חיפוש

 

 
לדף הבית >>     zimzum הדבורה >>

zimzum הדבורה - מדור הרכילות של העיר

 

דבורה הדואה  24/7 בין חלונות בתי העיר, העסקים ומבני הציבור בעיר, צופה, קולטת ומצלמת כל תנועה חשודה או סתם מענינת, ואם אתם שומעים זמזום ליד החלון, לא להיבהל, זה רק  זה רק זמזום הדבורה. יש לכם תמונה או סיפור,  דבורה ממתינה לכם, כנסו וספרו לה 

 

תלמידי עירוני א’ מפנקים את המורים

ובעירוני א’ גם לא שכחו לציין את יום המורה. חברי וחברות מועצת התלמידים עמדו  יחד עם דבורה, בכניסה לבית ספר וחילקו לכל המורות והמורים ורד עם ברכה קטנה מהמועצה, וגם דאגו להציב דוכן לכתוב בו ברכות למורים. המועצה גם הכינה סרטון וידיאו, שבו תלמידים ותלמידות הודו למורים על עזרתם, וכמובן גם דאגו לפנק את המורים והמורות באוכל ובשתייה, כולל המורה נירית וידס בינו, מחנכת בכיתה י’ שגם אחראית על מועצת התלמידים של בית הספר. לאחרונה נערכו בחירות בתיכון עירוני א’ למועצת התלמידים, ובהן נבחרו לתפקיד היו"רית אביטל וולביק  מכיתה י’, לתפקיד סגן היו"רית נבחר ניצן שור מכיתה י"א, לתפקיד המזכ"ל נבחר רועי טיברמן מכיתה ט’, לתפקיד הדוברת וראש ועדת עיתון נבחרה שחק גלילי מכיתה י’, לתפקיד ראש ועדת תרבות וקישוט נבחרה טליה ברבי מכיתה י’, ולתפקיד ראש ועדת רדיו נבחרה סיוון חיון מכיתה י"א.

המורה נירית וידס בינו ביום המורה בעירוני א’

המעריץ של יובל המבולבל

הלל גלילי, בן שנתיים וחצי ממודיעין ומעריץ שרוף של יובל המבולבל, מאוד הופתע בשבוע שעבר כאשר בסיום המופע המשותף החדש של יובל המבולבל יחד עם מיכל הקטנה, שנערך בהיכל התרבות רמלה, דאגה לו אימו איריס אברהם גלילי לארגן צילום משותף שלו ושל אביו יהורם גלילי יחד עם כוכב הילדים.  דבורה שהקיפה מהצד לא התערבה, אבל דאגה להנציח את הרגע.

הלל ויהורם גלילי עם יובל המבולבל 

ככה מחנכים לחלוקה צודקת של הצדק

איילת מור, יו"ר החוג לצדק חלוקתי ופעילה בסניף המחנה הציוני במודיעין, אירגנה ביום חמישי האחרון יחד עם יו"ר הסניף עו"ד ערן חרמוני מפגש והרצאה עם ח"כ פרופ’ יוסי יונה, יו"ר השדולה לצדק חלוקתי בכנסת, בנושא צדק חלוקתי. למפגש, שאותו הנחתה איילת מור במרכז הרב תחומי מודיעין, הגיעו עשרות פעילים ופעילות במחנה הציוני באזור מודיעין, ששאלו את ח"כ יונה שאלות רבות בנושא צדק חלוקתי, שענה להם באריכות ובסבלנות. בסיום האירוע הצטלם ח"כ יונה יחד עם איילת מור וגלעד ביהרי, פעיל חברתי בסניף.  דבורה ניסתה להתגנב מול העדשה, אבל לא הצליחה.   

פרופ’ יוסי יונה יחד עם איילת מור וגלעד ביהרי

 

הראיס קפץ לבקר בפרלמנט רולדין

דבורה כהרגלה מידי יום שישי, הגיעה לפרלמנט העיר המכונה בשפת החבר’ה, פרלמנט רולדין. דבורה לא ממש מקבלת פינוק בבית הקפה, אז מה שנותר לה זה להיצמד לחלון דלת הזכוכית ולהביט בכיליון עינים בסלטי הבית שיגאל וחבריו מחסלים.לא כל שישי קורה משהו יוצא דופן בפרלמנט, אבל בשישי האחרון, הגיח משום מקום הראיס, ובעברית חיים ביבס וכשלצידו אלעד שמעונוביץ הממונה על הצעירים בעיר,התנחל כאחד האדם ואיך לא, מיד התבקש הראיס להשיב למה הוא כועס על הרב ציקטאי, מה עם המע"ר  ועוד.. דבורה מה זה רצתה מאוד מאוד לשאול את ביבס מדוע הדבורות מופלות לרעה בבתי הקפה בקניון, אבל המלצרית האכזרית לא נתנה לה להיכנס לשניה גם כשדבורה הבטיחה לה, בלי עקיצות. אז דבורה הסתפקה בצילום החבורה.

מועצת התלמידים עושה פסטיגל

 

לפני חופשת החנוכה התקיים בתיכון עירוני א’ במודיעין פסטיגל - אירוע המתקיים זו השנה השלישית ברציפות ואורגן השנה על ידי מועצת התלמידים של בית הספר, שנציגי גם הינחו את האירוע. באירוע, בו דבורה המסכנה שלא הוזמנה, נצמדה בקור המקפיא לחלון, הציגו תלמידים ותלמידות מכל שכבה ריקוד, ושתי שופטות - תלמידות נתנו נקודות לכל ריקוד. במקום השלישי זכתה שכבת ז’, במקום השני זכתה שכבת י"א, ובמקום הראשון זכתה במקום הראשון. המופע היה מושקע ביותר, וצפו בו כל תלמידי ותלמידות בית הספר. בתחילת האירוע הדליק נרות המנהל הוותיק של בית הספר ד"ר דביר שלומי. 

  

דביר שלומי מדליק נרות בפתיחת הפסטיגל בעירוני א’ 

 

 

 

 

בוזי מגיע לעיר

וב-27.12.15 תקיים בבית ויצו מודיעין המשמרת הצעירה של המחנה הציוני בראשותה של ענבר אדמון את האירוע השנתי "שולחנות עגולים" במעמד יו"ר המפלגה ח"כ יצחק הרצוג וסגן ראש העיר אילן בן סעדון וחמישה חברי כנסת נוספים: אראל מרגליתמירב מיכאליעמיר פרץ, פרופ’ עמונאל טרכטנברג  ומיכל בירן. דבורה שלקפוץ תמסור לכם פרטים נוספים בקרוב. 
  

גם לפעוטים של ויצו מגיע לחגוג חנוכה

במעון גפן של ויצו במודיעין בניהולה של אתי וקנין חגגו בשבוע שעבר שלוש מסיבות חנוכה לפעוטות ולתינוקות במעון ולהוריהם. במסיבה שנערכה בכיתה של הפעוטות, אליה השתחלה דבורה, הוזמן יהורם גלילי כדי לברך על הדלקת הנרות, ולאחר מכן הופתעו הילדים וההורים כאשר הופיע לפניהם לא פחות מאשר המאסטר שף של ישראל, מסימיליאנו די מטאו, ששתי בנותיו לומדות בגן. לצלילי שיר חנוכה מקורי וחדש שהוקלט עבורו הופיע מסימיליאנו כשהוא "אופה" סופגניות חנוכה, ולאחר מכן הופיעו הורים נוספים בקטעים מקוריים, ובסוף האירוע התכבדו כולם בסופגניות טריות של רולדין, שנתרמו על ידי כמה הורים מהגן וחולקו על ידי צוות הסייעות במעון.  רק דבורה לא נגעה בסופגניות בגלל ציווי הרופא...       

 המטפלות של מעון גפן עם מגשי הסופגניות 

 

  

מסימיליאנו די מטאו מופיע במעון גפן

 

עירית מודיעין

 

 
 
 
פורום המומחים

פורום המומחים

מעגלי תמיכה

מעגלי תמיכה

 

 

 

 

 

עירית מודיעין
יש לי שאלה לגדי ברקאי
כל מה שקורה בעיר באנר הדר

 

מדורים

 
 
 
 
הגדלת גופן
הקטנת גופן
 
מונוכרום
ניגודיות מקסימלית
 
תיאור לתמונות
 
קיצורי מקלדת
  • M-עבור לתוכן העמוד
  • H-עמוד הבית
  • F-פורום
  • B-אודות
  • A-הצהרת נגישות
הצהרת נגישות
ביטול נגישות