חיפוש

 

 
לדף הבית >>     חברה וקהילה >>

דרושים מתנדבים להחזרת החיוך לצפון

 

מודיעין שותפה לפרויקט להחזרת החיוך לתושבי הצפון. דרושים מתנדבים בני נוער ומבוגרים שיעלו צפונה לסייע לתושבים להתמודד עם טראומת המלחמה

 

פרויקט עמ"ן (עיר מתנדבת נוער) המשותף למרכז הישראלי להתנדבות נוער לג’וינט ולמשרד החינוך רוצה להחזיר את החיוך לצפון.

בעמ"ן החליטו לעזור לתושבי הצפון הנאלצים להתמודד עם טראומת המלחמה. על סמך הניסיון המצטבר של פעילי הפרויקט בהתנדבות בכלל ובהתנדבות נוער בפרט, הם מאמינים בשילוב בני נוער מתנדבים ומבוגרים להוביל מסע לצפון לסיוע לקהילות השונות.

הרעיון העומד בבסיס הפרויקט הינו הקמת חוליות, כשבכל חוליה בוגר מתנדב עם רכב וארבעה נערים/ות מתנדבים/ות אשר יתמחו בתחומים שונים. החוליות יעלו צפונה ויתנו מענים לקהילות השונות הן בתחום האישי; לילדים, צעירים, נוער ומבוגרים והן בתחום התשתיות העירוניות ושיקום המבנים מתוך ראייה כי הפעלת בני הנוער בעיר בהתנדבות היא אמצעי חיובי וחיוני להתמודדות עם מצבי טראומה ומשבר המלחמה.

חוליות נוספות של המתנדבים יהוו סיירת לאיתור צרכים, ויפעלו בקרב כל קשת הגילאים מהגיל הרך ועד לצרכי הקשישים והאוכלוסיות המיוחדות. החוליות יפעלו חדר משחקים נייד המותאם לגילאים שונים ויהיו שותפים לשיקום הטבע, היערות והגנים הלאומיים.

מודיעין כעיר עמ"ן לוקחת חלק בפרויקט. בימים אלו מחפשים מתנדבים. בני נוער ומתנדבים מבוגרים. כל מי שמעוניין לקחת חלק בפרויקט התנדבותי זה מוזמן ליצור קשר עם לילך שיינגורטן, רכזת עמ"ן במודיעין. טלפון: 08-9751182.

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
לשכת המסחר
יש לי שאלה לגדי ברקאי

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות