חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

zimzum הדבורה מדור הרכילות של מודיעין

 

דבורה הדואה  247 בין חלונות בתי העיר, העסקים ומבני הציבור, צופה, קולטת ומצלמת כל תנועה חשודה או סתם מענינת, ואם אתם שומעים זמזום ליד החלון, לא להיבהל, זה רק זמזום הדבורה. יש לכם תמונה או סיפור,  דבורה ממתינה לכם, כנסו וספרו לה דבורה  14122015

 

                 

נפרדים מנוער הזהב

חבר המועצה שחר מי און מה זה ביקש שדבורה תיתן תמונה ממרומי התקרה, תמונת פרידה מכמה בני נוער זהב, המדריכים אורטל, ליעד ואלעד הנדירים משבט יובל בבני עקיבא מודיעין, המשלבים בפעילות ילדים עם מוגבלויות , התרגשנו מאוד בערב הסיכום, מעבר לברכות הרבות שנאמרו, כיף לשתף בכול פעם מחדש את הפלא שיש לנו בעיר מבני הנוער המדהימים, ביכולת להכליל ילדים עם צרכים מיוחדים, הרצון והנתינה ללא גבולות ותמורה.דבורה מצטרפת בכיף לברכות. שירבו כאלה.

 

תשע "מהנדסות העתיד" והן משלנו

דבורה השבוע מרחפת כשכנפיה מתנופפות בגאווה הגובלת ביהירות מה. ועל מה הזחיחות הזו? מתברר שתשע תלמידות שכבת כיתות י"א מארבעה בתי ספר על יסודיים בעיר נבחרו להשתתף במיזם הארצי "מהנדסות העתיד" המחפש את הדור הבא של החדשנות הישראלית.  "מהנדסות העתיד" הוא מיזם לו שותפים התעשייה האווירית, "ידיעות אחרונות" וynet - שחונכים יחד מועדון יוקרתי לתלמידות מצטיינות בתחום המדעים.  מתוך 100 בנות שנבחרו בכלל בתי הספר ברחבי הארץ נבחרו כאמור תשע תלמידות מבתי הספר העל יסודיים: עירוני א’, עירוני ג’, אורט עירוני ד’ ומור. עכשיו תבינו למה ועל מה האושר של דבורה.

       

מירי מנחה את הדלקת הנר אצל אילן

את הדלקת הנר השני של חנוכה בעיר באירוחו של אילן בן סעדון ובהשתתפות בכירי מפלגת "המחנה הציוני" הנחתה אשת התקשורת הכותבת ומקדמת העמותות מירי סער. צילום: "שירלי סער  - מצלמת  חיים ואנשים"

תעזרו למשה למצוא עבודה

במהלך סיוריה של דבורה באחד מדפי הפייס בעיר, נתקלה בשגית מזרחי, אשתו של משה מזרחי. היא ביקשה לתת פומבי לבקשתה. בעלה, משה בן 37 ולפני שלוש שנים עבר תאונת שריפה ומאז חרב עליו עולמו. עבודה הוא לא מוצא בגלל תוצאות השריפה והוא פונה לאנשים טובים שיעסיקו אותו. אם רוצים לשוחח איתו, דבורה רושמת לכם כאן את הטלפון שלו ומאוד מקווה שימצא הצדיק: 054-3836064 תודה מראש.   (באדיבות "מודיעין שלנו")

מי מודיעין תרמו מעל ל-2000 ₪ לחיילים בודדים

עובדי תאגיד "מי מודיעין" תרמו מעל ל-2000 ₪ לחיילים בודדים המתגוררים בבית אלמוג שילוני בעיר, לחיילים בודדים. הכסף הומר לכרטיסי מתנה של הבנק הבינלאומי, שאף הוסיף מעט לסכום, והועבר לידי מנהלי בית אלמוג שילוני, שהעלו לפייסבוק פוסט המודה לעובדים על התרומה מחממת הלב. דבורה למרות תחנוניה לא קיבלה שקל.

 

 
חוגגים חנוכה לסניף אילן בעיר
ייותר מ-150 איש השתתפו באירוע חנוכת סניף איל"ן מודיעין, שנערך ביום חמישי האחרון, במבנה ציבורי בצומת הרחובות רכסים-הר עמינדב במכבים. בין אורחי הכבוד שהשתתפו באירוע: ראש העיר חיים ביבס, מנהלי מחלקות בעירייה, הרבנים הראשיים אליהו אלחרר ויעקב צ’יקוטאי, מנכ"ל איל"ן הארצי שמעון צוריאלי, יו"ר סניף אקי"ם מודיעין רואה החשבון אלון טביב, סגן ראש העיר אילן בן סעדון, חברי מועצת העיר שמעון גואטה, אלעד שמעונוביץ’, דן ליכטמן וברוך בוכניק, דבורה כמובן, חברי וחברות הנהלת איל"ן מודיעין ונציגים רבים של משפחות איל"ן מאזור מודיעין. גם דובר אילן, יהורם גלילי היה באירוע.   אלון טביב עם אורחים ואורחות במסיבה של אילן ואקים מודיעין, צילום יהורם גלילי
      

    

שולה, עזבי הכל ובואי לראות...

זוכרים את ספי ריבלין זיכרו לברכה: ״שולה עיזבי הכל ובואי הנה ...? אז את זה לא דבורה ציטטה אלא לימור בן שחר הגאה להיות יו"ר הנהגת הורים בבית ספר "ניצנים". הסכיתו וקיראו.

דבורה כמתנדבת במשמר האזרחי, סיירה באחד הימים מעל בניני העיר ועיניה צדו משהו יפהפה ויוצא דופן, וכשדבורה סקרנית, אין עליה מורא ופחד. היא נחתה בגינה שהתבררה כגינת בי"ס ניצנים, שם פגשה את לימור בן שחר שהיתה שם. אגב, ילדיה של לימור  לומדים שם והיא עצמה משמשת כיו"ר הנהגת ההורים שם. דבורה כל כך התלהבה ממראות הגינה שלימור לא היססה וביקשה להפיץ את הבשורה להורים  ממעוף הדבורה לאמור: בואו לראות ולצפות בגינה הנפלאה הזו. 

            
מעצבים פחים בעירוני ג’

תלמידי מגמת אומנויות העיצוב בבית הספר העל יסודי עירוני ג’, ע"ש מוטה גור, יצרו סדרה של 15 פחים מעוצבים בדמויות פרי דמיונם ורוח ההשראה האומנותית. אל תספרו אבל דבורה מסתתרת בפח הצהוב

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
כל מה שקורה בעיר באנר הדר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות