חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

זמזום הדבורה - חתונת הרוזנפלדים

 

דבורה החליטה לשתף אותכם במה שהיא צפתה בעת מעופה: למה דני רוזנפלד השבוע מאושר / מדוע עו”ד שלום דהאן מקבל תעודת הוקרה / מה זה בכלל אקד”ם / מה הפר את שיחת הראיס עם יורש העצר / מי מסתתר מאחרי המצלמה / אופנת ערב שירי בנות הגיעה לעיר / תמונת השבוע של יואל תמנליס / איך ענאבה החדש ניראה מעדשת מצלמתו של אלי גל.  יש לכם תמונה או סיפור, דבורה ממתינה לכם, לחצו כאן וספרו לה

 

 

 

 

אז מי מאושר יותר....

דבורה למען האמת לא הוזמנה לחתונת בתו של דני רוזנפלד שהתקיימה בשבוע שעבר, אבל דבר החתונה ריחף באוויר שאין מצב שדבורה לא תקלוט אותו. אז היא לא ירדה אבל מנקודת מעופה צפתה בהורים המאושרים דני וצפי כשהם מלווים את בתם ליאור שנישאה לתומר שלמקוביץ. אולי זה מקרה אבל דבורה מנחשת שהזוג הצעיר המאושר הכיר בעבודה כי מתברר ששניהם דוקטורנטים בחקר הסרטן בפקולטה להנדסת ביוטכנולוגיה באוניברסיטת בן גוריון מקרה? דבורה בטוחה שממש לא.  

מי הפריע לשיחת הראיס עם יורש העצר

בשישי האחרון נטל ראש העיר שלנו חיים ביבס את חברי המועצה, כתבי העיר ואורחים נוספים לסיור באיזורי הבניה העתידית של העיר. בעת שעצרו לאתנחתא, דבורה הבחינה שהראיס ויורש העצר המשמש כחבר מועצה ומחזיק תיק הנוער והצעירים אלעד שמעונוביץ, מסתודדים בצד. על מה משוחחים, דבורה מנועה מלספר לכם, כמו גם מה היה כתוב במסרון שהראיס קיבל, מסרון שהיה מספיק חשוב כדי לעשות אתנחתא גם מהשיחה עם אלעד. דבורה מתחננת לא לענות אותה ולא למסור אותו לשב"כ, היא לא תספר מה שמעה ומה קראה. 

נחשו מי מסתתר מאחרי המצלמה

לא רק דבורה הצטרפה לסיור שערך ראש העיר בשישי האחרון. דבורה בעודה משוטטת ומזמזמת מעל ראשי הנוכחים,  הבחינה בסוכן חשאי שהסתיר פניו מאחרי מצלמה שלא מותירה ספק באטשר לרזולוציות שלה. דבורה כבלשית סקוטלנד יארד בדימוס לא הרפתה עד שחשפה את פניו של הסוכן והיא יכולה להרגיע, כולה מדובר במיודעינו איציק גרפל, העורך לשעבר של כמה כלי תקשורת וכיום של אתר מודיעינט. דבורה נשמה לרווחה.

 

ערב שירה, הכניסה לגברים אסורה

שמעתם על הטרנד ששוטף את המדינה? דבורה שמעה כמו חלק מכם והחליטה להצטרף כאשר זה הגיע למודיעין. אז על מה מדובר. מתברר שרבים היכולים להרשות לעצמם כבר לא יוצאחם להופעות אלא מזמינים אותם אליהם הביתה. לעיתים יוזמנו עשרות חברים ולעיתים בודדים. בתוך הטרנד הזה הסתתר עוד טרנד... ערבי שירה רק לנשים. ערב שירי בנות כזה התקיים לאחרונה באחד הבתים בעיר ואפילו ערוץ 2 הגיע לשם. דבורה נאלצה הפעםן לוותר על הוצאת מצלמתה והסתפקה בתמונה שצילם ערוץ 2.

תמונת השבוע של יואל תמנליס

מפרגנים ליו"ר איל"ן מודיעין

דבורה ביקשה השבוע לתרום דבש ביום ההתרמה של איל"ן, אבל שם ביקשו תרומות מעט יותר אטרקיטיביות, אבל דבורה לפחות הוזמנה, אז היא באה. אז ממה ששמעה הבינה דבורה, שיו"ר סניף איל"ן מודיעין, עו"ד שלום דהאן, וחברי הנהלת הסניף היו מאוד עסוקים בשבוע החולף בכל הקשור להכנות לקראת מצעד הפרוטות 2015, שהתקיים בעיר בעזרתם האדיבה של תלמידות ותלמידות מתשעה בתי ספר במודיעין ובאזור.  אבל מה שעוד שמעה דבורה וזה גם מעניין, זה שבסוף השבוע האחרון, תרם דהאן את המבנה הציבורי המשמש את סניף איל"ן מודיעין, שנחנך לאחרונה בטקס חגיגי בהשתתפות כ-150 איש, למפגש חשוב שערכו פעילי ופעילות סניף האגודה למלחמה בסרטן במודיעין בראשותה של שולה זק לקראת השתתפות בפרויקט ראשון מסוגו בישראל ובעולם. דהאן מאוד הופתע לקבל מזק תעודת הוקרה. דבורה משוכנעת בכל ליבה שבהחלט מגיע לו - לא רק לחלק תעודות הוקרה, אלא גם לקבל תעודות הוקרה מאנשים אחרים. צילם: יהורם גלילי

 

מה זה "האקונה מטטה"

דבורה שמעה לאחרונה פעמים רבות את המילה אקד"ם, והייתה חייבת פעם אחת ולתמיד לדעת את התשובה, לכן בשבוע שעבר קפצה לכינוס השנתי של האסיפה הכללית של "אקדם"- העמותה למען ילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי במודיעין שהתקיים באולם קהילת שערי יונה במודיעין. 

אז מה דבורה ראתה שם. צפתה בטלי סגל, יו"ר העמותה, מציגה את החזון : מודיעין כמודל לעיר מובילה בחינוך לתרבות משלבת של ילדים עם מוגבלויות  בחברה  ועוד ועוד. לאחר סקירת הסיכום חולקו תעודות הוקרה למתנדבים מצטיינים ולקינוח - הופעה של תיאטרון פלייבק "האקונה מטטה".

ודבורה לא היתה שם לבד, כי לא מעט אח"מים הצטרפו אליה כגון: עשרות אנשים הגיעו לכנס ביניהם : אילן בן סעדון, סגן ראש העיר,  יעקב אלמוג , מנהל האגף לשירותיים חברתיים בעירייה, בתיה שוכן, מיגל, שחר מי און,  הילה בן אליעזר , ענת נאור, סמי עטר מסחלבים , דורית קוטלר , ראשי ארגוני מתנדבים ועוד. צילום: נאווה מסינה 

 

ענאבה המחודש מבעד למצלמתו של אלי גל

 וברקע שכונת ה"ציפורים" הנבנית

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות