם ערמונים, פורל מעושן, פטה כבד אווז, ריזוטו ארטישוק, טורטליני בקר, מוס שוקולד ועוד. 

לפרטים והזמנות - מסעדת מוסקט - 04-6994523,

 

סילבסטר אל מול קיסריה - הלנה

בהלנה השוכנת במבנה אבן עתיק  מול הגלים של נמל קיסריה יחגגו  עם שורת מנות ספיישל  לצד התפריט הרגיל בשימוש עם  דגים, פירות ים בשרים וגבינות מקומיים ומשובחים.  מנות כגון קרפצ’ו תמנונים ; ביסק סרטנים; פילה לוקוס ומולים ברוטב פילפלים; פריים ריב מיושן; קרמבל תותים וגלידת יוגורט ופרג; ועוד. שמפניות ומבעבעים יוגשו גם בכוסות לאורך כל הערב..

נמל קיסריה, קיסריה. טל’ 04-6101018

 

סזרינה בקיסריה

סזרינה, המסעדה החדשה של השף מאיר אדוני שנפתחה לאחרונה במתחם הגולף קיסריה מציעה ארוחת סילבסטר זוגית  שתוגש בכל סוף השבוע ותכלול: סביצ’ה דג ים, הריסה מעושנת, ניוקי ריקוטה,  בר אפוי בפטריות בר,  אנטריקוט 400 גרם צלוי בגריל פחמים, אצבע שוקולד ועוד ארוחת טעימות זוגית  תעלה  590 ₪  לזוג!

סזרינה, מתחם הגולף, קיסריה. טלפון: 04-6267000

 

 

מסעדת משייה 

המסעדה המקומית החדשה מבית  השף יוסי שטרית רקחה תפריט שרינג זוגי במסגרתו כל זוג יקבל 2 כוסות קאווה, שני פתיחים , ארבע ראשונות כגון קוקי סאן ז’אק וחמון;  טונה טרייה , עיקרית  לבחירה כגון שקדי עגל;  מוסר; פילה עגל ו- 2 קינוחים. את כל הערב ילווה די ג’יי שינגן במקום. 2 סבבים 290-350 לאדם

מנדלי מוכר ספרים 5, תל אביב-יפו, טלפון 03-7500999

 

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות