חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

יום ראשון: בכירי המחנה הציוני בארוע פתוח בעיר

 

ביום ראשון הקרוב, 27.12.15, יקיים סניף המחנה הציוני אירוע פתוח לציבור בבית ויצו מודיעין, שבו יוכלו תושבי ותושבות העיר, ולא רק חברי מפלגה, לשוחח מקרוב עם חמישה חברי כנסת ויו”ר המפלגה ח”כ יצחק הרצוג

 

יו"ר מפלגת המחנה הציוני ח"כ יצחק הרצוג וחמישה חברי כנסת נוספים: אראל מרגלית, מירב מיכאלי, עמיר פרץ, פרופ’ עמנואל טרכטנברג ומיכל בירן ישתתפו באירוע "שולחנות עגולים", שיתקיים מחר, יום ראשון, 27.12.15, בשעה 19:00, בבית ויצו מודיעין. האירוע מתקיים מדי שנה על ידי המשמרת הצעירה של המפלגה בעיר בראשותה של ענבר אדמון וסניף המחנה הציוני במודיעין בראשותו של עו"ד ערן חרמוני, ובמעמד סגן ראש העיר אילן בן סעדון. 

האירוע אינו מיועד רק לחברי וחברות המחנה הציוני, אלא פתוח לציבור הרחב שיקבל הזדמנות יוצאת דופן להיפגש מקרוב עם חברי וחברות כנסת ולהשמיע להם את דעתם על הנושאים החשובים ביותר שנמצאים על סדר היום במדינה בתקופה האחרונה.

ח"כ עמיר פרץ ישתתף במעגל שיעסוק בנושא: ""המצב הביטחוני וחזון השלום לאן?", בהנחיית פרדי אלון. ח"כ פרופ’ מנואל טרכטנברג ישתתף במעגל שיעסוק בנושא: "צדק חברתי וקידום החינוך בישראל", בהנחיית מיכאל זץ. ח"כ מיכל בירן ישתתף במעגל שיעסוק בנושא: ״יחסי הסתדרות מפלגה", בהנחיית אלון מרכוס. ח"כ אראל מרגלית ישתתף במעגל שיעסוק בנושא: "יוזמות לאומיות ובינלאומיות לחיזוק החברה והכלכלה בישראל", בהנחיית גיא שאולסקי. ח"כ מרב מיכאלי תשתתף במעגל שיעסוק
בנושא: "טרור פלסטינאי וטרור יהודי", בהנחיית רמי להב.

לקידום האירוע נרתמו, מלבד ענבר אדמון ועו"ד ערן חרמוני, גם אלון מרכוס, לין דרור, יהורם גלילי, רמי להב, גיא שאולסקי, פרדי אלון ומיכאל זץ.

אראל מרגלית במפגש עםם פעילי המפלגה במודיעין  צילום: יהורם גלילי)

יו"ר המשמרת הצעירה של המחנה הציוני במודיעין, ענבר אדמון: "האירוע ’שולחנות עגולים’ ממשיך מסורת ארוכת שנים של סניף מפלגת העבודה במודיעין, ומטרתו לייצר מפגש אותנטי ובלתי אמצעי עם חברי הכנסת, לדון על סוגיות בוערות על סדר היום הביטחוני הכלכלי והחברתי, להביע ביקורת ולהציע פתרונות. באירוע הקרוב ישתתפו, מלבד יו"ר המפלגה ח"כ יצחק הרצוג, חמישה חברי כנסת מהשורה הראשונה, בנוסף לסגן ראש העיר אילן בן סעדון. אני שמחה מאד להיות חלק בצוות האירוע בהובלה משותפת של המשמרת הצעירה והסניף, שמאפשר שיח פתוח ושם את תושבי העיר על המפה".

ח"כ אראל מרגלית: "החזון שלי הוא להפוך את מודיעין ואת אזורי הצפון והדרום למוקדי חדשנות ויזמות בינלאומיים, שיובילו לחיזוק ולפריחה כלכלית. באירוע במודיעין אדבר על הקמת אזורי צמיחה בערים, הקמת חממות טכנולוגיות, חיי תרבות ומוזיקה בעיר, פיתוח אזורי תעסוקה בעיר, כיצד משאירים את הצעירים בעיר ועוד". 

הכתובת: רח’ אחלמה 1

ניתן להירשם לאירוע בקישור הבא:
http://goo.gl/forms/wMRvq397pw

לפרטים נוספים על האירוע:
https://www.facebook.com/events/1521051661543675/ 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות