חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

zimzum הדבורה - הזמזומים שעשו את השבוע 21/12

 

דבורה הדואה 247 בין חלונות בתי העיר, העסקים ומבני הציבור, צופה, קולטת ומצלמת כל תנועה חשודה או סתם מענינת, ואם אתם שומעים זמזום ליד החלון, לא להיבהל, זה רק זמזום הדבורה.          יש לכם תמונה או סיפור, דבורה ממתינה לכם, לחצו כאן וספרו לה 

 

 

דבורה - הצלמת האישית של השר לוין

דבורה שכידוע זמזמה בכל בית מלון אפשרי בלגונה של אילת, החליטה השבוע לקחת את המצלמה ולהנציח את המפגש של שר התיירות יריב לוין דבורה תלחש לכם (ענין בטחוני) שהוא ממש ממש שכן, ששש...) עם תלמידי מגמת התיירות בבית הספר העל יסודי למדעים ואומנויות, עירוני א’ שיצאו בשבוע שעבר לסיור במשכן הכנסת במסגרתו נפגשו עם השר. הביקור, שתואם בין בית הספר לראש לשכת שר התיירות, לילך שלי, כלל סיור בכנסת, צפייה בדיונים במליאת הכנסת ובוועדות הכנסת השונות.

דבורה בהזדמנות זאת גם תגלה לכם שמגמת התיירות והפנאי בעירוני א’ היא מגמה ייחודית בעיר ולומדים בה כ- 70 תלמידים, במגמה אותה מוביל המורה אהרל’ה שובל, לומדים התלמידים על אתרים בארץ ישראל, שיווק תיירותי, מאפיינים תיירותיים ואף זוכים להתנסות בתכנון סיור בישראל לתיירים מחו"ל שכולל סיורים באתרים שונים, בתי מלון והסעות. חמוד, לא?

היא גדולה, היא גדולה....

 

אילנית והראיס

דבורה לא תחליט. תחליטו אתם אם הכותרת מתייחסת למסיבה עצמה או למארגנת הבלתי נלאית אילנית בן ימין. בכל מקרה, רצוי שתעקבו אחרי דבורה לאן היא הולכת במוצאי שבת הקרובה, כי באותו ערב פותחים את שנת 2016 במסיבת ריקודים ענקית באולם בלנקה בשדרה המרכזית 15 בליגד סנטר בהנהלתה ובכיכובה של אילנית שהצליחה להרים את האירוע על טהרת המתנדבים כולל האולם עצמו. האירוע כמובן פתוח לכל, ומבטיחים לנו שזו תהייה המסיבה המדהימה ביותר בעיר ושיהיו בה מגוון הפתעות והכל בשילוב מטרה נעלה של תרומת כל ההכנסות לאגודה למלחמה בסרטן. ודבורה מבקשת, דורשת, לוחצת, לכו, בלו ותרמו למען המטרה הקדושה. לרכישת כרטיסים: 052-6829993

 

עד 120 לליאור היקר

mcity ומקומונט מודיעין רוצים לאחל הרבה בריאות ואושר למנהל של דף הפייסבוק המצליח "מודיעין שלנו", ליאור ישמח משה, שנראה מה זה מאושר עם גיסו, במסיבת ההפתעה שהמשפחה הכינה לו. דבורה שלא התאפקה ותפסה את שניהם בעדשת הדבש שלה, מיהרה משם לחטוף מכל הבא ליד. טוב, לא כל יום נותנים לדבורה כבוד לזמזם ככה חופשי חופשי.

החבר’ה מהחווה מבקרים את השכנים הממחזרים

אל תראו את דבורה ככה. היא אומנם בחיים לא תמחזר דבש, אבל למיחזור נייר ממש אין לה התנגדות, ולכן הצטרפה לחברי קהילת החווה האקולוגית "חווה ואדם" לביקור במפעל "אמניר מיחזור" של קבוצת נייר חדרה הממוקם באזור התעסוקה בעיר. הסיור בו השתתפו כ-30 מחברי קהילת החווה החל בצעידה למפעל הממוקם במרחק 20 דקות הליכה מהחווה. בהגיעם פגשו המשתתפים את מנהל המפעל, אבי שטרית שערך להם סיור מודרך וחשף אותם לנתוני הפסולת המגיעה למפעל והציג בפניהם את פעולות המיחזור של החומרים השונים.דבורה השתתפה בחוויה.

החבר’ה המאושרים לא ויתרו על תמונה קבוצתית לא ממוחזרת

התושבים מתבקשים לפשפש בבוידם

מי זוכר? עמק החולה? איילון או דותן?

יש לכם תמונות מימי הקמת העיר ומהשנים הראשונות לאכלוס? דבורה בשליחות עיריית מודיעין מחפשת אתכם. לקראת חגיגות 20 שנה לעיר, דבורה והעירייה קוראת לכם התושבים שברשותם תמונות מימי הקמת העיר ומהשנים הראשונות לאכלוס, המעוניינים לשתף, להעביר את התמונות לדוברות העירייה. אז דבורה מתחננת, לכו, פשפשו בבוידם ובמרתף. אולי תשלפו איזו תמונה הסטורית מחנוכת העיר ואם התמונה תתאים לדבורה, היא מבטיחה להביאה גם לכאן.

אה כן, את התמונות דבורה מבקשת לשלוח במייל pic4modiin@gmail.com או להעביר למשרדי הדוברות בבניין העירייה רח’ תלתן 1 קומה 2. לתמונה יש לצרף תיאור קצר הכולל את השנה שבה צולמה, הכתובת או האזור, את שם הצלם וכל פרט מעניין אודות התמונה. ומה עם פרסים? יאללה, תפסיקו להיות חמדנים.

סטודיו "זוז במחול", ולא היה צריך כרטיס

לא תאמינו מה דבורה רוצה לספר לכם, ומי שפיספס שיאכל את הלב. אז ככה... וביננו, מי שסיפרה לי על כך בסוד, היתה ציפורת אייזנברג. מתברר שסטודיו זוז במחול חגג עם 5 מופעים לקהל הרחב במופעים, שהועלו, לא תאמינו, ללא תשלום, הציגו הרקדנים והרקדניות את הישגיהם ברבעון הראשון של השנה כמדי שנה, ערכו גלית ורואי כבירי מופעי חנוכה ללא תשלום, הפתוחים למשפחות רקדני "זוז במחול" ולקהל הרחב. ב"זוז במחול" יודעים שחנוכה הוא חג המופעים, אך מציעים אלטרנטיבה קרובה לבית וללא כל עלות, ובה מעלים הרקדנים והרקדניות בסטודיו, מגיל הגן ועד לתלמידי י"ב, מופעים מושקעים. דבורה אגב, הפעם לא ויתרה וישבה על השפיץ של כיסא מס’ 12 בשורה 1 באולם. לא, לא, היא לא עקצה אף אחד.. למה למה, היא באה רק בטובות.

מרק חם לבני הנוער בלילה מקפיא

בליל שישי האחרון, דבורה זמזמה בחוסר מנוחה ברחובות העיר שמה מישהו יואיל להזמינה לאיזה מרק חרירה מהביל או לפחות לאיזה צוף מפרח שבאגרטל, אבל נאדה. ואז כשבחוץ קור דובים של הקוטב הדרומי, היא מבחינה שבמתחם הזולה ברחבת הקניון הענינים מתחממים, וליתר דיוק מתחמם משהו. ואכן כשדאתה מעל הבחינה במתחם הזולה ברחבת קניון עזריאלי, את מדריכי הזולה ומתנדבי הליונס מכינים ומגישים מרק חם וטעים עבור בני הנוער שהתקבצו סביבם כהתקבצות דבורות מעל פרח תוסס. מה שנותר לדבורה לאמר זה, כל הכבוד!

דבורה מזמזמת מעל מודיעין

דבורה האוהבת מאוד את העיר ומחוברת אליה במלוא כנפיה, תצלם מידי פעם את העיר, הפארקים, האנשים וכל מה שזז ולא זז. הפעם התמקמה דבורה אי שם ממרומי גבעת סי על דך החשמונאים וזה מה שעדשתה קלטה. אגב, דבורה במקרים אלו לא זזה מהצלם והעיתונאי שלה הלא הוא יואל תמנליס והוא שעזר לה לסדר את הפוקוס. 

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות