חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חדשות ראשון לציון והסביבה >>

פסטיבל ”ריספקט” למוזיקה ואומנויות רחוב לנוער ולצעירים

 

סוף שבוע של חגיגות ובילויים: מעגלי ברייק-דאנס, רקדני היפ-הופ, ראפ, רגאיי, כישרונות צעירים, די.ג’ייאים מקומיים וארציים - כולם מחכים לכם בחניון ”אחוזת ראשונים”

 

 

הפנינג אמיתי של מוזיקה ואומנויות רחוב בסוף השבוע הקרוב בחניון "אחוזת ראשונים": פסטיבל "ריספקט" למוזיקה ואמנויות רחוב לנוער ולצעירים של שכונת רמת אליהו, יתקיים בשטח הרחב בקומה השנייה בחניון והציבור מוזמן להגיע, לשמוע, לרקוד ולהשתתף. ב-24 בדצמבר, בין השעות -23:00 17:00, יתקיים ארוע המיועד לנוער בכתות ז’-יב’.

קירות החניון הארוכים יהפכו ליצירת גראפיטי, מעגלי ברייקדאנס יתפרסו בכל השטח, רקדני היפ-הופ של בתי ספר למחול מכל העיר יפגינו גם הם את יכולותיהם בריקוד הרחוב, סדנת "ספוקן וורד" תגלה את המשוררים הבאים של העיר, זמרים ומוזיקאים צעירים יופיעו לצד אמנים ידועי שם בקרב בני הנוער: טזזו, גלעד נוריאל, the partners. בנוסף, מחכות למשתתפים הרבה הפתעות יצירתיות. במוצאי שבת, ה-26 בדצמבר, בין השעות 18:00-23:00, יציג הפסטיבל אירוע בשם "עושים שכונה", המיועד לצעירים בגילאי 20 פלוס.

מדובר במסיבה עם הרבה מוזיקה וריקודים בה יופיעו אמנים מקומיים מבני העדה האתיופית במוזיקה המשלבת ראפ, רגאיי, ובה גם ירקידו את המשתתפים דיג’ייאים מקומיים וארציים. באירוע יוצגו תערוכות של אמנים צעירים מרמת אליהו. הפסטיבל הוא פרי שיתוף פעולה בין עיריית ראשון לציון, הרשות לקליטת עליה ומשרד הקליטה, החברה העירונית - הרשות לתרבות ואמנות, אגף הנוער, מתנ"ס רמת אליהו , בתי ספר למחול בעיר והגופים הקהילתיים בשכונת רמת אליהו - ובראשם תנועת תרבות. הנהלת "אחוזת ראשונים" קיבלה לארח את הפסטיבל בזרועות פתוחות. מחזיקת תיק התרבות במועצת העירייה, קרן דנה-ג’ידה: "הפסטיבל החשוב הזה הוא פרי שיתוף פעולה פורה ויצירתי של מגוון גופים. אנו מזמינים את כולם להגיע, לרקוד ולשמוח וליהנות מיומיים של מוזיקה וקצב."

 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות