חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

נהג יקר! בונים במע”ר - נא להיערך בהתאם

 

נא להתאזר בסבלנות כשנתיים. בשל העבודות  במע”ר יחולו באזור שינויים בהסדרי התנועה והחנייה. בעירייה ציינו כי הם מודיעים לחוסר הנוחות שעלול להיגרם בשל השינויים. 

 

בימים אלה, עם המשך התקדמות פרויקט הקמת מרכז העסקים והמגורים החדש של העיר ולקראת תחילת העבודות להנחת התשתיות במע"ר עדכנה העירייה כי החכ"ל, המובילה את הפרויקט, תתחיל לבצע עבודות תשתית גם באזור רחוב משה סנה ומתחם הקבלנים, וזאת כדי לייצר רצף אורבני מבניין העירייה ועד לקצה המע"ר.

העבודות יימשכו כשנתיים. בשל העבודות יחולו באזור שינויים בהסדרי התנועה והחנייה בצומת בניין העירייה ובמגרשי החנייה הסמוכים לו. בעירייה ציינו כי הם מודיעים לחוסר הנוחות שעלול להיגרם בשל השינויים, אך צריך לזכור כי תהליך זה הינו חלק מרכזי בפיתוח העיר ומהווה תנאי הכרחי לשדרוג המערכת כולה. השינויים בהסדרי הנסיעה והחנייה צפויים להתחיל מיום שישי הבא, 1.1.2016, כאשר במסגרת העבודות יהפוך רחוב משה סנה לרחוב דו סטרי כאשר התנועה בו תתאפשר רק עד לחנייה של טר"מ.

שינוי זה יהפוך למעשה את רחוב משה סנה לכביש גישה לחניון המקורה של טר"מ כאשר לאורך הכביש יוכשרו 15 מקומות חנייה לטובת באי גני הילדים של עמותת סחלבים (הגנים קנגורו וצופית) ולקוחות טר"מ. כמו כן בימים אלה נמצאת החכ"ל בתהליך מתקדם להכשרת מגרש חנייה נוסף עבור המשתמשים בשירותי טר"מ.

מגרש זה ימוקם ברחוב תלתן 10 (סמוך למבנה בזק), שיאפשר חנייה לעוד כ-50 כלי רכב. בנושא הסדרי התנועה החל מיום שישי 1.1.16 לא תתאפשר פנייה מכיכר העירייה לרחוב משה סנה ולמרכז הקבלנים. הכניסה לכלי רכב למרכז הקבלנים והיציאה ממנו תתאפשר רק מהכביש המקשר בין שדרות החשמונאים לרחוב תלתן. כמו כן, במסגרת סגירת רחוב סנה יבוטלו מגרש החניה האחורי של בית הספר עידנים וכמעט כל מגרש החניה של מרכז הקבלנים (למעט כ-10 חניות בלבד).

במקום מגרשי החנייה, שבוטלו, תבצע העירייה, באמצעות החכ"ל, מספר פעולות ליצירת מקומות חנייה נוספים עבור התושבים. בימים אלה החכ"ל נמצאת בעיצומן של עבודות תשתית במגרש החנייה מול בניין העירייה להגדלת הקיבולת של המגרש לעוד כ-80 כלי רכב. כמו כן, תיאסר כניסת משאיות למגרש, דבר שיאפשר כניסה של מספר רב יותר של כלי רכב. לטובת המשאיות הכשירה החכ"ל מגרש חנייה עבורן בקצה רחוב עמק בית שאן (סמוך למגרש הכדורגל). בנוסף, לרשות התושבים עומד מגרש חנייה ציבורית נוסף ברחוב אדמונית, סמוך למעון "גפן".

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות